Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - Etap I.

Gmina Rzepin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7596292 w. 36 , fax. 95 7596478
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzepin
    Plac Ratuszowy 1 1
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7596292 w. 36, fax. 95 7596478
    REGON: 21096683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz opracowanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENACH WIEJSKICH -ETAP I . a) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Kowalów zgodnie z zakresem wyznaczony na mapie do celów projektowych ( Załącznik A , MAPA ), z odprowadzeniem ścieków do oczyszczalni ścieków - Drzeńsko działka nr ewid. 17/4, uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji. b) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oczyszczalni ścieków na działce nr ewid. 17/4 obręb Drzeńsko oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę umożliwiającą realizację inwestycji. 2. Szczegółowy zakres elementów formalno - prawnych usługi. a) Wykonać badania geotechniczne gruntów w niezbędnym do opracowania projektu zakresie. b) Opracować projekt budowlany z informacją BIOZ do złożenia wniosku i przeprowadzenia postępowania administracyjnego w celu uzyskania pozwolenia na budowę 5 egzemplarzy. c) Opracować projekt wykonawczy w zakresie koniecznym do realizacji budowy: rysunki wykonawcze konstrukcji budowlanych, urządzeń i sieci technologicznych, układy zasilania w energię (wymiary, przekroje i długości kabli, schematy rozdzielni zasilających i sterowniczych na przyłączach do budynków, instalacje oświetleniowe, zasilania urządzeń, gniazda elektryczne) itd. - 5 egzemplarzy. d) Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzemplarze. e) Opracować przedmiar robót -2 egzemplarze -przedmiar należy opracować w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, f) Opracować kosztorys inwestorski całego zakresu projektu -2 egzemplarze. Kosztorys należy opracować metodą uproszczoną. g) Opracować projekt organizacji robót i harmonogram ich realizacji z uwzględnieniem ciągłego działania oczyszczalni i przepompowni ścieków w trakcie modernizacji tych obiektów - 3 egzemplarze. h) Sporządzić instrukcje stanowiskowe, eksploatacji, instrukcje BHP i p.poż z uwzględnieniem zagrożenia wybuchem wraz z opracowaniem ryzyka zawodowego oraz ogólne instrukcje eksploatacji całej oczyszczalni i głównej przepompowni ścieków po zakończeniu ich modernizacji -2 egzemplarze. i) Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. W dokumentacji projektowej nie należy wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności, tj. opracować opis warunków oceny równoważności projektowanych materiałów i urządzeń, tak aby dokumentacja, na podstawie której zostanie określony opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych, odpowiadała przepisom art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych. j) Wszystkie dokumenty należy przedłożyć w formie papierowej (w ilości wskazanej powyżej) oraz w formie elektronicznej w 3 egzemplarzach na dowolnych nośnikach w formatach edytowalnych *.doc, *.ath, *.dwg oraz w formie plików nieedytowalnych (PDF), k) Dokumentację należy sporządzić zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t. z póź. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013.1129 j.t. z póź. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004.130.1389 ze zm.), - ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164 t.j.), ze szczególnym uwzględnieniem art. 29-31, - ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U.2015.469 j.t. z póź. zm.) - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska(Dz.U.2013.1232j.t. z póź. zm.) 3. Studium wykonalności. a) Wykonawca opracuje studium wykonalności dla projektu pod nazwą: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich - etap I, zgodnie z wytycznymi opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego: - zakres studium wykonalności dla przedsięwzięć inwestycyjnych w sektorze wodno-ściekowym - Załącznik A do SIWZ, - wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów, inwestycyjnych w tym generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014 -2020 - Załącznik A do SIWZ. b) Wykonawca uwzględni w studium wykonalności zakupy sprzętu, pojazdów itd., nie ujęte w dokumentacji projektowej, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Studium należy wykonać w 3 egzemplarzach w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną w formacie *.doc oraz PDF na dowolnym nośniku. 4. Informacje dodatkowe: a) Wszelkie koszty opracowania ponosi Wykonawca (m.in. opłaty skarbowe do wniosków o wydanie decyzji, pozwoleń, za pełnomocnictwa, wypisy, wyrysy, mapy itp.). Koszty te Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. b) Projekt należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac w trakcie ich sporządzania. d) Całą dokumentację będącą przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego w Rzepinie przy Placu Ratuszowym 1 , 69-110 Rzepin. e) Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego postępowania, poprzez niezwłoczne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych. f) Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zakres merytoryczny prac projektowych został określony w Załączniku A do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (dot. również poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; - kwotę gwarancji; - termin ważności gwarancji; - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2.6.1 Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił do tej pory, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 78 8371 0009 0001 8119 2000 0080 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na otwarcie ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 4.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w przypadku wystąpienia, 9.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 10. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 11. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie na etat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzepin.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach