Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo, 27
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
27 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 00053142400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Bobrowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 22 przydomowych oczyszczalni ścieków w: Brudzawach - 4 szt, Buczku - 4 szt, Kruszyny Duże - 2 szt, Kruszyny Rumunki. - 1 szt, Nieżywięć - 5 szt, Wichulec - 2 szt., Wymokłym - 1 szt. oraz w Zgniłobłotach - 3 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem rachunek bankowy zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Filia Bobrowo - nr ra
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawny zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował związane konsorcjum przed zamawiającym, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie: a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia budowlane i co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.), b) kadra kierowania robotami (kierownik budowy musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm.). 4) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym względzie: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane, polegające na budowie przydomowych oczyszczalni ścieków, każda o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 PLN, potwierdzone dokumentami ( np. protokółami odbioru końcowego) lub referencjami zawierającymi: ilość, termin realizacji i wartość wybudowanych przydomowych oczyszczalni ścieków, potwierdzających ich należyte wykonanie, 5) po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację powykonawczą, 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust.2 pkt 2, a dodatkowo z art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonają roboty budowlane zgodnie z Roz. Min. Inf. z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stanowiących zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz. U. Z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), 8) udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowanie urządzenia na okres 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia odbioru końcowego, 9) ubezpiecza budowę od odpowiedzialności cywilnej, 10) dokonają wszelkich czynności związanych z rozruchem oczyszczalni wraz z udzieleniem instruktażu eksploatacji oczyszczalni ich użytkownikom, przekażą użytkownikowi jedno opakowanie biopreparatu zalecanego do stosowania dla wybudowanej oczyszczalni, 11) zamówienie wykonają w terminie nie później niż do dnia 31 sierpnia 2009 r.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. Dodatkowo - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja- umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca: - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacje zamówienia oraz okres gwarancji), - podmiot wiodący - lidera, - podział odpowiedzialności członków konsorcjum, - nazwę zamawiającego, - przedmiot zamówienia, 3. Oświadczenia: - załącznik Nr 2 a) o okresie gwarancji jakości na wykonane roboty - 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego, b) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, c) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, d) o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt 15 c, e) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, f) o dokonaniu wszelkich czynności związanych z rozruchem oczyszczalni wraz z udzieleniem instruktażu ich eksploatacji użytkownikom, g) o przekazaniu użytkownikowi jednego opakowania biopreparatu zalecanego do stosowania dla wybudowanej oczyszczalni, Uwaga: W/w oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak w pkt. 3. 4. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 7. Oświadczenia: - załącznik Nr 2 8. Wypełnione następujące załączniki: Nr 3 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 4 - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 6 - wykaz zrealizowanych robot, 9. Informacja o podwykonawcach załącznik nr 5. 10. Opinie inwestorów, użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należyta starannością, które wymieniono wykazie, zał. Nr 6. 11. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności. 12. Kopię dowodu wniesienia wadium. 13. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami (wskazanie kierownika budowy) oraz kopie wpisu na OIIB. 14. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7. 15. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy) - opracowana na podstawie dokumentacji projektowych i dokonanej wizji lokalnej, załączonych nakładów rzeczowych (przedmiarów robót, kosztorysów ślepych wskazujących zakres robót). Każdą oczyszczalnię należy wycenić oddzielnie i wycenę dołączyć do oferty. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy)- stanowić będzie podstawę do oceny ofert. 16. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą następujące dokumenty: 1) zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załącznik Nr 2,3, 4,7, 3) zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), Ważność dokumentów- j.w. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli w/w oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobrowo.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27