Przetargi.pl
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj oraz rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj”

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66340 Przytoczna, ul. Rokitniańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 095 748 91 13
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4
    66340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 095 748 91 13
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj oraz rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj oraz rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj”, realizowanego w ramach operacji „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Przytoczna poprzez budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj, rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj oraz budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Przytoczna”, współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej – „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”, Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 1) Zakres inwestycji obejmuje: a. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna – ETAP I, a w szczególności:  kanalizację sanitarną grawitacyjną Ø200 mm PVC klasy 8kN/m2 o długości ok. 2030 m;  kanalizację sanitarną grawitacyjną Ø160 mm PVC klasy 8kN/m2 o długości ok. 394 m;  zasuwa odcinającą dn 200mm – 1 kpl.  studnie kanalizacyjne betonowe Ø1,0m - 34 kpl.  studnie inspekcyjne Ø0,400m PP – 61 kpl.  studnie rozprężne Ø1,0m PP - 3 kpl.  komora krat Ø1,5m - 1 kpl.  kanalizację tłoczną z rur Ø90mm PE100 SDR17 o długości ok. 14 m  kanalizację tłoczną z rur Ø110mm PE100 SDR17 o długości ok. 2 569 m  komory rewizyjne betonowe Ø1,2m – 12 kpl.  komory na-/odpowietrzające betonowe Ø1,2m – 3 kpl.  komorę połączeniową betonową Ø1,5m – 1 kpl.  przepompownię ścieków PS1 – 1 kpl.  przepompownię ścieków PS5 – 1 kpl.  zasuwa odcinającą dn 80 mm – 1 kpl.  zasuwa odcinającą dn 100 mm – 1 kpl.  ogrodzenie i zagospodarowanie placu przy przepompowni – 1 kpl.  instalację elektryczną zalicznikową przepompowni ścieków – 2 kpl.  roboty towarzyszące tj.: prace geodezyjne, dokumentacja hydrogeologiczna; odtworzenie nawierzchni (w tym dróg asfaltowych, z trylinki, brukowych, gruntowych, betonowych, chodników, poboczy i terenów zielonych); odtworzenie ogrodzeń; zabezpieczenie istniejących rurociągów i kanałów w miejscach kolizji; roboty ziemne, w tym również odwodnienie wykopów, umocnienia ścian; wykonanie przecisków; pozostałe prace ujęte w dokumentacji projektowej. Inwestycja obejmuje całość prac ujętych w dokumentacji projektowej z wyłączeniem prac na odcinkach: S8-S8.2, S29-S29.1, S30-S30.3. b. Rozbudowę sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Goraj – ETAP I , a w szczególności: - rozbudowę sieci wodociągowej Ø 90mm PE100 SDR17 w komorze hydroforni ok. 10 m, - montaż urządzenia do uzdatniania wody technologią impulsową w komorze hydroforni 1 kpl., - zasilenie urządzenia do uzdatniania wody w komorze hydroforni – 1 kpl., - wykonanie ogrodzenia komory 1 kpl., Inwestycja obejmuje całość prac ujętych w dokumentacji projektowej na terenie działki 156/1 obręb Goraj. 2) Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: - Projekt wykonawczy budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna – ETAP I, załącznik nr 8 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna – ETAP I, załącznik nr 9 do SIWZ, - Projekt wykonawczy rozbudowy sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj – ETAP I , załącznik nr 10 do SWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu rozbudowy sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Goraj – ETAP I, załącznik nr 11 do SIWZ, - Przedmiar robót/ Kosztorys ofertowy - budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna – ETAP I, załącznik nr 12 do SIWZ, - Przedmiar robót / Kosztorys ofertowy - rozbudowy sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Goraj – ETAP I, załącznik nr 13 do SIWZ, - Projekt budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna – ETAP I, nr 17 do SIWZ, - Projekt budowlany rozbudowy sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Goraj, Etap I, zatwierdzony przez Starostę Międzyrzeckiego, załącznik nr 18 do SIWZ, - Opinia geotechniczna, załącznik nr 19 do SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia realizowany jest na podstawie: - Decyzji Nr 50/2016 z dnia 25.07.2016 r. pozwolenie na budowę wydane przez Wojewodę Lubuskiego dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna –ETAP I, załącznik nr 14 do SIWZ, - Decyzji Nr 105.2016 z dnia 09.05.2016 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej dla miejscowości Goraj wraz z przesyłem ścieków do miejscowości Przytoczna –ETAP I, załącznik nr 15 do SIWZ, - Decyzji Nr 360.2016 z dnia 05.12.2016 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla rozbudowy sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Etap I na działce nr 156/1 w Goraju, obręb Goraj, gmina Przytoczna, załącznik nr 16 do SIWZ, 2. Dodatkowe ustalenia: 1) Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy prowadzić zgodnie z załączonymi dokumentacjami tj. projektami budowlanymi i wykonawczymi, STWIORB oraz przedmiarem robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac etapowo, umożliwiając mieszkańcom dostęp do posesji. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z dokumentacją odbiorową oświadczeń lub protokołów odbioru nieruchomości / działek, na których będą prowadzone jakiekolwiek prace związane z przedmiotową inwestycją, 4) Wszelkie prace w zbliżeniu do istniejącej infrastruktury technicznej należy prowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci. 5) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 6) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej w przedmiarach oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt- dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zmianami). 4. Jeżeli czynności, o których mowa w pkt.3 powyżej nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenie wraz z uzasadnieniem. 5. Obowiązek określony w pkt. 3 i 4 powyżej dotyczy również Podwykonawców. 6. Wykonawca w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują przedmiot umowy wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 7.Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania jej Zamawiającemu w ciągu 5 dni od dnia dokonania zmiany osoby wskazanej w wykazie. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie wymaga aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz.978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 52 83670000 0050 0281 2005 0177 przed upływem terminu składania ofert z dopiskiem wskazującym na nazwę przetargu, którego dotyczy. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, należy oryginał dowodu jego wniesienia złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Przytocznej , ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, w sekretariacie - pokój nr 11, przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z opisem "wadium". W każdym z tych przypadków poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wadialnego należy dodatkowo załączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie Wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Kosztorys ofertowy Wykonawcy. 7) Dowód wniesienia wadium. 2.Dodatkowe dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,– wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1,pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach