Przetargi.pl
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62840 Koźminek, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 637 085 , fax. 627 637 207
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7
    62840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 627 637 085, fax. 627 637 207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego, będącego przedmiotem niniejszego postępowania prowadzonego w drodze przetargu nieograniczonego, w trybie „zaprojektuj i wybuduj” jest sporządzenie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” w miejscowości Koźminek (zwanego dalej również „Obiektem”), zgodnie z załączonym do SIWZ - PROGRAMEM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYM. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” współfinansowanego w ramach Osi Priorytetowej 4 „Środowisko " Działania 4.2 „Gospodarka odpadami" Poddziałanie 4.2.1 „ Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnianie istniejących” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Wysokość dofinansowania do 85% wydatków kwalifikowanych projektu. 3. W zakresie niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą m.in. projekt rozbiórki, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz plan BIOZ niezbędnej do wybudowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, 2) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń i decyzji warunkujących prowadzenie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji, 3) wybudowanie zaprojektowanej inwestycji z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu, technologii oraz na czas realizacji inwestycji wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, 4) wybudowanie obiektów i instalacji, 5) dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia obiektów (Kontenery zgodne z normą DIN 30722, wysokość haka 1570 mm), 6) wykonanie tablicy informacyjnej – Regulamin korzystania z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, 7) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i p.poż., 8) przeszkolenie personelu Zamawiającego, w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji, 9) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów i urządzeń oraz instalacji, 10) zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania, 11) przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 9 do SIWZ „Program Funkcjonalno-użytkowy” oraz w koncepcji planu zagospodarowania terenu załącznik nr 11 i specyfikacji technicznej sprzętu załącznik nr 10 oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ .5.Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy 6. W zadeklarowanej cenie ryczałtowej muszą zawierać się wszelkie czynności I koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcji zagospodarowania terenu, zapisów dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ z załącznikami, celu inwestycji, obowiązujących przepisów prawa, zasad wiedzy technicznej, zasad sztuki budowlanej, przyjętych dobrych zwyczajów w realizacji tego typu zamówienia oraz innych czynności niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji, bez względu na faktyczny zakres i termin wykonania. Cena oferty uwzględniać musi wartość całego przedmiotu zamówienia oraz podatek od towarów i usług. 7.Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. 8.Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018.992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018.1454 zm.). 9. Zamawiający wymaga udzielenia długości gwarancji jakości na wykonane zamówienie przez okres: minimalnie 36 miesięcy- maksymalnie 60 miesięcy. Okres rękojmi ustawowy. 10.Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia i jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. 11. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględniać wszelkie uwagi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (reprezentującego Zamawiającego) lub Zamawiającego w związku z realizowaną inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji umowy. Wykonawca w ramach świadczonej usługi i robót zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi i robót budowlanych za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane. 12. Jeżeli w SIWZ oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu umowy z urządzeń, materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone (wskazane) w SIWZ oraz w programie funkcjonalno-użytkowym i warunkach realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2016 poz.359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089 ze zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej o. Koźminek Nr konta 45 8404 0006 2001 0000 1384 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RRPSiK ZPiK.271.2.17.2018”. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty), natomiast kopie dokumentu wpiąć do treści oferty potwierdzając za zgodność z oryginałem. 8.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię, dowodu przelewu wadium. 9.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Uwaga: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp), 6) Dowód wniesienia wadium 7)Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego – wypełniając załącznik nr 8, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach