Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W SOŁECTIE MIĘDZYŚWIEĆ POŁUDNIE I BŁADNICE W GMINIE SKOCZÓW

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI W SOŁECTIE MIĘDZYŚWIEĆ POŁUDNIE I BŁADNICE W GMINIE SKOCZÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w sołectwie Międzyświeć Południe i Bładnice w Gminie Skoczów (około 1600 mb). Zakres robót obejmuje: 1.wykonanie robót ziemnych stosownie do projektu technicznego oraz obowiązujących norm i przepisów łącznie z odwodnieniem na czas budowy, 2.wykonanie montażu rurociągów grawitacyjnych wraz z podsypką i obsypką, studni kanalizacyjnych , oraz przyłączeniem budynków mieszkalnych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga się ubiegac wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o wartości min. 250 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz osobą posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej, d)udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzajacymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2a będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzajacymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2b będą: a) wykaz dwóch wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o wartości min. 250 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokumenty od zamawiających (wskazanych w zał. nr 3 do siwz) dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o wartości min. 250 tys. zł brutto każda, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dokumentami potwierdzajacymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2c będą: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4) Dokumentem potwierdzajacym spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie III.2d będzie: a) oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach