Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Słomczyn wzdłuż ulic Wiślanej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2014-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Słomczyn wzdłuż ulic Wiślanej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: A. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wykonaniem odcinków sieci do granic posesji w m. Słomczyn w ulicach: Wiślanej (na odcinku od sW4 do sJ1) i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą wojewódzką 724 (odcinek od sW4 do sŁ7) oraz w uliczce dojazdowej (dz. ew. 10 obr. Słomczyn) - odcinek od sW10 do sW10.4; B. Przebudowa istniejącego rurociągu wodociągowego kolidującego z zaprojektowaną siecią kanalizacji sanitarnej (odcinek od wW1 do wW9); C. Odtworzenie nawierzchni ulicy Łyczyńskiej po wykonanych pracach zgodnie z wymogami zarządcy drogi. Sposób odtworzenia nawierzchni został określony w Decyzji nr 26/L/13 z dnia 25 stycznia 2013 r. znajdującej się w dokumentacji projektowej branży sanitarnej. Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie dokumentacji technicznej odtworzenia nawierzchni i jej uzgodnienie z Zarządem Dróg Powiatowych w Piasecznie; D. Odtworzenie nawierzchni ulicy Wiślanej (w miejscu prowadzenia robót) w następujący sposób: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego; ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego, frakcji 8÷63mm o grubości 15cm (po zagęszczeniu); ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 0÷31,5mm o grubości 12cm (po zagęszczeniu); wykonanie jednowarstwowej nawierzchni (w miejscu prowadzenia robót) z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 o grubości 6 cm. rzędne nawierzchni po naprawie winny być analogiczne do istniejących rzędnych. wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu wraz z gruzem z istniejącej nawierzchni. E. Odtworzenie nawierzchni drogi dojazdowej (dz. nr ew. 10) (na całej szerokości ulicy) w następujący sposób: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego; ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 8÷63mm o grubości 15cm (po zagęszczeniu); ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego frakcji 4÷31,5mm o grubości 7cm (po zagęszczeniu); wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu wraz z gruzem z istniejącej nawierzchni. UWAGA: 1. Odcinki kanalizacji sanitarnej do poszczególnych posesji (do granicy działki) należy zakończyć systemowym korkiem kanalizacyjnym. 2. Odcinki sieci wodociągowej do poszczególnych posesji (do granicy działki) należy zakończyć korkiem zgrzewanym. 3. Zagęszczenie poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań powyższych warstw konstrukcyjnych, jak również zagęszczenia gruntu po zasypaniu wykopów. 2. Zakres prac dla powyższych zadań obejmuje: 1) Realizację prac zgodnie z dokumentacją techniczną autorstwa firmy Schuessler Plan Inżynierzy Sp. z o.o. pn. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z terenu południowych miejscowości gminy Konstancin-Jeziorna; Zadanie IV - Budowa sieci kanalizacyjnej wzdłuż ulic Wiślanej, Jabłoniowej i Łyczyńskiej do skrzyżowania z drogą 724. Uwaga: Prace ziemne (w zakresie stanowiska archeologicznego) należy poprzedzić archeologicznymi badaniami wykopaliskowymi, zgodnie z Decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 584/2014 z dn. 29.05.2014 r. (kopia w załączeniu); 2) wytyczenie w terenie trasy rurociągów, miejsc posadowienia studni kanalizacyjnych i innej armatury, kolizji z uzbrojeniem podziemnym, inwentaryzacja powykonawcza - pełna obsługa geodezyjna ze strony Wykonawcy; 3) wykonanie dokumentacji technicznej odtworzenia nawierzchni ulicy Łyczyńskiej oraz jej uzgodnienie z zarządcą drogi; 4) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego - poniesienie kosztów z tym związanych; 5) wykonanie robót ziemnych wraz z niezbędną wymianą gruntu, odwodnieniem wykopów; po zakończeniu robót ziemnych uzyskanie odpowiedniego stopnia zagęszczenia gruntu potwierdzonego wynikami badań przeprowadzonych przez uprawnioną osobę; 6) montaż rurociągów i niezbędnej armatury zgodnie z dokumentacją projektową; 7) uzyskanie zgody odpowiednich podmiotów oraz zapłata za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy; wody do celów socjalnych i technologicznych; zrzut wód z odwadniania wykopów; wód zużytych do płukania rurociągów; ścieków z zaplecza budowy itp.; 8) zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót; 9) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru; 10) wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących przewodów w pasie drogowym pod nadzorem eksploatatora tej sieci; 11) wykonanie odpowiednich prób szczelności, płukania i dezynfekcji, 12) naprawa, utwardzenie lub odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych w sposób wskazany powyżej; 13) uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac; 14) zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót; 15) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane; 16) przygotowanie protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.; 17) wykonanie inspekcji kamerą telewizyjną wybudowanych sieci kanalizacji sanitarnej po zakończeniu wszystkich robót, a w razie konieczności wykonanie czyszczenia rurociągów; 18) złożenie do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego potwierdzenia tego organu o dopuszczeniu wybudowanych sieci do użytkowania lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanych sieci (jeżeli będzie wymagana). 3. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zapoznanie się z jego otoczeniem, a także oszacowanie na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka w uzyskaniu wszelkich danych, jakie mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 48-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 5. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: miejscowość Słomczyn gm. Konstancin- Jeziorna. 6. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po podpisaniu umowy, w czasie realizacji, w przypadku rozbieżności Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, po ich akceptacji przez Zamawiającego. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych dokumentacji projektowej. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł Wadium płatne do dnia składania ofert na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na ww. konto) Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopie dokumentu w ofercie. Forma wpłaty wadium. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna przy ul. Warszawskiej 31 (I piętro pok. nr 6) do dnia składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca wnoszący wadium w postaci dokumentu, który ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Jeżeli wadium wniesiono w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancja musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 7. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8) W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach