Przetargi.pl
budowa przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Kuleszach Kościelnych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-208 Kulesze Kościelne, ul. Główna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4763510 , fax. 086 4763512
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Główna 6 6
    18-208 Kulesze Kościelne, woj. podlaskie
    tel. 086 4763510, fax. 086 4763512
    REGON: 00053962100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkół w Kuleszach Kościelnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków przy Zespole Szkól w kuleszach Kościelnych .Zakres robót : roboty rozbiórkowe i remontowe ,roboty ziemne- wykopy, zasypywanie plantowanie, montaż urządzeń i roboty instalacyjne, izolacja ciepna, ogrodzenie terenu oczyszczalni, roboty elektryczne odnowienie drogi asfaltowej po robotach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawniernia do wyko nywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenieoraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5/ Spełniają wymogi SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy.4. Wykazco najmniej 1 wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.5. Wykazniezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonanwca. 6. Wykaz osób i podmiotów które będą uczesniczyć w wykonywaniu zamówienia,7. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek,potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.8. Polisę,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonanwca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .9.Podpisany załacznik nr 2 załączony do SIW,10. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy -czasowy realizacji niniejszego zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuleszek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach