Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieniewice w ul. Akacjowej na odcinku od ul. Dzikiej Róży do ul. Gimnazjalnej i Św. Jana, Gmina Błonie

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 01327123000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bieniewice w ul. Akacjowej na odcinku od ul. Dzikiej Róży do ul. Gimnazjalnej i Św. Jana, Gmina Błonie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. budowę rurociągów tłocznych - głównych oraz rurociągów tłocznych - odcinków bocznych o średnicach ? 90, ? 75, ? 63 , ? 50, ? 40 mm, 1.2. przebudowę istniejącej sieci gazowej o średnicy ? 50, 1.3. wycinkę istniejących krzewów, 1.4. odtworzenie terenu budowy po robotach, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentach załączonych do niniejszej specyfikacji: a) projekcie budowlanym, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, c) decyzji nr 304/2011 - pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wysokość wadium. 1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu, b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c). gwarancjach bankowych, d). gwarancjach ubezpieczeniowych, e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. VO/Warszawa nr rachunku: 95 1020 1055 0000 9302 0024 2743 3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert. 3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę Gminy. 3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę i adres Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu, wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. 4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto Zamawiającego) należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą. 6. Zwrot wadium. 6.1. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp 7. Utrata wadium. 7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. XIII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Złożenie przez Wykonawcę większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawcom, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty. 7. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej firmy. 8. Cenę ofertową należy podać na załączonym druku Oferta. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany, muszą być podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Wszystkie wykropkowane pozycje na druku oferty oraz we wzorze umowy (z pominięciem nr umowy i dnia zawarcia), winny być wypełnione. 10. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Druk Oferta i załączone dokumenty powinny być czytelne, spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach