Przetargi.pl
Budowa placu zabaw wraz z terenem rekreacyjnym i infrastrukturą towarzyszącą w Podstolicach

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2019-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw wraz z terenem rekreacyjnym i infrastrukturą towarzyszącą w Podstolicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I: Budowa boiska trawiastego do piłki nożnej na działce 525/1 w Podstolicach. 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie boiska trawiastego o wymiarach 20x30m, montażu piłkochwytów o wys. 6 mb i dł. 80 m oraz dostawie i montażu bramek do piłki nożnej o wym. 5m x 2m na dz. nr 525/1 w miejscowości Podstolice, gmina Wieliczka. Przedmiot obejmuje również pielęgnację zasianej trawy do pierwszego koszenia i jej pierwsze skoszenie oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami - Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 6 do SIW - Przedmiar robót (poz. 1.1.1 – 1.1.14) – stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę jako dokument opisujący wszystkie roboty. Wykonawca winien na podstawie projektu budowlanego ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarze robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ - Decyzja pozwolenia na budowę nr 1413.2017 z dnia 04.10.2017r. – stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 1.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112200-7 Usuwanie powłoki gleb 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 77320000-9 Usługi utrzymania terenów sportowych 45262210-6 Fundamentowanie 45262300-4 Betonowanie 2. Część II: Budowa placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej na działce nr 525/1 w Podstolicach. 2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw na podłożu pisakowym i trawiastym składającego się z zestawu zabawowego, 2 kiwaków, karuzeli, huśtawki wahadłowej podwójnej z koszykiem małym i dużym, piaskownicy, regulaminu oraz roboty polegające na budowie siłowni zewnętrznej składającej się z 4 urządzeń siłowych wraz z ławkami parkowymi (5 szt.) i koszem na śmieci na dz. nr 525/1 w miejscowości Podstolice, gmina Wieliczka. Przedmiot obejmuje również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami: - Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; - Przedmiar robót (poz. 1.1.30 – 1.1.35) – stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę jako dokument opisujący wszystkie roboty. Wykonawca winien na podstawie projektu budowlanego ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarze robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; - Decyzja pozwolenia na budowę nr 1413.2017 z dnia 04.10.2017r. – stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 2.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112200-7 Usuwanie powłoki gleby 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 45262210-6 Fundamentowanie 45262300-4 Betonowanie 3. Część III: Budowa strefy rekreacyjnej na działce nr 525/1 w Podstolicach. 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie i montażu dwóch altanek o pow. 12 m2 każda wraz z ławkami i stołami na dz. nr 525/1 w miejscowości Podstolice, gmina Wieliczka. Przedmiot obejmuje również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami: - Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; - Przedmiar robót (poz. 1.1.36, 1.1.25 - 1.1.27) – stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę jako dokument opisujący wszystkie roboty. Wykonawca winien na podstawie projektu budowlanego ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarze robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; - Decyzja pozwolenia na budowę nr 1413.2017 z dnia 04.10.2017r. – stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112200-7 Usuwanie powłoki gleby 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45262210-6 Fundamentowanie 45262300-4 Betonowanie 4. Część IV: Wzmocnienie skarpy wraz z odwodnieniem na działce nr 525/1 w Podstolicach. 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wzmocnieniu skarpy na długości 110 m wraz z wykonaniem odwodnienia oraz ułożeniem chodnika z kostki brukowej o pow. 15 m2 na dz. nr 525/1 w miejscowości Podstolice, gmina Wieliczka. Przedmiot obejmuje również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi dokumentami: - Projekt budowlany – stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ; - Przedmiar robót (poz. 1.1.15 – 1.1.24, 1.1.28 – 1.1.29) – stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę jako dokument opisujący wszystkie roboty. Wykonawca winien na podstawie projektu budowlanego ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarze robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ; - Decyzja pozwolenia na budowę nr 1413.2017 z dnia 04.10.2017r. – stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 4.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45112200-7 Usuwanie powłoki gleby 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 5. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w SIWZ i jego załącznikach konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i jego załącznikach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację właściwości użytkowych albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. 7. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to: 8.1. Polskie Normy przenoszące normy europejskie, 8.2. normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, 8.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), 8.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), 8.5. normy międzynarodowe, .8.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, 8.7. inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne, 8.8. Polskie Normy, 8.9. polskie aprobaty techniczne, 8.10. polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw, 8.11. krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z 2015 r. poz. 1165 oraz z 2016 r. poz. 542). 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty budowlane i materiały licząc od dnia odbioru końcowego. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wszystkie roboty budowlane i materiały przez Wykonawcę jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 17 SIWZ. 10. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 10.1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zewnętrzne i uporządkować teren budowy i tereny sąsiednie, jeżeli w czasie robót naruszył te tereny. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania dokumentacji fotograficznej przed rozpoczęciem realizacji zadania. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w trakcie realizacji zadania. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanymi. 10.2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 10.3. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 10.4. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (dokumentację powykonawczą). 10.5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego przed podpisaniem umowy na wykonanie robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10.6. W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum 20 000,00 zł. 11. Zamawiający wymaga odpowiednio dla każdej części zamówienia zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), w szczególności dotyczy to czynności związanych z wykonaniem: - robót ziemnych - robót instalacyjnych i montażowych - robót pielęgnacyjnych Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w szczególności: kierownika budowy, kierownika robót, lub samozatrudnionych itp. 11.1. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności związane z wykonaniem: robót ziemnych, robót instalacyjnych i montażowych, robót pielęgnacyjnych. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku zmiany osób w trakcie realizacji zamówienia, które wykonują czynności opisane w punkcie 11. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania uaktualnić oświadczenie poprzez złożenie nowego oświadczenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia wystąpienia takiej zmiany. 11.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez np. zwrócenie się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia w/w oświadczenia lub następujących dokumentów: a) Poświadczonej/ych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, b) Dokumentów np. zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy (wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek) c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO 11.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów, o których mowa wyżej skutkowało będzie nałożeniem sankcji w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część II: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Część III: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100). Część IV: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 18.01.2019 r. do godz. 09:50. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni licząc od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 2.1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w zakresie każdej części na jaką Wykonawca składa ofertę. W przypadku formularza wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 2.2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.3. Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty lub dokumentu (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach