Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej oraz sieci wodociągowej w ul. Przyrzecze

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej oraz sieci wodociągowej w ul. Przyrzecze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa sieci: a) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego ul. Kołobrzeskiej (dz. nr ew. 31/1, 31/2, 31/5, 51 obr. 01 28) na odcinku od S1 do S6 (oznaczenia z dokumentacji B) oraz Proj. PS Wilo do K8 (oznaczenia z dokumentacji A); b) wodociągowej wraz z wykonaniem przyłączy do posesji w granicach pasa drogowego w ul. Kołobrzeskiej (dz. nr ew. 31/1 obr. 01-28) na odcinku od 1 do 9.1 oraz od 10 do 11 (oznaczenia z dokumentacji A), c) wodociągowej w ul. Przyrzecze (dz. nr ew. 91 obr. 01-29) na odcinku W1 do W2 wraz z połączeniem z istniejącymi rurociągami (oznaczenia z dokumentacji B); d) wodociągowej w ul. Kołobrzeskiej (dz. nr ew. 31/1 obr. 01-28) na odcinku od Z32 do W13 wraz z połączeniem z istniejącymi rurociągami (oznaczenia z dokumentacji C) 2. Rozbiórka i odtworzenie istniejących nawierzchni drogowych: a) ul. Kołobrzeska (dz. nr ew. 31/1, 31/2, 31/5, 51 obr. 01-28) i ul. Przyrzecze (dz. nr ew. 91 obr. 01-29) w następujący sposób: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego - w miejscu prowadzenia robót, ułożenie dolnej warstwy podbudowy, z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego, frakcji 8÷63 mm o grubości 15 cm (po zagęszczeniu) - w miejscu prowadzenia robót, ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 0÷31,5 mm o grubości 12 cm (po zagęszczeniu) - w miejscu prowadzenia robót, sfrezowanie całej szerokości jezdni na głębokości 5 cm; destrukt wywieźć w miejsce wskazane przez zamawiającego, na odległość 3 km, wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 grubości 6 cm - w miejscu prowadzenia robót, ułożenie siatki z włókna szklanego na całej szerokości jezdni o wytrzymałości w obu kierunkach nie mniejszej niż 50kN/m2 na całej szerokości jezdni, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 grubości 5 cm z dopasowaniem rzędnych nawierzchni budowanej do istniejących rzędnych - na całej szerokości drogi. b) ul. Kołobrzeska (dz. nr ew. 51 obr 01-28) - na całej szerokości ulicy z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego z zachowaniem istniejącej niwelety: wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z piasku średnioziarnistego; ułożenie dolnej warstwy podbudowy, z kruszywa kamiennego łamanego, kwarcytowego, frakcji 8÷63 mm o grubości 15 cm (po zagęszczeniu); ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego kwarcytowego frakcji 4÷31,5 mm o grubości 7 cm (po zagęszczeniu); wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu i resztek nawierzchni pozostałych po wykonanych pracach. UWAGA: 1) Zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań wykonanych przez uprawnioną osobę. 2) W projekcie przewidziano obsypkę rurociągów gruntem rodzimym. W sytuacji gdy grunt rodzimy należy do kategorii gruntów spoistych, należy przewidzieć jego wymianę. 3) Odcinki kanalizacji sanitarnej do poszczególnych posesji (przy granicy działki) należy zakończyć systemowym korkiem kanalizacyjnym. 4) Odcinki sieci wodociągowej do poszczególnych posesji (przy granicy działki) należy zakończyć korkiem zgrzewanym. II. Zakres prac dla powyższych zadań obejmuje: 1) Realizację prac na podstawie dokumentacji technicznej autorstwa: Dokumentacja A: Wielobranżowej Pracowni Projektowej UNIPROJEKT pn. Kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa wraz z odejściami do budynków w granicach pasa drogowego w ul. Kołobrzeskiej w Konstancinie-Jeziornie, dz. nr ew. 6, 31/1, 31/4, 42, 51 obr. 01 28 Dokumentacja B: Wielobranżowej Pracowni Projektowej UNIPROJEKT pn. Kanalizacja sanitarna w ul. Kołobrzeskiej wraz z przykanalikami do granic posesji dz. nr ew. 31/1, 31/2, 31/5, 51 obr. 01-28. Sieć wodociągowa w ul. Przyrzecze dz. nr ew. 91 obr. 01-29 w Konstancinie-Jeziornie. Dokumentacja C: Biura Projektowo-Inwestycyjnego Zygmunt Lisowski pn. Sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej terenów Skolimowa - zadanie II, przepompownia ścieków, przyłącze energetyczne. oraz decyzjami pozwolenia na budowę nr: 672/09 z dn. 02.07.2009 r.; 154/2013 z dn. 27.02.2013 r.; 1154/2014 z dn. 01.12.2014 r. wydanymi przez Starostę Piaseczyńskiego; 2) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów i armatury, kolizji z uzbrojeniem podziemnym, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - pełna obsługa geodezyjna po stronie Wykonawcy; 3) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych; 4) Wykonanie robót ziemnych wraz z niezbędną wymianą gruntu, odwodnieniem wykopów; 5) Montaż niezbędnej armatury zgodnie z dokumentacją projektową; 6) Uzyskanie zgody odpowiednich podmiotów oraz zapłata za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy; wody do celów socjalnych i technologicznych; zrzut wód z odwadniania wykopów; wód zużytych do płukania rurociągów; ścieków z zaplecza budowy itp.; 7) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót; 8) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru; 9) Wykonanie włączeń nowo wybudowanych sieci do istniejących przewodów pod nadzorem eksploatatora tej sieci; 10) Wykonanie odpowiednich prób szczelności, płukań i dezynfekcji; 11) Po zakończeniu robót ziemnych uzyskanie odpowiedniego stopnia zagęszczenia gruntu potwierdzonego wynikami badań przeprowadzonymi przez uprawnioną osobę; 12) Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych zgodnie z wymogami zarządcy dróg i wytycznymi Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, z zachowaniem dotychczasowych rzędnych; 13) Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac; 14) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu składowania i na terenie wykonywanych robót; 15) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane, w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.; 16) wykonanie inspekcji kamerą telewizyjną wybudowanych sieci kanalizacji sanitarnej po zakończeniu wszystkich robót, a w razie konieczności wykonanie czyszczenia rurociągów; 17) złożenie w imieniu Zamawiającego do właściwych organów nadzoru budowlanego (PINB) zawiadomienia o zakończeniu budowy i wniosku o udzielenie pozwolenie na użytkowanie oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego uprawnienia do użytkowania wybudowanych sieci. 1. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zapoznanie się z jego otoczeniem, a także oszacowanie na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka w uzyskaniu wszelkich danych, jakie mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia minimum 48 miesięcy gwarancji. 3. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem, a przedmiarami nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiary stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą do wyceny oferty. 4. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie realizacji, w przypadku rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwanych STWiORB). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: Wadium - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.27.2015. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w rozdziale ust. 1 pkt 3 - 4 powyżej, zaleca się aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 10. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8) W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach