Urząd Gminy Domaniów ogłasza przetarg
- Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów 56
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3017726 , fax. 071 3017870
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Domaniów
Domaniów 56 56
55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3017726, fax. 071 3017870
REGON: 00053660500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniow.bazagmin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placów zabaw na terenie Gminy Domaniów w 12 miejscowościach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw na terenie gminy Domaniów w 12 miejscowościach. Przedmiot zamówienia określają: - CPV 45000000-7 - Prace budowlane - CPV 45112723-9 - Prace budowlane z zakresu architektury krajobrazu placów zabaw - - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Każdy 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniac
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawca obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno?ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalno?ści gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby kierujące wykonaniem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat placów zabaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał łącznie dwa zadania, przy czym wartość zadań łącznie nie mniejsza niż 50 % oferowanej wartości przetargu. Doświadczenie potwierdzone 2 szt. referencji, zaświadczeń, protokołów odbioru itp - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (art. 22 ust, art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ) Dokumenty, o którym mowa powyżej mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniow.bazagmin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27