Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jaskulin, Siodłkowice, Szymanów, gmina Dobromierz, II Etap

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 586 217 , fax. 748 586 460
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 748 586 217, fax. 748 586 460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Jaskulin, Siodłkowice, Szymanów, gmina Dobromierz, II Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje budowę kolejnej części sieci kanalizacji sanitarnej w Szymanowie do nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi od numeru 6 do 17 i od 48 do 64, tj. od studzienki oznaczonej nr 4.31, na działce nr 114 do studzienki rewizyjnej oznaczonej nr 4.80, na działce nr 233, wraz ze wszystkimi przynależnymi kanałami bocznymi i przyłączami kanalizacyjnymi do nieruchomości zamieszkałych występujących na tym odcinku. Planuje się wykonać ok. 2033,4 mb sieci kanalizacji sanitarnej oraz 690,5 mb przyłączy do nieruchomości. Zgodnie z projektem wybudowane zostaną zbiorcze kanały o średnicy DN200 mm oraz DN 160 mm oraz przyłącza kanalizacyjne o średnicy DN 160 mm. Planowany do budowy odcinek sieci w całości jest odcinkiem grawitacyjnym, nie wymaga budowy pompowni ścieków. W ramach zadania powstanie 28 przyłączy dla ok. 97 osób. Długość kolektora o średnicy 200 mm – 1643,90 mb Długość kolektora o średnicy 160 mm – 389,50 mb Liczba przyłączy – 28 szt.- 690,50 mb Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za realizację niniejszego zamówienia, z zastrzeżeniem, że w 2020 r. wynagrodzenie Wykonawcy nie przekroczy kwoty 1000.000,00 zł. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona w roku 2021. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności na stanowiskach robotniczych tj. prace ręczne, roboty ziemne, roboty montażowe, operatorzy maszyn - innych niż stanowiska kierownicze oraz osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie w całym okresie realizacji Kontraktu, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). W przypadku czynności związanych z kierowaniem budową oraz osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, i sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w Części II - Wzór Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie materiały stosowane do wykonania robót budowalnych muszą odpowiadać wymaganiom przedmiotu zamówienia, atestom higienicznym dopuszczającym materiał do powszechnego stosowania w budownictwie oraz innym przepisom i wymogom obowiązującego prawa. W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń) tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w dokumentacji technicznej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany w ofercie wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50.000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BGŻ BNP Paribas S.A., Oddział Operacyjny w Świdnicy, ul. Różana 1 Nr: 44 2030 0045 1110 0000 0203 2530 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach