Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Słopnice poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Słopnice

Wójt Gminy Słopnice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-615 Słopnice, Słopnice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 326 200 , fax. 183 326 018
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słopnice
    Słopnice 911
    34-615 Słopnice, woj. małopolskie
    tel. 183 326 200, fax. 183 326 018
    REGON: 49073206000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slopnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Słopnice poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Słopnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów ma odbywać się zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz.U.2020.1439) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (t.j.Dz.U.2019.2028) oraz ustaleniami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016 - 2022 (Uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXXIV/509/17 z dnia 27 marca 2017 roku ze zm.) i uchwałą nr XXXIV/510/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 roku w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016 - 2022” ze zm. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Słopnice poprzez odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Słopnice. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych i pozostałości po selektywnej zbiórce odpadów (zmieszanych odpadów komunalnych) pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (podmioty gospodarcze, instytucje publiczne) z terenu gminy Słopnice. Porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia. Liczba nieruchomości na terenie gminy Słopnice - 1450. 2) Opróżnianie koszy ulicznych, sprzątanie przystanków komunikacyjnych i sprzątanie wiat na trasie rekreacyjno-sportowej. 3) Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Szczegółowy zakres zamówienia oraz częstotliwość odbioru odpadów – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 10 000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzanie spełniania ww. warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz na wezwanie Zamawiającego: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - wpis w charakterze podmiotu transportującego odpady do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), - pisemne zapewnienie instalacji komunalnej o przyjęciu pozostałości z segregacji odpadów (zmieszanych odpadów komunalnych) z terenu Gminy Słopnice przez cały okres realizacji zamówienia, - pisemne zapewnienie instalacji lub przedsiębiorcy o przyjęciu segregowanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Słopnice przez cały okres realizacji zamówienia, - wykaz instalacji / przedsiębiorców gdzie będą przekazywane odpady z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Słopnicach, - oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu czytnikami kodów kreskowych oraz sprzętem do gromadzenia i przesyłania odczytanych informacji, - w przypadku dokonywania przez Wykonawcę przeładunku odpadów – zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (zgodnie z przepisami ustawy o odpadach) dla miejsca prowadzenia przeładunku. W przypadku niedokonywania przeładunku – oświadczenie Wykonawcy, że podczas wykonywania zamówienia nie będzie dokonywał przeładunku odpadów komunalnych na terenie Gminy Słopnice, - oświadczenie, że przedsiębiorca spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika składa pełnomocnictwo do dokonywania czynności w niniejszym postępowaniu przetargowym. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wykonawca, który należy do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach