Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszej od kładki na Dunajcu do parkingu przy kościółku w Sromowcach Niżnych

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2750070
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
    ul. Gorczańska 3 3
    34-436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 018 2750070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.czorsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszej od kładki na Dunajcu do parkingu przy kościółku w Sromowcach Niżnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr K 1638 Krośnica - Sromowce Niżne w km 12+808 - 13+201 Przewiduje się następujące prace związane z przebudową drogi: -zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie ulic na czas budowy -wykonanie studzienek ściekowych z wpustami ulicznymi i przykanalikami -ułożenie krawężników, ścieku z betonowej kostki brukowej, betonowych obrzeży chodnikowych -wykonanie elementów podbudowy pod projektowane nawierzchnie na jezdni i chodnikach -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na jezdni i w zatokach postojowych oraz z betonowej kostki brukowej na chodnikach -porządkowanie terenu robót budowlanych, zdemontowanie oznakowania ulic ustawionego na czas budowy Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków , ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału nie wysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie ( Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.W zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją 2. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze, wykonane w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej od wartości zamówienia. Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami wystawionymi przez inwestora bezpośredniego 3.W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano, że oferenci mają do dyspozycji kierownika budowy posiadającego stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane potwierdzone przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, , wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej: pod uwagę będą brane oferty, w których dołączono polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej obejmujące swym zakresem przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie wykonawcy do wyjaśnienia dokumentów lub uzupełnienia dokumentów. Sprawdzanie dokumentów i oświadczeń odbędzie się na zasadzie : Spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty cenowej (wzór - zał. nr 1 do specyfikacji). 2.Wykaz podobnych zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej od wartości zamówienia (wzór - zał. nr 3 do specyfikacji) wraz z załączonymi referencjami. 3.Zakres robót który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust 1, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 4 do specyfikacji) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy osób nadzorujących wykonanie zamówienia). należy załączyć wykaz osób pełniących nadzór oraz kserokopie uprawnień i przynależności do odpowiednich Izb Samorządowych. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Kosztorys ofertowy ( 2 egz.) 10.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy (umowa - zał. nr 5 do specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czorsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach