Przetargi.pl
Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku znajdującego się na cmentarzu komunalnym przy ul. Krasickiego w Bielsku-Białej.

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786, 8227539
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku znajdującego się na cmentarzu komunalnym przy ul. Krasickiego w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku znajdującego się na cmentarzu komunalnym przy ul. Krasickiego w Bielsku-Białej, obejmująca w szczególności: a) roboty przygotowawcze, w tym: - wytyczenie tras i punktów wysokościowych; - demontaż i rozbiórka elementów dróg, chodników; - zabezpieczenie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu w zakresie sieci gazowniczej i ciepłowniczej; - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza na pełnych sekcjach wraz ze szkicami polowymi i współrzędnymi zabudowanych urządzeń; - wykopy liniowe wraz z umocnieniem pionowych ścian; b) roboty wykończeniowe, w tym: - montaż przyłącza wodociągowego z rur PEHD Dz 40mm PN10; - montaż zasuwy odcinającej Dn 32 wraz z obudową uliczną i skrzynką żeliwną; - montaż przykanalików z rur PVC Dz 160mm SN8; - montaż studzienki wodomierzowej z kręgów żelbetowych Dn 1400mm wraz z wyposażeniem; - montaż studzienek systemowych Dn 600mm i Dn 425mm z kinetami PE lub PP Dz 160mm; - montaż krawężnika drogowego 12/15x25x100 na ławie betonowej z betonu B25 - całkowita długość 4m; - podsypki oraz obsypki rur PCV piaskiem; - wykonanie prób szczelności; - odtworzenie podbudowy oraz nawierzchni pasa drogowego. Szczegółowy zakres robót określony jest w w przedmiarze robót (Załącznik nr 5) i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 6). Inne uwarunkowania: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 2. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie przez wykonawcę podwykonawców do wykonania części zamówienia. W stosunku do tych podwykonawców zamawiający stosował będzie postanowienia Art. 64-71 Kodeksu cywilnego. 3. Prace prowadzone będą na terenie ogólnodostępnym. Wykonawca powinien wydzielić i szczególnie dokładnie zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 4. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizacja i BHP na terenie prowadzonych robót - w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów opisanych w części VI pkt. II ppkt 6 i 7 siwz. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym zakresie (roboty w zakresie budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnych) i wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dokumentów, o których mowa w części VI pkt. II ppkt 8 i 9 nin. siwz. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt. 6 siwz . 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VI pkt. II ppkt 6 siwz oraz dokumentów wymienionych w części VI pkt. II ppkt. 10, 11 i 12 siwz. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienie warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w części VI pkt.II ppkt. 6 siwz. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt.II ppkt. 6 siwz. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w cz. VI pkt. I ppkt.5 siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć : I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2. Kosztorys ofertowy - cena oferty - sporządzony w oparciu o przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk ). Wskazanym jest złożenie kosztorysów w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorysy w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów i urządzeń (wraz z cenami), tabelę elementów scalonych. 3. Wykaz robót (części zamówienia), których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo (oryginał) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Oświadczenie wykonawcy (na formularzu (Oferta przetargowa) zał. nr 1 do siwz): - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do siwz); II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 6. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655), zwanej dalej pzp - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 8. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o podobnym zakresie (roboty w zakresie budowy sieci wodociągowo-kanalizacyjnych), z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania, przedmiotu i odbiorców. 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazie (zgodnie z pkt 8) zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby wskazanej przez wykonawcę do kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika robót. 11. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika robót. 12. Oświadczenie o gotowości kierownika robót do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia (załącznik nr 3 do siwz). Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. (za zgodność z oryginałem) opatrzoną odręcznym podpisem Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach