Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. ks. B. Jaśkowskiego 14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3574071 , fax. 052 3573687
- Data zamieszczenia: 2011-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. ks. B. Jaśkowskiego 14 14
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3574071, fax. 052 3573687
REGON: 09158092000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwik-inowroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa rozlewni wód w Inowrocławiu przy ul. Miechowickiej. Zaprojektowanie i wykonanie budynku rozlewni z dostawą linii rozlewniczej i jej rozruchem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Wykonanie projektu technicznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obiektu Rozlewni wód w Inowrocławiu przy ul. Miechowickiej wraz z niezbędnymi instalacjami, infrastrukturą techniczną i technologiczną (m.in. drogi dojazdowe, przyłącza: elektroenergetyczne, gazowe, wod-kan oraz inne elementy niezbędne do uruchomienia rozlewni). 1.2.Wykonanie projektu technicznego na budowę dwóch rurociągów wody mineralnej od studni S2 (dł. ok. 210m) i od studni S3 (dł. ok. 320m) do projektowanego budynku rozlewni wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekty techniczne winny zawierać m.in. szczegółowy opis robót i technologii ich wykonania z podaniem obowiązujących norm, z uwzględnieniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zastrzega się możliwość wprowadzenia na wniosek Zamawiającego poprawek do projektów lub uzupełnień brakujących elementów. Wszelkie poprawki i uzupełnienia na koszt Wykonawcy. Przed rozpoczęciem procedury uzyskania pozwolenia na budowę należy uzyskać pisemną akceptację projektów technicznych przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1)projekt budowlany - 4 egz. 2)projekt wykonawczy - 2 egz. 3)kosztorys inwestorski - 1 egz. 4)przedmiar robót - 1 egz. 5)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz. 6)projekt organizacji ruchu - 2 egz. Wykonawca opracuje osobny kosztorys na projekt z pkt. 1.2. Wszystkie ww. dokumentacje należy przekazać Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. 1.3.Wykonanie projektu technologicznego linii rozlewniczej. Linia rozlewnicza winna obejmować: -płuczkę, -saturator, -napełniarkę, -zakręcarkę, -etykietarkę, -transportery płytkowe, -tunel grzewczy, -stół zbiorczy. 1.4.Budowa budynku rozlewni zgodnie z opracowanym projektem technicznym. Wykonawca wybuduje budynek rozlewni wraz instalacjami technicznymi i technologicznymi oraz z infrastrukturą techniczną: drogami dojazdowymi, oświetleniem. Wykona przyłącza: elektroenergetyczne, gazowe i wod-kan. PWiK Sp. z o.o. zastrzega sobie nawiercenie przewodu wodociągowego i założenie nawiertki oraz wybudowanie rurociągów wody mineralnej do 1-szej ściany budynku rozlewni. 1.5.Dostawa i montaż linii rozlewniczej zaprojektowanej zgodnie z wymogami pkt. 1.3. umożliwiającej rozlewanie wody gazowanej i niegazowanej do butelek szklanych 0,33l i PET o pojemności 0,5l i 1,5l. Przewidywana produkcja 500 butelek / godz. Linia rozlewnicza musi być kompletna, nowa lub po regeneracji (z pełną min. 12-to miesięczną gwarancją) oraz sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)opracowanie koncepcji technologiczno-architektonicznej w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz uzyskanie dla niej akceptacji Zamawiającego, 2)opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz powykonawczej, 3)opracowanie projektu zagospodarowania terenu, 4)opracowanie wniosków i uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, decyzji lub ich zmian w celu opracowania dokumentacji projektowej, wybudowania i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności: a)uzyskanie pozwoleń na budowę i/lub zgłoszenie robót i wykonanie ewentualnych innych działań niezbędnych dla realizacji robót budowlanych, b)uzyskanie pozwoleń na użytkowanie, 5)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, ekspertyz w celu opracowania dokumentacji projektowej, wybudowania i przekazania zrealizowanych obiektów do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6)wykonanie robót budowlanych obiektu rozlewni obejmującego pomieszczenia: -stacji uzdatniania wody, -rozlewni wody, -magazynu na butelki puste, -magazynu gotowego produktu, -techniczne m.in. wentylatorownia, kotłownia itp., -socjalne m.in. szatnia, węzeł sanitarny, stołówka, pomieszczenie biurowe itp., 7)dostawę i montaż maszyn, urządzeń oraz instalacji linii rozlewniczej, 8)wykonanie i udokumentowanie rozruchu instalacji technologicznej, 9)opracowanie instrukcji eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji wraz z instrukcją zapobiegania awariom i usuwania ich skutków oraz instrukcji p.poż. 10)przeszkolenie załogi w zakresie eksploatacji wszystkich instalacji i urządzeń, 11)przekazanie do eksploatacji obiektów wchodzących w skład zamówienia wraz z całą infrastrukturą, 12)przeglądy wynikające z warunków gwarancji, 13)zagospodarowanie terenu: wykonanie dróg, parkingu, chodników, zieleni, oświetlenia oraz placu pod śmietnik, 14)uporządkowanie placu budowy, 15)obsługę geodezyjną. 3.Ogólne wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Projekt techniczny winien być zgodny z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami lub odpowiednimi normami krajów UE oraz zasadami wiedzy technicznej w sposób zapewniający spełnienie wymagań podstawowych dotyczących w szczególności: bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, oszczędności energii i bezpieczeństwa żywności. 3)Wykonawca w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy przedstawi zamawiającemu do jego akceptacji, szczegółową koncepcję rozwiązań technologicznych, technicznych i architektoniczno-budowlanych. Akceptacja koncepcji przez zamawiającego upoważniać będzie do kontynuacji prac projektowych. 4)Zastosowane materiały winny posiadać wysoki stopień odporności na korozję. Elementy linii technologicznej muszą posiadać niezbędne atesty na kontakt z żywnością. 5)Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym. Wszelkie odstępstwa od projektu winny być pisemnie uzgodnione z projektantem i Zamawiającym oraz potwierdzone wpisem inspektora nadzoru do dziennika budowy. 6)Wykonawca robót zapewni pełną obsługę geodezyjną przy wykonywaniu robót. 7)Wykonawca robót jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów BHP, p.poż, ochrony środowiska na placu budowy. 8)Wykonawca po wykonanych robotach uporządkuje teren budowy. 9)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji wraz z instrukcją zapobiegania awariom i usuwania ich skutków oraz instrukcją p.poż. 10)Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu odbiory robót zanikających oraz odbiory częściowe i odbiór końcowy. 11)Odbioru końcowego robót dokona komisja Wyznaczona przez Zamawiającego w obecności inspektora nadzoru i wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości : 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwik-inowroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27