Przetargi.pl
Budowa pomostu rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na zbiorniku wodnym w Ciekotach.

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, ul. Spokojna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 311 00 60 , fax. 41 311 00 61
  • Data zamieszczenia: 2014-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    ul. Spokojna 2 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 311 00 60, fax. 41 311 00 61
    REGON: 00054731300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pomostu rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na zbiorniku wodnym w Ciekotach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pomost zaprojektowany jest w konstrukcji żelbetowo - stalowej. Pow. proj. pomostu 77,0 m2 . Pow. proj. podestu drewnianego 52,0 m2 . Konstrukcję wsporczą stanowią żelbetowe słupy , fundamentowane w dnie zbiornika wg projektu konstrukcji. Pomost jest szeroki na 3,9 m oraz długi na 23 m. Przekroje elementów oraz sposób ich połączenia wg projektu konstrukcji. Wzdłuż długich boków oraz krótkiego boku od strony wody zabezpieczony jest balustradą wysokości 1,1m z poręczą ze zintegrowanym oświetleniem / oświetlenie wg projektu instalacji elektrycznej /. Na przedłużeniu pomostu, na nabrzeżu zaprojektowany jest podest drewniany łączący się z ciągami spacerowymi. Ciągi spacerowe mają nawierzchnię półprzepuszczalną, zaprojektowaną z ażurowych płyt wzoru streamline zasypywanych żwirem. Pow. proj. ciągów spacerowych 860,0 m2 . Podbudowę pod płyty stanowi warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm ułożona na geowłókninie, oraz warstwa właściwej podbudowy grub. 15 cm z piasku mieszanego ze żwirem. Płyty wzoru streamline /kolor kasztanowy / zasypywane są selekcjonowanym żwirem. W miejscu gdzie zaprojektowane jest rozprowadzenie ruchu spacerowego w stronę mola lub mnicha stawowego, zaprojektowano kapliczkę, wzdłuż drewniane ławki na żeliwnych elementach, kosze na śmieci oraz oświetlenie parkowe / oświetlenie wg projektu budowlanego instalacji elektrycznej /. Remont istniejącego mnicha o konstrukcji żelbetowej z zamontowanymi prowadnicami z kształtownika stalowego, z pomostem wieńczącym jego konstrukcje, wykonanym z blachy stalowej polegał będzie na wykonaniu następujących robót: zdemontowanie istniejących elementów stalowych , barierki i podestu; naprawa i uzupełnienie elementów betonowych mnicha z zastosowaniem systemowych rozwiązań do renowacji zbiorników żelbetowych, elementy stalowe, prowadnic zastawek wykonane z ceownika stalowego, osadzonego w konstrukcji betonowej mnicha należy oczyścić z grubej rdzy za pomocą piaskowania, następnie pokryć preparatami gruntującymi do skorodowanych powierzchni żeliwnych i stalowych. Elementy malować odpowiednimi farbami typu okrętowego. wykonanie podestu z krat stalowych pomostowych o nośności 5kN/m2, wymiary krat 175x190cm. wykonanie balustrady z kątowników i rur stalowych ze stali czarnej powlekane zgodnie z rysunkiem nr A6. Kapliczka wg Projektu niewielka prostopadłościenna budowla z dwuspadowym daszkiem z gontu, murowana i malowana na kolor biały. Kapliczka oparta na rzucie prostokąta 1,3m x 0,9m nie przekracza 2,5m wysokości. Od poziomu terenu odcięta 35cm cokołem, wyżej ścianki nieznacznie cofnięte i zwieńczone gontowym daszkiem pod kątem 45st. Miejsce ekspozycji figury świętego jest zadaszone ale ściany częściowo otwarte, tło stanowi grupa starych drzew oraz zalew w widoku. W nawierzchni spacerowej od frontu kapliczki umiejscowiona jest oprawa gruntowa akcentująca tę budowlę po zmierzchu /wg projektu inst. elektrycznej/. W północnej części terenu na naturalnym jego wypłaszczeniu zaprojektowany jest plac zabaw dla dzieci. Usytuowanie i rodzaj zastosowanych urządzeń zgodnie z rysunkiem z zachowaniem ich stref bezpieczeństwa. Wykonanie wszelkich robót budowlanych, usług, prac pomocniczych i towarzyszących, badań itp. niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi wymienionych w § 1 Projektu umowy Rozdziału IV SIWZ i Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony za pomocą: 1.Dokumentacji projektowej Rozdziału VII SIWZ,2.Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót Rozdziału VI SIWZ,3.Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ,4.Przedmiarów robót Rozdziału V SIWZ Uwaga: Przedmiary robót Rozdziału V SIWZ stanowią element pomocniczy, poglądowy, informacyjny, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy - Prawo budowlane. Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie za zgodą autora dokumentacji, materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca robót zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 w/w ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Zamawiający nie zapewnia energii elektrycznej, wody i zaplecza techniczno-biurowego na placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem danego terenu zorganizuje plac i zaplecze budowy. GWARANCJA Termin gwarancji i rękojmi na roboty: 5 lat od daty odbioru ostatecznego. PODWYKONAWCY W przypadku, gdy Wykonawca zamierza w trakcie realizacji zamówienia zatrudnić podwykonawców, w ofercie należy wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ww. ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. Konieczność zlecenia robót podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie wskazanym w ofercie lub innym, wymaga akceptacji Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych we wzorze umowy oraz podpisania aneksu do umowy. Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie zmuszony do dokonania zmiany lub rezygnacji z podmiotu, na którego zasoby powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ww. ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, to zobowiązany jest wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach dotacji Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od podpisania umowy m.in. w przypadku odmowy przyznania Zamawiającemu środków na realizację zmówienia z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 05 1560 0013 2383 6806 6000 0007 Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: nazwa nadana zamówieniu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 4.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Gminy Masłów. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium.5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach