Przetargi.pl
Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji opadowej do Hali Widowiskowo Sportowej oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap II, w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa drogi dojazdowej wraz z uzbrojeniem terenu (infrastrukturą techniczną) do obiektu ZPO w Czernichowie”

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    ul. Gminna 1
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
    REGON: 53498300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji opadowej do Hali Widowiskowo Sportowej oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap II, w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa drogi dojazdowej wraz z uzbrojeniem terenu (infrastrukturą techniczną) do obiektu ZPO w Czernichowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej i kanalizacji opadowej do Hali Widowiskowo Sportowej oraz Zespołu Placówek Oświatowych w Czernichowie - etap II, w ramach zadania budżetowego pn. „Budowa drogi dojazdowej wraz z uzbrojeniem terenu (infrastrukturą techniczną) do obiektu ZPO w Czernichowie””. 2. Zakres prac, który jest przedmiotem przetargu obejmuje wykonanie odcinków przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji opadowej, odtworzenie terenu i uporządkowanie. 3. Zakres robót i prac obejmuje wykonanie: 1) Przyłącza kanalizacji deszczowej, w tym: a) roboty ziemne na odkład gruntu - 837,3 m3; b) podsypka z piasku grub. 10 cm - 43,4 m3; c) kanały z rur PVC Fi 315 SN8, lite - 307,0 mb; d) kanały z rur PVC Fi 250 SN8, lite - 38,0 mb; e) kanały z rur PVC Fi 200 SN8, lite - 56,0 mb; f) studzienka rewizyjna z PP fi 425 zamknięcie rura teleskopową z pokrywą żeliwną kl.D400, Hśr.=2,20m - 14 kpl.; g) studzienka ściekowa z PP fi 425 zamknięcie rurą teleskopową z wpustem deszczowym żeliwnym kl.A15, z osadnikiem głęb. 0,80 m, Hśr.=1,50 m - 2 kpl.; h) rura drenarska karb. PVC, fi 160mm, z filtrem syntetycznym - 10 mb.; i) wiercenie otworów fi: 220 mm w ścianie fundamentowej grub. 24 cm techniką diamentową - 2 szt.; j) obsypka rurociągu piaskiem - 221,1 m3; k) zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 541,4 m3; l) wywóz nadmiaru gruntu z utylizacją - 295,9 m3. 2) Przyłącza kanalizacji sanitarnej, w tym: a) roboty ziemne na odkład gruntu - 937,3 m3; b) podsypka z piasku grub. 10 cm - 29,8 m3; c) kanały z rur PVC Fi 200 SN8, lite - 298,2 mb; d) studzienka rewizyjna z PP fi 425 zamknięcie rurą teleskopową z pokrywą żeliwną kl.D400, Hśr.=3,40 m - 7 kpl.; e) obsypka rurociągu piaskiem - 139,2 m3; f) zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 757,8 m3; g) wywóz nadmiaru gruntu z utylizacją - 179,5 m3. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca poniesie również koszty: 1) opracowania, uzgodnienia i organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników gminnych; 2) związane z zapleczem budowy; 3) opracowania planu BIOZ, organizacji robót budowlanych przy odbywającym się ruchu pojazdów oraz pieszych, zabezpieczenia terenu budowy; 4) obsługi geodezyjnej (tyczenia, inwentaryzacji powykonawczej) – 3 kpl.; 5) przeprowadzenia badań i prób oraz sporządzenia protokołów: badania zagęszczenia, badania nośności, badania równości, próby szczelności, wytrzymałości itp.; 6) dokumentacji powykonawczej – 3 kpl. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) Projekt budowalny wraz z pozwoleniem na budowę – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załącznik 10 do SIWZ. 6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) przedmiarem robót i charakterystyką; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) warunkami decyzji pozwolenia na budowę; 4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach