Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na budowie pełnej infrastruktury przystankowej z zatoką autobusową wraz z wiatą przystankową w pasie drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Długołęka, ul. Parkowa i Szczodre, ul. Trzebnicka, gmina Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na budowie pełnej infrastruktury przystankowej z zatoką autobusową wraz z wiatą przystankową w pasie drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Długołęka, ul. Parkowa i Szczodre, ul. Trzebnicka, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie pełnej infrastruktury przystankowej z zatoką autobusową wraz z wiatą przystankową w pasie drogi powiatowej nr 1341D w pasie drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Długołęka, ul. Parkowa i Szczodre, ul. Trzebnicka na dz. nr 212, 79/28, gmina Długołęka w zakresie podzielonym na następujące zadania (części): Część I- Zadanie nr 1 - Roboty budowlane polegające na budowie pełnej infrastruktury przystankowej z zatoką autobusową wraz z wiatą przystankową oraz zarurowaniem istniejącego rowu przydrożnego zlokalizowanego w pasie drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Szczodre, ul. Trzebnicka na dz. nr 212, 79/28, gmina Długołęka. Zadanie nr 1 obejmuje swoim zakresem wykonanie : 1) wykonanie zatoki autobusowej z kostki betonowej – ok. 116,40m2, 2) wykonanie chodnika z kostki betonowej – ok. 150,30 m2, 3) umocowanie skarp rowu płytą ażurową – 40,90 m2, 4) zarurowanie rowu – 54m, 5) wykonanie wiaty przystankowej – 1 szt. 6) wykonanie przejścia dla pieszych wyniesionego – 1 szt. 7) opracowanie i wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu - na czas budowy, 8) opracowanie i wykonanie oznakowania projektu organizacji ruchu - docelowego, Część II- Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi polegająca na budowlane pełnej infrastruktury przystankowej z zatoką autobusową wraz z wiatą przystankową w drodze powiatowej nr 1341D (dz. nr ew. 212 obręb Szczodre) w miejscowości Długołęka przy ul. Parkowej między posesjami nr 13 i 14 (po stronie zabudowań), gmina Długołęka: Zadanie nr 2 obejmuje swoim zakresem wykonanie : 1) wykonanie zatoki autobusowej, chodnika, zjazdów z kostki betonowej – ok. 277,00m2, 2) montaż odwodnienia liniowego wraz z wpięciem do istniejącej kanalizacji deszczowej – ok 18,5m, 3) wykonanie wiaty przystankowej – 1 szt. 4) opracowanie i wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu - na czas budowy, 5) opracowanie i wykonanie oznakowania projektu organizacji ruchu - docelowego, 1.2. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 1.3..poniżej. 1.3 Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia został opisany w załączonej do niniejszej SIWZ Dokumentacji projektowej wykonanej przez: „KEZM-BUD” Zbigniew Mączka z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Roberta Kocha 11a, 51-122 Wrocław:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysięcy dziewięćset złotych 00/100). 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2018, poz. 110) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Roboty budowlane polegające na budowie pełnej infrastruktury przystankowej z zatoką autobusową wraz z wiatą przystankową w pasie drogi powiatowej nr 1341D w miejscowości Długołęka, ul. Parkowa i Szczodre, ul. Trzebnicka, gmina Długołęka. ZADANIE NR:…… (RI.271.26.2018.AK). tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót odpowiednio dla zadania (części) na które składana jest oferta. 2.Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. 2017r, poz. 570). 7) Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium w formie kserokopii.. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. ( Sposób składania oryginałów dokumentów ustanawiających wadium określa rozdział 13 niniejszej SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach