Przetargi.pl
Budowa parkingu przy kompleksie rekreacyjnym; Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską

Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4092100 , fax. 77 4092101
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
    Rynek 15 15
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4092100, fax. 77 4092101
    REGON: 53141279200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy kompleksie rekreacyjnym; Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy kompleksie rekreacyjnym Nad Białką w Głuchołazach pomiędzy ul. Kościuszki i Opolską. 1)Zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę placu postojowego wraz z kanalizacją deszczową w miejscowości Głuchołazy w zakresie robót należy wykonać: a)Plac postojowy na 107 miejsca postojowe dla samochodów osobowych o wym. 2,5m x5,00m, w tym 9 miejsc dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6m x 5,0m oraz 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 2,8mx19m o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych gr. 10 cm, b)2 miejsca postojowe dla autobusów o wymiarach 3,0m x 19 m wykonane z kostki betonowej drobnowymiarowej gr. 8 cm , c)Jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego, d)Chodniki z kostki drobnowymiarowej gr 8 cm na podsypce bazaltowej lub granitowej i podbudowie z kruszywa łamanego, e)Połączenia miejsc postojowych z nawierzchnią asfaltową poprzez krawężnik betonowy najazdowy, f)Kanalizację deszczową i wpusty uliczne, g)Ponadto należy zabezpieczyć drzewo - dąb szypułkowy. 2)Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia. a)Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacja projektową, b)Wykonawca musi skoordynować roboty z pracami które będą wykonywane w obrębie innego zadania tj.: Budowa drogi - etap II, c)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków uzgodnień, d)Wykonawca zobowiązany jest powiadomić zarządców sieci uzbrojenia terenu o przystąpieniu do robot w sąsiedztwie tego uzbrojenia, e)Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca na okres funkcjonowania kompleksu rekreacyjnego Nad Białką w sezonie letnim, to jest od 1 czerwca 2015r. do 30 sierpnia 2015r. udostępni wybudowaną część parkingu na potrzeby użytkowników basenu. f) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania, do dnia 30 maja 2015r. połowy tj. minimum 50 miejsc parkingowych oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej części parkingu przed zakończeniem wszystkich robót , g)Wykonawcę zobowiązuje się do uzyskania pozwolenia na użytkowanie na całość zadania po jego wykonaniu. h)Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem zawarcia umowy. 3)Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia: a)geodezyjny koszt obsługi budowy, b)koszt wykonania mapy powykonawczej, c)koszty badań i sprawdzeń (wskaźniki zagęszczenia gruntu, warstw podbudowy itp.), d)koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.( w przypadku wystąpienia potrzeb), e)koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, f)koszty opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego dla zarządców dróg, których gmina nie jest właścicielem skrzyżowania dróg gminnych z innymi drogami ( w przypadku wystąpienia potrzeb), g)koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., h)koszty dozoru budowy, i)koszty wywozu odpadów na wysypisko , j)inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. Przed złożeniem oferty Zamawiający udostępnia możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie w celu uwzględnienia robót, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w dokumentacji projektowej (poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4)Klauzule społeczne. a)Zamawiający wymaga aby przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zatrudnił osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy (art. 29 ust. 4 ustawy Pzp) - Klauzula zatrudnieniowa. b)Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił 1 osobę bezrobotną na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Przez osobę bezrobotną należy rozumieć osobę która w chwili zatrudnienia jest zarejestrowana jako bezrobotna. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót. Dokumenty te stanowią załącznik do SIWZ- Załącznik nr 1 - -dokumentacja projektowa ( wersja pdf.). Warunek równoważności: Użycie w dokumentacji projektowej nazw marek wyrobów budowlanych, urządzeń czy technologii konkretyzującej producenta należy traktować, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wymóg użycia konkretnego wyrobu. Możliwe jest zastosowanie przez Wykonawców innych równoważnych wyrobów budowlanych, urządzeń i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a także pozwoli na zachowanie równoważnego standardu i poziomu jakości, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Udokumentowanie równoważności w zakresie materiałów, urządzeń czy technologii opisanych w dokumentacji projektowej leży po stronie Wykonawców. Gwarancja jakości i rękojmia za wady przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru końcowego robót. Niezależnie od gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przez okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach