Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami ul. Mickiewicza gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Witosa gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Dobrzynieckiego gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Laszczki gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Kilińskiego gmina Dobre NR ref. GKI 271.2.2014

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami ul. Mickiewicza gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Witosa gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Dobrzynieckiego gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Laszczki gmina Dobre; Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami ul. Kilińskiego gmina Dobre NR ref. GKI 271.2.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompownią ścieków oraz przewodu tłocznego. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) wytyczenie i oznakowanie robót, 2) dostawę materiałów, 3) wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia; 4) Roboty ziemne wraz z umocnieniem ścian wykopu elementami stalowymi 5) Odwodnienie wykopu za pomocą igłofiltrów i pompowania powierzchniowego ; 6) przygotowanie podłoża i fundamentu pod przewody i obiekty na sieci; 7) wykonanie przewiertów, przecisków w rurze osłonowej pod drogami i przeszkodami terenowymi; 8) ułożenie przewodów kanalizacyjnych, studni rewizyjnych; 9) montaż obudowy przepompowni ścieków oraz pomp i armatury; 10) wykonanie zasilenia energetycznego oraz sterowanie i wizualizacji; 11) zasypanie i zagęszczenie wykopu z demontażem umocnień ścian; 12) odtworzenie nawierzchni po robotach; 13) wykonanie próby ciśnieniowej przewodu tłocznego oraz kamerowania kanalizacji grawitacyjnej 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 40% zakresu zamówienia dotyczącego ilości wszystkich przyłączy kanalizacyjnych zawartych w dokumentacji projektowej w przypadku rezygnacji z instalacji przyłącza właściciela posesji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania Odbioru Robót Budowlanych; 3) Projekt budowlany 3.Zamawiający informuje, że tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Ustawy Prawo Zamówień publicznych, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów techniczno - eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym - nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadobre.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach