Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej fi 110 od miejscowości Piotrówek do budynku hydroforni w miejscowości Karolin, gm. Jordanów Śląski

Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 55-065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3911580 , fax. 071 3911590
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
    ul. Wrocławska 55 55
    55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3911580, fax. 071 3911590
    REGON: 93193503000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej fi 110 od miejscowości Piotrówek do budynku hydroforni w miejscowości Karolin, gm. Jordanów Śląski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty ziemne Roboty budowlano montażowe zakup oraz montaż zestawu hydroforowego przewiert pod drogą gminną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy ). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kobierzycach nr rachunku bankowego 16 95751014 0030 1774 2000 0030 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia, d) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami wg załącznika nr 1 do oferty, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie 5 lat robot budowlano - montażowych wg załącznika nr 4 do oferty potwierdzający wykonanie prac objętych przetargiem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej z obliczoną wartością netto i brutto robót budowlanych kosztorys należy sporządzić zgodnie z postanowieniami § 12 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanowsląski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach