Przetargi.pl
Budowa Parku Militarnego „Węglowa” w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku agregatorowni na cele socjalno-administracyjne wraz z budową wentylacji mechanicznej, budową hali namiotowej z zagospodarowaniem terenu części działki o nr ewid. gr.788/12 obr. 12 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Parku Militarnego „Węglowa” w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku agregatorowni na cele socjalno-administracyjne wraz z budową wentylacji mechanicznej, budową hali namiotowej z zagospodarowaniem terenu części działki o nr ewid. gr.788/12 obr. 12 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Parku Militarnego „Węglowa” w zakresie przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku agregatorowni na cele socjalno-administracyjne wraz z budową wentylacji mechanicznej, budową hali namiotowej z zagospodarowaniem terenu części działki o nr ewid. gr.788/12 obr. 12 przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres robót: Zgodnie z Decyzją Nr 1171/2018 z dnia 21.12.2018 r. pozwolenia na budowę i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1) Roboty ogólnobudowlane: Projektowana inwestycja obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania dawnej agregatorowni na cele socjalno-administracyjne. Przebudowa budynku polegać będzie na wykonaniu termomodernizacji z wymianą stolarki otworowej i obróbek blacharskich, a także wykonaniu ścianek działowych w celu wygospodarowania części socjalnej i administracyjnej dostępnych z niezależnych wejść. W budynku znajdować się będą toalety ogólnodostępne i przystosowane dla osób niepełnosprawnych, a także pomieszczenia socjalne wielofunkcyjne, techniczne dostępne wyłącznie dla obsługi. W celu pogłębienia wiedzy mieszkańców miasta i turystów z zakresu historii wojskowości i techniki wojskowej zaprojektowana została hala typu namiotowego z przeznaczeniem na organizacje wystaw eksponatów wrażliwych na czynniki atmosferyczne. Przyjęte rozwiązania konstrukcyjne będą polegały na wykonaniu stóp fundamentowych żelbetowych, belek fundamentowych, ścian nadziemia z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym, konstrukcji stalowej nośnej składającej się ze słupów, rygli, płatwi stężeń, montażu kurtyny, dachu dwuspadowego pokrytego tkaniną PE powlekaną PCV. 2) Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót budowlanych: Teren objęty inwestycją zlokalizowany jest na części działki nr ewid. gr. 788/12 - obręb 12. Działka położona jest bezpośrednio przy ul. Węglowej. Projektowany utwardzony zjazd z ulicy wraz z dojazdem będzie wiódł do drogi manewrowej i miejsc parkingowych. Ciąg pieszy z ulicy będzie stanowiła utwardzona ścieżka. Teren zostanie wygrodzony ogrodzeniem panelowym. Podstawowe parametry budynku podlegającego przebudowie i zmianie sposobu użytkowania: Budynek jednokondygnacyjny Wysokość obiektu 5,67 m. - budynek niski (N) Kubatura brutto 369,20 m3 Pow. użytkowa 50,49 m2 Kondygnacje nadziemne 1 Kondygnacje podziemne 0 Szerokość elewacji frontowej 8,08 m. Podstawowe parametr hali typu namiotowego: Budynek jednokondygnacyjny Wysokość obiektu 6,66 m - budynek niski (N) Kubatura brutto 3074,76 m3 Pow. użytkowa 510,60 m2 Kondygnacje nadziemne 1 Kondygnacje podziemne 0 Szerokość elewacji frontowej 15,46 m. Długość budynku 35,36 m. Uwagi: W cenie oferty należy ująć cenę kurtyny, która powinna spełniać parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. Koszty zajęcia pasa drogowego i opracowania projekty organizacji ruchu do wykonania zjazdu i wejścia ująć w kosztach własnych. 3) Zagospodarowanie terenu. W obrębie budynków zaprojektowane zostały miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wym. 2,50 m x 5,00 m oraz miejsca postojowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych o wym. 3,60 m x 5,00 m, zjazd z ul. Węglowej o szer. 6,00 m i wejście piesze. Rozebrane zostanie część torowiska, pozostałości ogrodzenia stalowego z podmurówką i wykonane nowe ogrodzenie z elementów panelowych o wys. 1,80 cm. Projektowana budowa ciągów pieszych o szer. 2,00 m umożliwi komunikację pomiędzy budynkiem socjalno-administracyjnym, halą wystawienniczą i parkingiem. Teren wyposażony będzie w elementy małej architektury tj. ławki, stojaki rowerowe, kosze na śmieci oraz nasadzenia drzew i krzewów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach