Przetargi.pl
Rozbudowa, remont i przebudowa zabytkowego budynku mieszkalnego, zmiana sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek usługowy, budowa doziemnych instalacji: kanalizacji deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej, z zagospodarowaniem terenu i instalacją oświetlenia terenu na działkach o nr ew. gr. 1264/4, 1277/5 i części działki 1276/4, obręb 11 - Śródmieście, przy ul. L. Waryńskiego 7 w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, remont i przebudowa zabytkowego budynku mieszkalnego, zmiana sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek usługowy, budowa doziemnych instalacji: kanalizacji deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej, z zagospodarowaniem terenu i instalacją oświetlenia terenu na działkach o nr ew. gr. 1264/4, 1277/5 i części działki 1276/4, obręb 11 - Śródmieście, przy ul. L. Waryńskiego 7 w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa, remont i przebudowa zabytkowego budynku mieszkalnego, zmiana sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek usługowy, budowa doziemnych instalacji: kanalizacji deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej, z zagospodarowaniem terenu i instalacją oświetlenia terenu na działkach o nr ew. gr. 1264/4, 1277/5 i części działki 1276/4, obręb 11 - Śródmieście, przy ul. L. Waryńskiego 7 w Białymstoku. 2. Generalnie projekt zakłada realizację programu prac budowlanych mających na celu utrwalenie, zabezpieczenie i zachowanie substancji zabytkowej obiektu, z remontem i uzupełnieniami konstrukcji i detali architektonicznych. Przewiduje się pozostawienie istniejącego wejścia do budynku od przejazdu bramowego, prowadzącego do sieni i klatki schodowej. Od strony zapleczowej nawierzchnia na poziomie umożliwiającym dostęp na parter budynku osobom niepełnosprawnym poruszającym się na wózkach. Niniejszy projekt zakłada możliwie najmniejszą ingerencję w substancję zabytkową - demontaż i remont oryginalnych elementów, następnie ich ponowne montowanie w wykończonym obiekcie. Zachowany wystrój architektoniczny zostanie wyeksponowany i zabezpieczony przed postępującym niszczeniem. 3. W związku z przewidywanymi robotami budowlanymi w istniejącym budynku projektuje się następujące zmiany: 1) zmiana ustawienia ścianek działowych w sanitariatach, 2) ustawienie nowych lekkich ścianek działowych gipsowo-kartonowych na stropach dzielących pomieszczenia na mniejsze, 3) wymiana stropów drewniany na stropy typu WPS na belkach stalowych nad parterem i nad piętrem, 4) wykonanie stropu nad częścią poddasza na nowy na belkach drewnianych, 5) wzmocnienie nadproży w miejscach oparcia belek stalowych stropu, 6) wykonanie nowych nadproży typu Kleina w miejscach nowych otworów oraz poszerzanych, 7) zamurowanie zbędnych otworów drzwiowych w ścianach, 8) wykonanie fundamentu pod konstrukcje szybu windowego, 9) wykonanie podbicia fundamentów w oznaczonych polach pokazanych na rysunku rzutu fundamentów, 10) założenie pomiędzy ścianami podłużnymi części głównej budynku ściągów w postaci prętów stalowych z nagwintowanymi końcówkami i blach stalowych dociskowych do muru, 11) założenie blach połączonych ze sobą śrubami w celu usztywnienia ściany szczytowej budynku ze ściana wewnętrzna podłużna, 12) przemurowanie narożników budynku w celu zapewnienia powiazania ze sobą ścian szczytowych i podłużnych. Przemurowanie w narożnikach otwartych wykonać od wewnątrz i od zewnątrz muru, w innym przypadku z jednej strony. Przemurowanie wykonać na grubość jednej cegły tj. 12 cm, 13) założenie belek stalowych pod konstrukcje centrali wentylacyjnej, 14) wykonanie nowych schodów wewnętrznych, 15) ściany części głównej budynku i części bocznych były do siebie domurowane bez przemurowania cegieł. Na te porę one nie są ze sobą połączone i wskazuje szczelina oddzielająca je od siebie. Wszystkie takie braki przewiązania muru należy przemurować od wewnątrz i od zewnątrz na grubość 1 cegły tj. 12 cm, 16) wymiana całkowita istniejącej więźby dachowej na nowa. 4. W związku z rozbudową, remontem, przebudową i zmianą sposobu użytkowania zabytkowego budynku mieszkalnego na usługowy projektuje się utwardzenie terenu podwórza przy budynku ul. Waryńskiego 7 oraz przejścia pod budynkiem zapewniającego dojście i dojazd do budynku od strony ulicy Waryńskiego i istniejącego dojazdu wewnętrznego zlokalizowanego po zachodniej stronie budynku. Wysokościowo projektowany teren dowiązano i projektowanego poziomu wejść do budynku, istniejącego dojazdu wewnętrznego z kostki betonowej, przebiegu wysokościowego terenu przyległego, naturalnej konfiguracji terenu oraz zaprojektowano w sposób zapewniający sprawne odprowadzenie wód opadowych. 5. Roboty w branży sanitarnej: 1) przyłącze wodociągowe wykonać do istniejącego wodociągu średnia 110 mm PE zlokalizowanego w pasie drogowym drogi miejskiej. Włączenie do wodociągu zostanie zrealizowane w węźle „W” poprzez obejmę siodłową AVK typ 10/00 do nawiercania 110/11/4” wraz z zasuwą przyłącza dn=25mm AVK typ 03/40 z gwintem zewnętrznym i kielichem do rur PE średnica 32 mm. Projektowane przyłącze zasili wewnętrzną instalację wodociągową w budynku biurowo-usługowym, 2) przyłącze kanalizacji sanitarnej wykonać do sieci kanalizacji sanitarnej położonej w ul. L. Waryńskiego. Włączenie przyłącza do studni poprzez kaskadę wykonaną na zewnątrz studni, 3) instalacja kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem - wody opadowe będą odprowadzane do zbiornika retencyjno - chłonnego. Następnie przepompowywane zostaną do kanału deszczowego zlokalizowanego w ul. L. Waryńskiego, 4) instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – wykonać wentylację nawiewno - wywiewną. Każdy lokal wyposażyć w oddzielną centralę wentylacyjną. Przewody wentylacyjne wykonać z rur Spiro, 5) instalacja centralnego ogrzewania - przewody instalacyjne wykonać z rur stalowych ze szwem łączonych przez spawanie. Po stronie instalacji c.o. w węźle należy zamontować zawory kulowe o połączeniach gwintowanych. Instalację rozdzielczą wykonać z rur PEX, łącznych za pomocą kształtek zaciskowych. Izolacja zgodnie z normą PN-85/B-02421, 6) instalacja wody zimnej - przewody doprowadzające wodę zimną do węzła wykonać z rur stalowych podwójnie ocynkowanych typu średniego, łączonych na gwint. Po stronie instalacji wody ciepłej zamontować zawór kulowy o połączeniu gwintowanym ((PN-1,0 MPa, temp. 50st. C + atest PZH) i zawór zwrotny o połączeniu gwintowanym (PN-1,0 MPa, temp. 50st. C). Instalację rodzielaczową wykonać z rur PEX-Al-PEX, 7) instalacja wody ciepłej i cyrkulacji – główne przewody po stronie instalacyjnej wykonać z rur i kształtek ze stali nierdzewnej. W węźle po stronie wody ciepłej i cyrkulacji zamontować zawory kulowe o połączeniach gwintowanych (PN-1,0 MPa, temp 90 st C + atest PZH) i zawór zwrotny o połączeniu gwintowanym (PN-1,0 MPa, temp. 90st. C). Instalację rozdzielaczową wykonać z rur PEX-Al-PEX, 8) instalacja kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków wykonać poprzez przewody podposadzkowe, piony oraz podejścia do przyborów, 6. Roboty w branży elektrycznej: 1) demontaż istniejących instalacji elektrycznych, 2) wykonanie: a) instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, b) instalacji telefonicznej, SSWiN, c) systemu okablowania strukturalnego, oddymiania, d) instalacji odgromowej, e) oświetlenia terenu, f) kanalizacji teletechnicznej do granicy działki. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Rozbudowę, remont i przebudowę zabytkowego budynku mieszkalnego, zmianę sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek usługowy, budowę doziemnych instalacji: kanalizacji deszczowej, elektrycznej i teletechnicznej, z zagospodarowaniem terenu i instalacją oświetlenia terenu na działkach o nr ew. gr. 1264/4, 1277/5 i części działki 1276/4, obręb 11 - Śródmieście, przy ul. L. Waryńskiego 7 w Białymstoku - nr sprawy: TI.263.77.2019. 2. Termin wniesienia wadium: 1) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. o/Białystok numer rachunku 91 1240 5211 1111 0010 3558 3081 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie w pokoju nr 201 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XIV pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od „b” do „e” musi być wystawione na Miasto Białystok reprezentowane przez mgr inż. Andrzeja Ostrowskiego - Dyrektora Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 3) wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 4) wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo, 5) wadium może wnieść osoba trzecia. 4. Zwrot wadium: 1) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 nin. rozdziału, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zatrzymanie wadium. 1) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Inne postanowienia dotyczące wadium: 1) zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, 2) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4 nin. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach