Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Zelgnie

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
  • Data zamieszczenia: 2014-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
    REGON: 00572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Zelgnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą - Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Zelgnie. Przedmiot zamówienia planowany jest do realizacji przy dofinansowywaniu ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego w ramach Programu Rozwoju Kultury Fizycznej i Sportu w Województwie Kujawsko - Pomorskim 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz załączonymi: 1)dokumentacją projektową wykonaną przez Justynę Turlińską - Górzny prowadzącą działalność pod nazwą Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Handlowo -Usługowe JT z siedzibą w Chojnicach ul. Kręta 6, 89-620 Chojnice 2)pozwoleniem na roboty budowlane nr ABA.6740.2.26.2014.MB z dnia 30.05.2014 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3)specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 4)przedmiarami robót mającymi jednie charakter pomocniczy. 3. W ramach zakresu robót należy wykonać m. in.: 1)roboty ogólnobudowlane obejmujące dobudowę do istniejącego budynku szkoły sali gimnastycznej o wymiarach 32,84m x 23,74m z zapleczem sanitarno - szatniowym o następujących parametrach technicznych: a.powierzchnia zabudowy - 1089,39 m2, b.powierzchnia użytkowa - 1120,53 m2, c.kubatura - 8166,40 m3; 2)roboty sanitarne obejmujące: a.wykonanie wewnętrznej instalacji wodno- kanalizacyjnej, b.wykonanie odcinka zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, c.rozbudowę istniejącej kotłowni, d.wykonanie centralnego ogrzewania i wentylacji; 3)roboty elektryczne obejmujące: a.wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego, b.wykonanie instalacji odgromowej. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1)wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmującą cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3)wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami która przeznaczona będzie dla użytkownika; 4)dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazania instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 5)sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 6) inne prace związane z procesem budowy, a także wymienione w § 9 ust. 7 umowy. 5. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 30 000 zł. ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych ). Szczegóły dotyczące sposobu wniesienia, formy, zasady zwrotu, utraty i zatrzymania określają ustawa Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach