Przetargi.pl
Remont łazienek w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży

Miasto Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Pl. Stary Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 156 711 , fax. 862 156 706
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łomża
    Pl. Stary Rynek 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 156 711, fax. 862 156 706
    REGON: 52513900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający w ramach bieżącej konserwacji planuje remont łazienek w budynku Urzędu Miejskiego w Łomży. Ilość łazienek do remontu: 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty (formularza ofertowego wypełnionego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza: 2.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2, 2.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 3, 2.3 Zobowiązania podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp – złożone np. wg załącznika nr 4 (jeśli dotyczy), 2.4 Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy (jeśli dotyczy), 2.5 Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych. Do formularza ofertowego (sporządzonego wg załącznika nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza: 2.1. Uzupełniony formularz rzeczowo – cenowy stanowiący – wg załącznika nr 1a do SIWZ, 2.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 2 (oświadczenie składane jest w oryginale), 2.3. Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy – (jeśli dotyczy). 2.4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach