Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1912G Gowidlino – Sulęczyno w miejscowości Sulęczyno oraz budowa ciągu pieszo - rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1907G Mirachowo – Kartuzy w miejscowości Mokre Łąki w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 380 21 76, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    Dworcowa 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 380 21 76, , fax. -
    REGON: 191674865
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl,

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1912G Gowidlino – Sulęczyno w miejscowości Sulęczyno oraz budowa ciągu pieszo - rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1907G Mirachowo – Kartuzy w miejscowości Mokre Łąki w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżek pieszo – rowerowych w Sulęczynie i w Mokrych Łąkach. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch następujących części: CZĘŚĆ I – budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1912G Sulęczyno – Gowidlino w miejscowości Sulęczyno. CZĘŚĆ II – budowa ciągu pieszo – rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1907G Mirachowo – Kartuzy w miejscowości Mokre Łąki. 3. W ramach inwestycji przewiduje się: CZĘŚĆ I – budowa ścieżki rowerowej, chodnika oraz zjazdów na długości 920 m w Sulęczynie. Inwestycja zakłada wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2m, jednostronnej ścieżki rowerowej o dopuszczalnym ruchu pieszych o szerokości 2,5m oraz zjazdów indywidualnych. CZĘŚĆ II – budowa ciągu pieszo – rowerowego oraz zjazdów na długości 1 140,4m. w Mokrych Łąkach. Inwestycja zakłada wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2m, przebudowę istniejących zjazdów oraz przebudowę istniejących ciągów rowów drogowych i przedłużenie przepustu betonowego i murku oporowego. 4. Celem inwestycji jest wzrost atrakcyjności turystycznej kaszub oraz zaspokojenie potrzeb lokalnych mieszkańców poprzez wybudowanie odcinków tras pieszo – rowerowych w ramach sieci kaszubskich tras rowerowych. 5. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 6. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 7. Wybrany Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót i dokumentacji projektowo – wykonawczej. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zarządowi Dróg Powiatowych w Kartuzach. 9. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) CZĘŚĆ I – 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100), 2) CZĘŚĆ II –18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysiący złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 24 lipca 2018 r. do godz. 10:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Kartuzach - Bank PKO BP o/Kartuzy, nr konta: 53 1020 1866 0000 1802 0002 6948, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony - budowa ścieżki pieszo – rowerowej w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1912G Gowidlino – Sulęczyno w miejscowości Sulęczyno oraz budowa ciągu pieszo – rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1907G Mirachowo – Kartuzy w miejscowości Mokre Łąki”. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z ust. 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust. 2, beneficjentem jest Powiat Kartuski przy ul. Dworcowej 1 w Kartuzach, dokument wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w ust. 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu związania ofertą, końcowy termin ważności wadium wniesionego w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Z treści gwarancji powinno wynikać, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą oraz zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert lub wniosą wadium w sposób nieprawidłowy zostaną odrzuceni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium. 4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) – jeśli dotyczy. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach