Gmina Niepołomice ogłasza przetarg
- Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
Plac Zwycięstwa 13
32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
REGON: 351555370 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1- wykonanie lub oczyszczenie rowów przydrożnych z odwozem urobku ziemi - roboty ziemne,- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp.,- wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W,- wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 ),- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm),- rozbiórka istniejących przepustów rurowych i wykonanie nowych przepustówUwaga do zadania częściowego nr 1Wykonawca w cenie ofertowej dla zadania nr 1 uwzględni projekt organizacji ruchu na czas budowy, ewentualne frezowanie oraz regulacje istniejących studzienek.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy2. Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robótMiejsce wykonywania zadania częściowego nr 1: ul. Rudzica na dz. nr 740, 741 w Zakrzowie oraz 1195, 1196/1, 1196/2, 1196/5 w PodłężuWymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracyWymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.1.Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynnościw warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:1) wykonywanie robót drogowych2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.Zadanie częściowe nr 2- mechaniczne wykonanie wykopów,- przygotowanie terenów pod budowę,- wykonywanie nawierzchni dróg,- rozbiórka obiektów budowlanych - wodociąg- profilowanie i zagęszczanie podłoża,- wykonanie podbudowy,- wykonanie warstwy wiążącej oraz ścieralnejUwaga do zadania częściowego nr 2Wykonawca w cenie ofertowej dla zadania nr 2 uwzględni ewentualne uzgodnienie wydłużenia ważności organizacji ruchu oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień w GDDKiA1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy2. Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robótMiejsce wykonywania zadania częściowego nr 2: dz. nr 2353, 2352, 2346/1, 2345 oraz 2361/1 w NiepołomicachWymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracyWymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.1.Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynnościw warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:1) wykonywanie robót drogowych2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-04-02 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Chrzanowskim
Dodano: 2024-03-12 - „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Nawojowej i Żeleźnikowej Wielkiej”
Dodano: 2024-03-11 - Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
Dodano: 2024-03-07 - Zró roz Gm Rz po roz inf ed i dr z podz na dwie części: 1. Bud b przed i żł wr z nie infr w m. Bor, gm Rze-et I 2. Roz dr g nr K st ul Ziel w Rze km 000 - 0+897 z ośw i odw or zab ist inf tech
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-02-12 - Remont ogólnodostępnego parkingu wraz z utwardzeniem terenu, remontem kanalizacji opadowej oraz budową fragmentu ogrodzenia w msc. Łętownia
Dodano: 2023-11-22 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-10-06 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gromnik” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-26 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-08-30