Urząd Gminy w Tuplicach ogłasza przetarg
- Adres: 68219 Tuplice, ul. Mickiewicza
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 625 720 , fax. 683 625 721
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tuplicach
ul. Mickiewicza 27
68219 Tuplice, woj. lubuskie
tel. 683 625 720, fax. 683 625 721
REGON: 54846500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Tuplice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest budowa 78 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Tuplice, w miejscowościach: Chełmice, Chlebice, Cielmów, Czerna, Drzeniów, Grabów, Gręzawa, Jagłowice, Łazy, Nowa Rola, Świbinki, Tuplice. Typy oczyszczalni: - biologiczne – 2 kpl. - drenażowe – 11 kpl. - roślinne - 65 kpl. 2. Przed sporządzeniem oferty zaleca sie dokonać wizji w terenie miejsca budowy, celem sprawdzenia czy nie wystąpiły zmiany w stosunku do informacji zawartych w całej dokumentacji np. warunków terenowych, gruntowo-wodnych, placu budowy i warunków związanych z wykonaniem wszystkich prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny i możliwości wykonania wszystkich prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 3. Przedmiary robót - dokumenty pomocnicze, dołączone do niniejszej SIWZ, są wyłącznie dokumentami informacyjnymi, z których może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym – mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego. Przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z aktualnymi warunkami terenowymi w miejscach realizacji. 4 Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, opisach przydomowych oczyszczalni ścieków, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo „równoważne” Zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, urządzenia, efekty oczyszczania ścieków i materiały o parametrach nie niższych niż wskazane zostały w opisach przydomowych oczyszczalni ścieków posiadające odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału, urządzeń itp. spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie wykonane roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia (w tym również urządzenia elektryczne np. pompy, dmuchawy, itd.) na okres minimum 5 lat (60 miesięcy) licząc od dnia dokonania odbioru końcowego robót. 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 groszy)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie 9 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz Ofertowy wraz z załącznikiem nr 1a do SIWZ (zestawienie kosztowe przydomowych oczyszczalni ścieków), b) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
Dodano: 2024-05-28 - „Uporządkowanie gospodarki ściekowej części Nietkowic dla zlewni nr 5 oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzęcinie”.
Dodano: 2024-05-26 - „Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych” w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”
Dodano: 2024-05-23 - Remont części Pałacu w Gliśnie (Oficyna) –wymiana dachu oraz odnowienie elewacji
Dodano: 2024-05-20 - Wyburzenie kominów oraz prace zabezpieczające teren
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie Kostrzyn – Południe ul. Klonowa na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Jaworowej, ul. Południowa i ul. Ks. F. Skałby.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 006125F Rusinów – Gościkowo Kolonia - Etap I
Dodano: 2024-05-14 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Dodano: 2024-05-10 - Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
Dodano: 2024-05-10