Przetargi.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa

GMINA ROPA ogłasza przetarg

  • Adres: 38-312 Ropa, 733
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3534014 , fax. 18 3534017
  • Data zamieszczenia: 2024-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ROPA
    733
    38-312 Ropa, woj. małopolskie
    tel. 18 3534014, fax. 18 3534017
    REGON: 491892660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eu-ropa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa”, polegające na wykonaniu następujących zadań: 1.1. ZADANIE Nr 1 - Budowa drogi gminnej „Krzemionki” wraz z budową przepustu na potoku Chełmińskim w miejscowości Ropa – realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiotem zamówienia w ramach ZADANIA Nr 1 jest budowa odcinka drogi gminnej wraz z wykonaniem urządzeń wodnych oraz regulacją cieku wodnego w miejscowości Ropa polegające na:• rozbiórce istniejącego mostu z płyt betonowych posadowionego na dźwigarach stalowych;• budowie przepustu stalowego składającego się z elementów blach stalowych falistych łączonych śrubami;• umocnieniu skarp i dna potoku;• przebudowie rowu otwartego znajdującego się po stronie lewej drogi gminnej;• przebudowie zjazdów do nieruchomości;• odbudowie drogi gminnej w obrębie przepustu.• wykonanie innych koniecznych elementów niezbędnych do funkcjonowania obiektu.Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w województwie małopolskim, powiecie gorlickim, miejscowości Ropa. W chwili obecnej w miejscu projektowanej drogi publicznej znajduje się droga gminna o nawierzchni twardej nieulepszonej stanowiąca dojazd do budynków mieszkalnych. Istniejąca droga krzyżuje się z ciekiem wodnym (potok Chełmiński). W miejscu przekroczenia znajduje się obiekt mostowy o dźwigarach stalowych oraz nawierzchni z płyt betonowych podparty płytami drogowymi żelbetowymi. Skarpy w obrębie mostu umocnione są koszami siatkowo-kamiennymi i płytami ażurowymi.W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać odcinek drogi publicznej (gminnej) „Krzemionki” od km 0+000 do km 0+126 wraz z budową przepustu pod koroną drogi w km 0+016.10 oraz umocnieniem cieku w bezpośrednim sąsiedztwie przepustu. Istniejący obiekt zostanie przeznaczony do rozbiórki. Trasę drogi dostosować do istniejącej zabudowy oraz do linii rozgraniczających drogę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Skrzyżowanie projektowanego odcinka drogi gminnej z drogą istniejącą należy zaprojektować i wykonać jako skrzyżowanie zwykłe. Projektowany wlot o szerokości jezdni min. 5,00m. Krawędzie skrzyżowania wyokrąglić łukami kołowymi o promieniu Rmin.=6,00m. Za rejonem oddziaływania skrzyżowania drogę należy zawęzić do przekroju 1x1 o szerokości jezdni 3,50m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Projektowany odcinek drogi składa się z odcinków prostych wyokrąglonych łukami kołowymi o promieniu R=30m i R=150m. Na długości łuku jezdnię poszerzyć do szerokości 4,50-5,00m.W km 0+016,10 należy zaprojektować i wykonać przepust o konstrukcji stalowej na stopach żelbetowych o przekroju 11107m2. Przed przepustem dno potoku umocnić narzutem kamiennym, skarpy umocnić koszami siatkowo kamiennymi. Na połączeniu istniejących umocnień i nowoprojektowanych zlokalizować gurt żelbetowy. Analogicznie umocnić potok na wylocie kończąc umocnienia gurtem z koszt siatkowo kamiennych. Od strony skarpy zaprojektować i wykonać barierę energochłonną. Pobocze w miejscu jej występowania odpowiednio poszerzyć (min. 1.25m), co pozwoli na zachowanie odległości 0,75m od krawędzi jezdni do lica bariery. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji zezwalających na realizację inwestycji, wybudowanie oraz oddanie do użytkowania drogi gminnej wraz z przepustem i infrastrukturą towarzyszącą.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:• Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o nin. program funkcjonalno-użytkowy, warunki techniczne wydane przez administratorów sieci i zarządcę drogi wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (ew. dokonania zgłoszenia budowy/robót budowlanych dla części zakresu robót, który może być wykonany na podstawie zgłoszenia), uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Jeśli zajdzie taka konieczność i będą tego wymagać rozwiązania projektowe – Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania niezbędnych zgód na odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych. Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanej inwestycji.• Wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w nin. PFU w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz w razie konieczności zabezpieczenie zabytków małej architektury, prowadzenia badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru archeologicznego, przyrodniczego oraz ornitologicznego – w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów (o ile zajdzie taka potrzeba).Ogólny, wstępny zakres wykonania robót budowlanych, charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe są zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym.Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku konieczności pozyskania zgody na odstępstwa od obowiązujących przepisów, obowiązek pozyskania zgody właściwego organu na ich wprowadzenie spoczywa na Wykonawcy robót. Zakres prac objętych zamówieniem:• Opracowanie dokumentacji projektowej – projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę, ew. zgłoszenia robót, pozwolenia wodnoprawnego oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować:- Projekt Koncepcyjny (do uzgodnienia z Zamawiającym),- Projekt Budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny),- Projekty Branżowe uwzględniające konieczność przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją,- Badania geotechniczne w zakresie niezbędnym do zaprojektowania inwestycji, - Projekt czasowej organizacji ruchu podczas prowadzonych robót,- Projekt stałej organizacji ruchu,- Inwentaryzację zieleni istniejącej,- Projekt zieleni,- Przedmiar robót,- Kosztorys inwestorski,- Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanychoraz pozyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem.Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu do akceptacji wszystkie wykonywane opracowania projektowe, związane z realizacją zamówienia.• Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi gminnej wraz z budową przepustu w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę, obejmujących w szczególności:a) Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego, rowerowego i pieszego na czas robót na istniejącym skrzyżowaniu/drogach (organizacja ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami oraz wykonanie, utrzymanie, likwidacja czasowej organizacji ruchu, bieżące utrzymanie dróg w rejonie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu – m. in. czyszczenie nawierzchni);b) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;c) Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (w razie konieczności pod nadzorem ornitologicznym);d) Doprowadzenie słabonośnych gruntów podłoża do wymaganej nośności;e) Roboty ziemne (wykopy, nasypy);f) Rozbiórkę istniejącego mostu z płyt betonowych posadowionego na dźwigarach stalowych na potoku „Chełmińskim” w km 0+677;g) Wykonanie w miejscu rozbiórki w ciągu drogi gminnej „Krzemionki” w km 0+016.10 przepustu półotwartego z blachy stalowej falistej o wymiarach (rozpiętość x wysokość x długość) 5,16x2,42x13,80m;h) Ubezpieczenie potoku w obrębie przepustu w dnie narzutem z grubego kamienia, natomiast na skarpach koszami siatkowo-kamiennymi;i) Przebudowę rowu przydrożnego znajdującego się po stronie lewej w zakresie km 0+005,30-0+014,30;j) Budowę/odbudowę jezdni drogi gminnej.k) Przebudowę zjazdów do nieruchomości;l) Ew. budowę urządzeń ochrony środowiska;m) Ew. zabezpieczenie i przebudowę urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci;n) Umocnienie skarp, zabezpieczenie korpusu drogowego;o) Ew. budowę murów oporowych w uzasadnionych przypadkach; p) Ew. wykonanie elementów uspokojenia ruchu;q) Stałą organizację ruchu, w szczególności: oznakowanie pionowe i poziome;r) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu;s) Roboty wykończeniowe i porządkowe;t) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem;u) Pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta przez cały okres trwania inwestycji; v) Wykonanie innych koniecznych elementów niezbędnych do funkcjonowania obiektu.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa”, polegające na wykonaniu następujących zadań:2.2. ZADANIE Nr 2 – Modernizacja pięciu odcinków dróg gminnych w miejscowości Ropa, Gmina Ropa.Przedmiotem zamówienia w ramach ZADANIA Nr 2 jest wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Gminy Ropa, w miejscowości Ropa.W ramach zadania nr 2 obejmuje wykonanie remontu pięciu odcinków następujących dróg gminnych: 1) Remont drogi gminnej nr 271211K „Nad Laskiem w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+274,2) Remont drogi gminnej nr 271207K „Kustra – Pociecha w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+820 – 1+245,3) Remont drogi gminnej nr 271215K „Księże w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+378 – 0+942,4) Remont drogi gminnej nr 271221K „Drapacz w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+300,5) Remont drogi gminnej nr 271222K „Przymiarek w m. Ropa”, w miejscowości Ropa,w km 0+000 - 0+220.Zakres robót na poszczególnych zadaniach, 2.1) Remont drogi gminnej nr 271211K „Nad Laskiem w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+274, obejmuje w szczególności:Zakres robót obejmuje wykonanie remontu drogi w km 0+000 - 0+274 polegający na ścięciu zarośniętych poboczy, oczyszczeniu istniejącej nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, skropieniu emulsją C60B3 ZM. Następnie zostanie odtworzona nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych szerokości 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zakres robót obejmuje także wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji zadania tablicy informacyjnej o wymiarach 120x180 cm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót, stanowiący załącznik do SWZ.2.2) Remont drogi gminnej nr 271207K „Kustra – Pociecha w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+820 – 1+245, obejmuje w szczególności:Zakres robót obejmuje wykonanie remontu drogi w km 0+820 – 1+245 polegający na ścięciu zarośniętych poboczy, oczyszczeniu istniejącej nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, skropieniu emulsją C60B3 ZM. Następnie zostanie odtworzona nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych szerokości 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zakres robót obejmuje także wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji zadania tablicy informacyjnej o wymiarach 120x180 cm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót, stanowiący załącznik do SWZ.2.3) Remont drogi gminnej nr 271215K „Księże w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+378 – 0+942, obejmuje w szczególności:Zakres robót obejmuje wykonanie remontu drogi w km 0+378 – 0+942 polegający na ścięciu zarośniętych poboczy, oczyszczeniu istniejącej nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, skropieniu emulsją C60B3 ZM. Następnie zostanie odtworzona nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych szerokości 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zakres robót obejmuje także wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji zadania tablicy informacyjnej o wymiarach 120x180 cm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót, stanowiący załącznik do SWZ.2.4) Remont drogi gminnej nr 271221K „Drapacz w m. Ropa” w miejscowości Ropa, w km 0+000 – 0+300, obejmuje w szczególności:Zakres robót obejmuje wykonanie remontu drogi w km 0+000 – 0+300 polegający na ścięciu zarośniętych poboczy, oczyszczeniu istniejącej nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, skropieniu emulsją C60B3 ZM. Następnie zostanie odtworzona nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych szerokości 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zakres robót obejmuje także wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji zadania tablicy informacyjnej o wymiarach 120x180 cm..Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót, stanowiący załącznik do SWZ.2.5) Remont drogi gminnej nr 271222K „Przymiarek w m. Ropa”, w miejscowości Ropa, w km 0+000 - 0+220, obejmuje w szczególności:Zakres robót obejmuje wykonanie remontu drogi w km 0+000 – 0+220 polegający na ścięciu zarośniętych poboczy, oczyszczeniu istniejącej nawierzchnia z mas mineralno-asfaltowych, skropieniu emulsją C60B3 ZM. Następnie zostanie odtworzona nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych szerokości 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zakres robót obejmuje także wykonanie i umieszczenie w miejscu realizacji zadania tablicy informacyjnej o wymiarach 120x180 cm.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Przedmiar Robót, stanowiący załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), w tym:a) dla Zadania nr 1 – 10.000,00 złb) dla Zadania nr 2 – 10.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 18 8795 0005 2001 0019 3858 0002 w Banku Spółdzielczymw Gorlicach z adnotacją wadium na zadanie pn.: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa” (nr referencyjny: RLIŚ.271.4.2024).5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotąwadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.7. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe płatne na pierwsze żądanie zamawiającego zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium, nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji „od dnia……. do dnia…….”8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium winien być oznaczony: „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa” (nr referencyjny: RLIŚ.271.4.2024).Pozostałe informacje dot. wadium zawiera rozdział XIV SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 1.000.000,00 złotych.4) Zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zadanie, polegające na wykonaniu robót budowlanycho charakterze i złożoności tożsamej co do rodzaju z zasadniczymi robotami tj. zadanie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi (zadanie nr 2) oraz zaprojektowaniu i budowie drogi i obiektu mostowego / przepustu (zadanie nr 1) o wartości brutto nie mniejszej niż:a) 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) – dla zadania nr 1 (realizacja zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj”),b) 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) – dla zadania nr 2 (dotyczy budowy, przebudowy lub remontu dróg).c) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług:- co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowo – mostowej oraz co najmniej jedną osobą (projektantem), posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowo – mostowej – dla zadania nr 1 (realizacja zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj”). Dopuszcza się dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia zarówno do projektowania jak też do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowo – mostowej.- co najmniej 1 osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej – dla zadania nr 2 (dotyczy budowy, przebudowy lub remontu dróg).Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. z 2020 r.poz.220 z późn. zm.).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w odniesieniu do warunków określonych powyżej winien wykazać się przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach