Przetargi.pl
Budowa remizy OSP w Jelczu-Laskowicach

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 071 31817111
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24 24
    55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 071 31817111
    REGON: 93193488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy OSP w Jelczu-Laskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: budowę obiektu remizy OSP o powierzchni zabudowy ok. 320,39 m2 o układzie dwóch niepodpiwniczonych parterowych budynków z dachami dwuspadowymi, połączonych korytarzem (wzdłuż dłuższych boków budynków), budowę instalacji, w tym: wewnętrzna instalacja c.w.u., instalacja C.O. i instalacje gazowe z kotłownią na paliwo gazowe, instalacja sanitarna, instalacja deszczowa do dołów chłonnych, instalacja elektryczna, oświetlenie wewnętrzne, zewnętrzne i awaryjne, instalacja wentylacji, budowę przyłączy, w tym: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej do sieci miejskiej, kanalizacji deszczowej do skrzynek chłonnych, przyłącze energii elektrycznej, budowę odcinka sieci wodociągowej z rur PVC DN 160 i przyłącza wodociągowego z rur PE fi 32 wraz z armaturą i zestawem wodomierzowym na działkach nr 5 AM-58, 50, 51 AM-47,13 AM-47 obręb Laskowice, budowę hydrantu podziemnego DN80, zagospodarowanie terenu działki o powierzchni ok. 2.400 m2, w tym: budowa dojść i dojazdów (chodniki, zjazdy - zjazd z drogi wewnętrznej dz. 13 AM-47, droga manewrowa), tereny zielone. Szczegółowy zakres zadania określa: Projekt budowlany Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jelczu-Laskowicach (opracowanie: Pracownia Projektowa Architektury ARACO) i pozwolenie na budowę decyzja nr 938/2014 z dnia 17.10.2014 r., Projekt budowlany zamienny Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jelczu-Laskowicach (opracowanie: Pracownia Projektowa Architektury ARACO) i zmiana pozwolenia na budowę decyzja nr 721/2015 z dnia 06.08.2015 r., Projekt budowlany sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego do budynku OSP w Jelczu-Laskowicach przy ul. Mlecznej (opracowanie: Pracownia Projektowa Architektury ARACO) i pozwolenie na budowę decyzja nr 45/2015 z dnia 20.01.2015 r., Specyfikacja techniczna, Opinia geotechniczna podłoża gruntowego pod budowę (opracowanie: GEOGÓR). 3.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także: a/ organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, b/ poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, , montażu licznika zużycia wody oraz koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, d) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, e) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej w szczególności wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą, f) dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, g) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, h) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, j) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, k) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prac, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, l) wykonanie kompletnej dokumentacji i oznakowania dróg ewakuacyjnych, p.poż. oraz opracowania instrukcji postępowania na wypadek pożaru; ł) wyposażenie obiektu, będącego przedmiotem zamówienia, w niezbędny sprzęt p. pożarowy i jego oznakowanie. m) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, n) koszty wykonania i zamontowania tablic informacyjnych i pamiątkowych związanych z informowaniem i promocją przedmiotu zamówienia. o) Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i skompletowania dokumentacji powykonawczej budowy oraz: - na podstawie pozwolenia na budowę decyzji nr 938/2014 i upoważnienia Inwestora uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, - na podstawie pozwolenia na budowę decyzji nr 45/2015 i upoważnienia Inwestora zawiadomić właściwy organ Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy oraz uzyskać zaświadczenie o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu. p) przedłożyć harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania według wzoru ustalonego z Zamawiającym w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy oraz plan płatności, uwzględniający realizację płatności na podstawie faktur częściowych w roku 2015 do wysokości 480.000,00 zł brutto,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiającego BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 lub w jednej lub kilku z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach