Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej w Nurcu-Stacji

Gmina Nurzec-Stacja ogłasza przetarg

  • Adres: 17-330 Nurzec-Stacja, ul. Żerczycka 32
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6575078 , fax. 085 6575063
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nurzec-Stacja
    ul. Żerczycka 32 32
    17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie
    tel. 085 6575078, fax. 085 6575063
    REGON: 05065958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej w Nurcu-Stacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest budowa sali gimnastycznej w Nurcu-Stacji, przy ul. Szkolnej 6. Sala gimnastyczna stanowić ma samodzielny obiekt, funkcjonalnie powiązany z istniejącą szkołą. Gmina posiada prawomocne: pozwolenie na budowę Nr 84/2011 z dnia 01.04.2011r. wraz z decyzją zmieniającą pozwolenie na budowę znak AB.6740.8.1.2011 z dnia 02.05.2012r. oraz zgłoszenie Nr AB.6743.177.2012 z dnia 27.04.2012r. uprawniające do realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie: 1. Sali gimnastycznej wraz z zapleczem technicznym - technologia wykonania to: sala o konstrukcji stalowej ze ścianami i dachem z płyt warstwowych typu lekkiego, natomiast zaplecze - wykonawstwo tradycyjne, ściany murowane, stropy żelbetowe, dach pokryty blachą. 2. Dojścia i dojazdy z kostki betonowej typu polbruk. Na poziomie parteru znajdować się ma boisko główne i pomieszczenia towarzyszące:, magazyn sprzętu, szatnia chłopców wraz z sanitariatami i natryskami, łazienka przystosowana dla osób niepełnosprawnych z natryskiem oraz pomieszczenie gospodarcze. Natomiast na piętrze znajdować się mają: pomieszczenie dla nauczyciela w-f i instruktorów, szatnia dla dziewcząt wraz z sanitariatami i natryskami, toaleta dla personelu oraz szatnia ogólna. Budynek ma być wyposażony w następujące instalacje: wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną. Ogrzewany będzie z własnej kotłowni istniejącej w budynku szkoły. Powierzchnia użytkowa sali gimnastycznej wynosi 877,9m? w tym pow. areny 645m? oraz zaplecza technicznego 200,9m?. Arena sali gimnastycznej będzie miała wymiary 35,84m x 18,0m i wysokość 7,2m netto. Powierzchnia użytkowa areny stanowi 73,47% całej powierzchni użytkowej. Powierzchnia użytkowa niezbędnego zaplecza socjalno-technicznego to 22,9%. Wielkość widowni na piętrze wg projektu wynosi 25,8m?, na parterze 34,70m? (obsługiwana za pomocą ławek gimnastycznych), widownia stała nie występuje. Sala została zaprojektowana do rozgrywek sportowych takich jak: koszykówka, piłka ręczna, siatkówka. Zaprojektowano dwa boiska treningowe (wynikające z podziału sali na dwie części za pomocą kurtyny przesuwnej). Możliwe będą również rozgrywki tenisa stołowego. Projekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, zarówno sportowców jak też widzów. Na zewnątrz zaprojektowano dojazdy i dojścia pozbawione barier architektonicznych, natomiast wewnątrz sali osoby niepełnosprawne będą mogły oglądać rozgrywki z poziomu areny głównej, a w zakresie zaplecza sanitarnego zaprojektowano odpowiednie dla nich pomieszczenia na parterze budynku. Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Odbiór wykonanych robót będzie dokonany zgodnie z Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz warunkami określonymi w umowie. Do protokołu odbioru Wykonawca dołączy wszelkie wymagane wyniki z przeprowadzonych prób i badań, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty na wbudowane materiały oraz wszelkie inne dokumenty wymagane do prawidłowego zakończenia inwestycji i oddania jej do użytkowania oraz bieżącego użytkowania. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą robót w 3 egzemplarzach. Koszt inwentaryzacji ponosi Wykonawca. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie na podstawie faktur wystawionych na podstawie Protokołów odbioru częściowego oraz końcowego podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, zgodnie z harmonogramem robót. Faktura będzie płatna w terminie 60 dni od daty dostarczenia jej przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego Wykonania zadania. W przypadku, wygrania przetargu, Wykonawca: 1. zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 znacznik 1 Kodeksu Cywilnego. 2. zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty od zamawiającego. 3. sporządzi: Harmonogram rzeczowo-finansowy robót objętych zamówieniem, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do umowy i przedłoży go zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a oryginalny dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wydruk potwierdzenia dokonania elektronicznego przelewu winien być podpisany przez osobę podpisującą ofertę. W tytule wpłaty należy wpisać: /Wadium - Budowa sali gimnastycznej w Nurcu-Stacji/. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy w oryginale złożyć razem z ofertą w jednej wspólnej kopercie, a potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu wpiąć do oferty. Wniesione wadium w formie innej niż pieniężna, dołączone wyłącznie w kopii, traktowane będzie jak jego brak. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 20.06.2012 r., do godz. 10.00. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach