Przetargi.pl
ZAKUP Z DOSTAWĄ I ROZŁADUNKIEM MATERIAŁÓW GRANITOWYCH DLA REALIZACJI ZADANIA REWITALIZACJA STAREGO RYNKU W ŁOMŻY - I ETAP

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Akademicka 22 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP Z DOSTAWĄ I ROZŁADUNKIEM MATERIAŁÓW GRANITOWYCH DLA REALIZACJI ZADANIA REWITALIZACJA STAREGO RYNKU W ŁOMŻY - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów granitowych dla potrzeb realizacji zadania Rewitalizacja Starego Rynku w Łomży - I etap. I część zamówienia - Materiały granitowe 1. Kostka granitowa szara 9/11 cm (sortowana). Wymiary zbliżone jak dla kostki regularnej 10/10 cm- 311,00 Mg. 2. Kostka bazaltowa czarna 4/6 cm (sortowana). Wymiary zbliżone jak dla kostki regularnej 5/5 cm - 32,00 Mg. 3. Kostka granitowa 15/17 cm (sortowana). Wymiary zbliżone jak kostki regularnej 16/16 cm - 48,00 Mg. 4. Krawężnik granitowy uliczny o wymiarach 20/25 cm - 27,00 m 5. Płyty granitowe szare o wymiarach 130 x 60 x 8 cm (płomieniowane ze wszystkich powierzchni). Zachowana geometria prostopadłościanu - 1681,00 szt. UWAGA: a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały granitowe na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru wyrobu. Materiały powinny spełniać wymagania określone szczegółowe w pkt. 3 SIWZ II część zamówienia - Pozostałe materiały granitowe 1. Zasypka granitowa - kruszywo łamane granulowane 0 - 5 mm - 108,00 Mg. 2. Bloki granitowe szare o wymiarach 275 x 45 x 36 cm (płomieniowane ze wszystkich powierzchni). Zgodnie z załącznikiem rysunkowym - przekrój gazonu, zachowana geometria prostopadłościanu - 24 szt. UWAGA: Wymagania ogólne związane z realizacją zamówienia: a)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały własnym transportem do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Łomży, ul. Akademicka 22 lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Łomża oraz dokonać rozładunku. b)w przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek z dostarczonych materiałów i zlecenia badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Jeśli badania wykażą, że dostarczone materiały są złej jakości, Wykonawca zostanie obciążany kosztami badań i na własny koszt dokona wymiany wadliwej partii materiałów. c)materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2012 r. d)ilość i termin dostaw każdej partii materiałów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłaszanych telefonicznie lub faksem. e)jeśli Zamawiający nie wskaże terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. f)Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego do określonej partii dostarczonych materiałów wyniki badań laboratoryjnych lub Deklarację Zgodności g)Podane w pkt. 3 SIWZ ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia - zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych materiałów betonowych i drogowych. Niewykorzystanie podanych (szacunkowych) ilości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 449121007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: a) dla I części zamówienia - materiały granitowe :10 000,00 zł, b) dla II części zamówienia - pozostałe materiały granitowe: 1 000,00 zł. 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 13.06.2012 r., godz. 12.00 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank BPH nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072 5.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 7.Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 lub 4a ustawy. 8.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 11.Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. Uwaga: Do oferty należy załączyć oryginał lub kserokopię przelewu bankowego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach