Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) dla miejscowości Chrząstawa Mała (etap I i etap II)

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 931934986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej) dla miejscowości Chrząstawa Mała (etap I i etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej sanitarnej o łącznej długości ok. 1,8 km wraz z tłoczniami ścieków bytowych i rurociągami tłocznymi w miejscowości Chrząstawa Mała (etap I i etap II) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Etap I obejmuje działki nr: 460/1, 130, 560, 98, 110, 85, 97/5, 455, 112, 113, 454/2, 97,8 obręb 0001 Chrząstawa Mała, gm. Czernica. Etap II obejmuje działki nr: 444, 445, 451/16, 451/13, 451/24, 451/17, 451/25, 451/27, 451/23, 451/26, 130, 452, 451/14, 453/8, 451/10, 451/11, 451/12, 453/7, 451/3, 453/2, 454/3, 454/4, 115/8, 115/7, 115/17, 115/30, 115/20, 115/18, 115/34, 115/33, 115/21, 115/5, 115/4, 114/5, 114/4, 114/3, 116, 115/12, 115/13, 115/28 obręb 0001 Chrząstawa Mała, gm. Czernica. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) budowę sieci kanalizacyjnej oraz budowę tłoczni ścieków zgodnie z dokumentacją projektową; 2) naprawę uszkodzonych elementów konstrukcji drogi, zgodnie z uzgodnieniem z dnia 23 listopada 2016 r. nr GKiI.7012.122.1.2016.AŁ; 3) dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla każdego z etapów robót, wydruk + płyta CD/DVD); 4) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla każdego z etapów robót. 3. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe SYNTECH Synowiec i Juda sp.j. 58-500 Jelenia Góra, ul. Urocza 22, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1676/2008 z dnia 16 maja 2008 r. oraz decyzją zamienną nr 163/2017 z dnia 30 stycznia 2017 r. wydanymi przez Starostę Powiatu Wrocławskiego oraz zapisami niniejszej SIWZ w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. 5. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej oraz na ustalonych niniejszą SIWZ warunkach. 6. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji robót, o których mowa w ust. 2, w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze). 7. Wykonawca musi uwzględnić podczas prowadzenia robót realizację odwodnienia wykopów w 75 % wykonywanej sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 55 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta 55 1560 0013 2000 6752 5000 0009, w opisie przelewu należy wskazać nazwę i nr postępowania, na które wadium jest wnoszone. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (wzór oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach