Przetargi.pl
Budowa placów zabaw na terenie Gminy Domaniów w 12 miejscowościach.

Urząd Gminy Domaniów ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, Domaniów 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3017726 , fax. 071 3017870
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Domaniów
    Domaniów 56 56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3017726, fax. 071 3017870
    REGON: 00053660500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaniow.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placów zabaw na terenie Gminy Domaniów w 12 miejscowościach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw na terenie gminy Domaniów w 12 miejscowościach. Przedmiot zamówienia określają: - CPV 45000000-7 - Prace budowlane - CPV 45112723-9 - Prace budowlane z zakresu architektury krajobrazu placów zabaw -
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Każdy 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniac
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń Wszystkie załączniki do niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawca obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno?ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalno?ści gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby kierujące wykonaniem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich trzech lat placów zabaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał łącznie dwa zadania, przy czym wartość zadań łącznie nie mniejsza niż 50 % oferowanej wartości przetargu. Doświadczenie potwierdzone 2 szt. referencji, zaświadczeń, protokołów odbioru itp - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (art. 22 ust, art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ) Dokumenty, o którym mowa powyżej mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniow.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach