Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kawęczyn

Gmina Kawęczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-704 Kawęczyn, Kawęczyn
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48632885910 , fax. +48632885940
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kawęczyn
    Kawęczyn 48
    62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie
    tel. +48632885910, fax. +48632885940
    REGON: 311019480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kawęczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 127 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w 2 etapach pracujących w technologii hybrydowej: osad czynny ze złożem biologicznym, rozproszonych na terenie Gminy Kawęczyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kawęczyn” w trybie wybuduj. Na ogólną liczbę 127 szt. przydomowych oczyszczalni (POŚ) składa się: - 109 szt. oczyszczalni dla 1-6RLM - 18 szt. oczyszczalni dla 7-11RLM ROBOTY: Wykonawca wykona: 1)roboty budowlano-montażowe w oparciu o opracowany projekt budowlano-wykonawczy dla 127 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków. I Etap: Termin wykonania zamówienia (wykonania robót): do 16.04.2018 r. Płatnośc nastąpi przelewem po odbiorze skutecznym w terminie określonym w umowie. Wykaz miejscowości i ilosci: Skarżyn - 3, Będziechów - 12, Marcjanów - 5, Żdżary - 15, Chocim - 4, Stanisława - 3, Głuchów- 12, Leśnictwo - 5, Młodzianów- 1, Milejów - 7, RAZEM 67 II Etap: Termin wykonania zamówienia (wykonania robót): do 31.03.2019 r. Płatnośc nastąpi przelewem po odbiorze skutecznym w terminie określonym w umowie. Wykaz miejscowości i ilosci: Tokary Pierwsze - 8,Tokary Drugie - 6,Marcinów - 3,Ciemień - 3,Dziewiątka - 1, Dzierzbotki - 9, Kawęczyn - 2, Kowale Pańskie - 6, Marianów - Kolonia - 2, Marianów -5, Nowy Świat - 3, Siedliska - 3, Wojciechów - 9, RAZEM 60. 2)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 3)rozruch technologiczny przydomowych oczyszczalni ścieków, 4)indywidualne szkolenie użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przekaże KSIĄŻKI EKSPLOATACJI, (KSIĄŻKA EKSPLOATACJI powinna być na tyle szczegółowa, by poszczególni użytkownicy mogli prawidłowo i zgodnie z zasadami bezpieczeństwa eksploatować przydomową oczyszczalnię ścieków), 5)w terminie trzech miesięcy od dnia odbioru końcowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyniki badań ścieków z 10% zamontowanych przydomowych oczyszczalni ścieków (badania wykonane w laboratorium akredytowanym) potwierdzające dotrzymanie parametrów oczyszczania ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami. KONTROLA TECHNICZNA i GWARANCJA: 1) Wykonawca, od dnia odbioru końcowego - na okres 60 m-cy zapewni nieodpłatne kontrole techniczne i wymagany przegląd gwaranycjny wszystkich zaoferowanych przydomowych oczyszczalni ścieków. Kontrola techniczna przegląd gwarancyjny musi odbywać się minimum raz na dwanaście miesięcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i powinna być potwierdzona w karcie eksploatacji oczyszczalni oraz potwierdzona przez użytkownika. Zamawiający winien otrzymać stosowny raport (protokół) z przeprowadzonych kontroli gwarancyjno-technicznych. a) Wykonawca zobligowany jest do wykonania, minimum raz na dwanaście miesięcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego, czynności gwarancyjnych wymaganych przez producenta oferowanych oczyszczalni w szczególności do: - czyszczenia wszystkich filtrów zainstalowanych w oczyszczalni, - czyszczenia filtra powietrza w dmuchawie znajdującej się w szafie sterującej, - kontroli czasu pracy oczyszczalni scieków (roboczogodzin), - kontroli poziomu osadów w osadniku, - kontroli drożności systemu rozsączającego oczyszczone ścieki, - kontrola wszystkich parametrow technicznych przez odczyty z automatyki oczyszczalni, - sprawdzenie działania: części mechanicznych, elektronicznych i innych, takich jak dyfuzory, podnośniki cieczy, szafa sterująca, zawory i urządzenia alarmowe, - wykonanie wszelkich innych czynności gwarancyjno-serwisowych wymaganych przez Producenta oferowanych oczyszczalni ścieków. Wykonawca jest zobowiązany nanieść informacje dotyczące wykonanych przeglądów do Karty Oczyszczalni wszystkich oczyszczalni oraz protokołu i złożyć je w siedzibie zamawiającego. Czynności gwarancyjne urządzeń muszą być przeprowadzone zgodnie z zaleceniami producentów poszczególnych elementów instalacji. b)Niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi, Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 60 m-cy od dnia odbioru końcowego. PODSTAWOWE WYMAGANIA dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonanie wszystkich instalacji musi zapewnić miejsce poboru próbek ścieków surowych i oczyszczonych. W lokalizacjach, gdzie będzie konieczne zamontowanie przepompowni ścieków – Wykonawca, zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi przepompownie ścieków (surowych i/lub oczyszczonych). Jednakże ze względu na aspekt ekonomiczny, eksploatacyjny i serwisowy należy zastosować takie rozwiązania, które umożliwią zmniejszenie ilości lub całkowite wyeliminowanie przepompowni ścieków surowych. W tym celu wymaga się, aby przydomowe oczyszczalnie ścieków posiadały możliwość przykrycia jak największą warstwą gruntu. Parametr ten musi być potwierdzony w RAPORCIE z badań wystawionym przez laboratorium notyfikowane oraz w DEKLARACJI WŁAŚCIWOŚCI UŻYTKOWYCH. MINIMALNE WYMAGANE PARAMETRY PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW ORAZ POZOSTAŁCH URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH – PARAMETRY RÓWNOWAŻNE Podstawowe (minimalne) wymagania: • przydomowe oczyszczalnie ścieków pracujące w technologii: osad czynny ze złożem biologicznym (nie dopuszcza się zmiany technologii). • zgodne z normą PN-EN12566-3+A2:2013 i oznakowane znakiem CE. • oferta musi być zabezpieczona pełnym raportem z badań wydanym przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN-EN 12566-3+A2:2013, w zakresie: - wodoszczelności dla wszystkich oferowanych oczyszczalni, - wytrzymałości konstrukcynej (w warunkach suchych) podana jako maksymalna dopuszczalna wysokość zasypki nad zbiornikiem oczyszczalni, - efektywności oczyszczania dla parametrów BZT5, ChZT, zawiesina, azot, fosfor, - trwałości, • zużycie energii elektrycznej dla oczyszczalni o przepustowości do 0,9m3/d: maksymalnie 0,9kW/h, co musi być potwierdzone w raporcie wydanym przez labolatorium notyfikowane podczas badania efektywności oczyszczania, • wywóz osadów z oczyszczalni nie częściej niż raz 12 miesięcy. Brak wywozu osadu w okresie wykonywania badań na skuteczność oczyszczania (podczas badania efektywności oczyszczania nie mogło występować usuwanie osadów), musi być potwierdzony stosownym zapisem w pełnym raporcie z badań wydanym przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN-EN 12566-3+A2:2013. • zbiorniki oczyszczalni wykonane z GRP (żywica poliestrowa wzmacniana włóknem szklanym) lub wykonane z polietylenu PE-HD o ściankach strukturalnych min. dwuwarstwowe, • oczyszczalnie jednozbiornikowe, nie dopuszcza się oczyszczalni zbudowanych w oparciu o więcej niż jeden zbiornik. • wszystkie elementy automatyki (dmuchawa, elektrozawory, sterownik itp.) umiejscowione w zewnętrznej, niezależnej obudowie (skrzynce) o stopniu ochrony min. IP54. 2) Przepompownie ścieków: • w lokalizacjach, gdzie będzie konieczne zaprojektowanie i zamontowanie przepompowni ścieków – wykonawca zaprojektuje, zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi przepompownie ścieków (surowych i/lub oczyszczonych). Jednakże ze względu na aspekt ekonomiczny i eksploatacyjny należy zastosować takie rozwiązania, które umożliwią zmniejszenie ilości lub całkowite wyeliminowanie przepompowni ścieków surowych. 3) System tuneli rozsączających odprowadzający oczyszczony ściek do gruntu: • minimalna szerokość jednego tunelu: 550 mm • minimalna długość jednego tunelu: 1200 mm • minimalna wysokość jednego tunelu: 300 mm • wymagane boczne perforacje (otwory) – minimum 80% powierzchni tuneli, • tunele muszą posiadać Krajową Ocenę Techniczną lub ważną Aprobatę Techniczną, potwierdzającą ich przeznaczenie do rozsączania ścieków oczyszczonych, • minimalna długość efektywna (po zmontowaniu) nitki rozsączającej zbudowanej z tuneli na 1RLM – minium 5,5 mb dla dla gruntów o b.dobrej przepuszczalności • minimalna długość efektywna (po zmontowaniu) nitki rozsączającej zbudowanej z tuneli na 1RLM – minium 8,5 mb dla oczyszczalni dla o umiarkowanej przepuszczalności • minimalna długość efektywna (po zmontowaniu) nitki rozsączającej zbudowanej z tuneli na 1RLM – minium 14 mb dla oczyszczalni dla o złej przepuszczalności • zastosowane tunele rozsączające muszą posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie i muszą posiadać przeznaczenie do rozsączania ścieków oczyszczonych, 4) Wentylacja wysoka: • niezależnie od istniejącego odpowietrzenia pionów kanalizacji wewnętrznej, należy wykonać zewnętrzną wentylacje wysoką, • minimalna średnica rury wentylacyjnej fi 100, 5)Zamawiający nie określa obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6)W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika budowy, uruchomienia urządzeń (dokonania rozruchu), przeszkolenia użytkowników, usunięcia i utylizacji nadmiaru urobków z wykopów, odtworzenia terenu, zapewnienia palcu budowy itp. 7)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz STWiOR. 8)Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały wynosi 60 miesięcy i będzie on biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 9)Okres rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych – końcowego. 10)Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje Zamawiającego. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 11)Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymaga się w kwocie: 65 000, 000,- zł (słownie: sześćdziesiat pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 z późń. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Malanowie Oddział w Kawęczynie 61 8557 0009 2004 0400 0101 0047 z dopiskiem: „wadium” Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kawęczyn. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Kawęczyn; 62-704 Kawęczyn; Kawęczyn 48– Sekretariat pok. 1 a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty albo oryginał dokumentu wadialnego dołączyć do oferty (w oddzielnej kopercie).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ - pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), -pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: • dane podmiotu udostępniającego zasób, • dane podmiotu przyjmującego zasób, • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, • charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ. - Dowód wniesienia wadium, - Ksztorys ofertowy w rozbiuciu na 1 i 2 Etap.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach