Przetargi.pl
Remont nawierzchni ścieżki rowerowej na odcinku Radoszewo - Krokowa, gmina Krokowa

Gmina Krokowa ogłasza przetarg

  • Adres: 84-110 Krokowa, ul. Żarnowiecka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 675 41 00 , fax. 0-58 675 41 01
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krokowa
    ul. Żarnowiecka 29
    84-110 Krokowa, woj. pomorskie
    tel. 0-58 675 41 00, fax. 0-58 675 41 01
    REGON: 19167552800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni ścieżki rowerowej na odcinku Radoszewo - Krokowa, gmina Krokowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) remont nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego, na odcinku od 8+880 km do 16+758 km (szer. nawierzchni – 2 m) wraz ze zjazdami; 2) uzupełnienie istniejącego oznakowania ścieżki rowerowej w zakresie instalacji znaków i tablic drogowych oraz malowania oznakowania poziomego; 3) remont istniejących miejsc postojowych w miejscowościach: Krokowa, Kłanino i Sławoszyno, który obejmuje w szczególności: a) nawierzchnie z tworzywa sztucznego i kruszywa; b) wiaty, ławki i łąwostoły, stojaki na rowery, kosze, tablice informacyjne; c) lampy typu LED; d) toaletę automatyczną; e) monitoring wizyjny; f) zaprojektowanie i wykonanie przyłączy: wod-kan, energetycznych i teletechnicznych. 4) dostawę i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej – 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda aby składane dokumenty określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu trzeciego czy stosowne dokumenty w tym zakresie, wykonawca składa wraz z ofertą. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 3. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; oświadczenie wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach