Przetargi.pl
Budowa parkingu przy bloku nr 13 w m. Świerże Górne wraz z drogą dojazdową i infrastrukturą towarzyszącą

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu przy bloku nr 13 w m. Świerże Górne wraz z drogą dojazdową i infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa parkingu przy bloku nr 13 w m. Świerże Górne wraz z drogą dojazdową i infrastrukturą towarzyszącą i w szczególności obejmuje: 1) Budowę parkingu przy bloku nr 13 w m. Świerże Górne w ilości 22 miejsc parkingowych wraz drogą dojazdową o długości 89,83 mb i budową chodnika, 2) Budowę elementów odwodnienia parkingu i drogi dojazdowej, 3) Przebudowę i budowę nowego odcinka oświetlenia ulicznego, 4) Wycinkę kolidującej zieleni i odtworzenie trawników, 5) Wykonanie czasowej i stałej organizacji ruchu, 6) Roboty towarzyszące -zabezpieczenia istn. sieci regulacja urządzeń infrastruktury technicznej, Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne i rozwiązania lokalizacyjne i geometryczne w zakresie rzeczowym do wykonania wynikającym z n/w dokumentów: 1) Projektu zagospodarowania terenu - projekt budowlany branża drogowa, 2) Projektu wykonawczego - branża drogowa, 3) Projektu budowlanego - branża elektryczna, 4) Projektu wykonawczego - branża elektryczna, 5) Projektu budowlanego - inwentaryzacja zieleni, 6) Projektu wykonawczego - stała organizacja ruchu, 7) Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla ww branż, Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. Parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne: 1) droga jednojezdniowa, dwukierunkowa, 2) klasa drogi D, 3) przekrój poprzeczny - uliczny, 4) szerokość jezdni - 5,00m, 5) szerokość chodnika - 2,0m, 6) prędkość projektowa 30 km/h, 7) Kategoria ruchu KR1, 8) Plac do zawracania 12,5 x 12,5 m, 9) Szerokość zatoki postojowej - 5,0 m, 10) Odwodnienie poprzez projektowany sączek podłużny, 11) Oświetlenie poprzez projektowane oświetlenie z oprawami typu LED, 12) Pozostałe szczegółowe parametry zgodne z dokumentami określonymi w pkt. 6. 2 SIWZ, Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stwior) oraz opis przedmiotu zamówienia zawarty w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. II. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: Do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej. 2) Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych 3) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót. 4) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, chodników, długości linii elektrycznych i deszczowych, ilości słupów oświetl., pow. terenów zielonych), przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych w szczególności dotyczących sieci i instalacji elektrycznych, 5) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 6) Wykonawca powiadomi pisemnie na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o utrudnieniach w odbiorze nieczystości stałych i odpadów z terenów przyległych posesji z uwagi na realizację robót. Wykonawca ma obowiązek współpracować z odbierającym odpady w celu ich bezproblemowego odbioru od mieszkańców. 7) Wycinka, karczowanie pni, wywóz dłużyc, gałęzi i karpiny w zakresie i na koszt wykonawcy, 8) Wykonawca powiadomi mieszkańców przyległych bloków poprzez pisemne ogłoszenia na klatkach schodowych o planowanych pracach i utrudnieniach na min. 7 dni od rozpoczęcia. 9) Wykonawca trwale wygrodzi plac budowy, w szczególności zabezpieczy ruch pieszy. 10) Prowadzenie prac na przebudowywanej sieci elektrycznej należy prowadzić zgodnie z przepisami obowiązującymi w PGE Dystrybucja. 11) Wykonawca w ramach realizacji robót związanych z przebudową sieci elektroenergetycznej zobowiązany jest do przygotowania miejsca pracy, uzyskania zgody na jej prowadzenie oraz uiszczenia opłaty zgodnie z obowiązującą taryfą w RE Kozienice, 12) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania RE Kozienice materiałów pochodzących z rozbiórki istniejącej sieci elektroenergetycznej. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania do odbioru RE Kozienice robót ulegających zakryciu związanych z przebudową sieci elektroenergetycznej, 14) Wykonawca zobowiązany jest to wydzielenia kosztów poszczególnych elementów robót w szczególności elementów sieci elektroenergetycznych. III. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia 1. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zaleceniami wynikającymi z dokumentacji projektowej. 2. W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca: - zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, - będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót, - uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, - będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym, w szczególności umożliwi właścicielom przyległych nieruchomości bezpieczny dojazd i dojście do nieruchomości. - zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizowanej osnowy geodezyjnej, - zabezpieczy obiekt przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny, - grunty zajęte w czasie realizacji inwestycji przywróci do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia, - roboty objęte zamówieniem zobowiązuje się wykonać pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie. 3. Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z prowadzonymi robotami, przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót oraz uwzględniać ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych w czasie realizacji zadania. 4. Przed przystąpieniem do robót, o terminie rozpoczęcia prac budowlanych w obrębie urządzeń infrastruktury technicznej wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli tych urządzeń z odpowiednim wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z warunkami i zaleceniami właścicieli sieci infrastruktury technicznej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej lub naziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt. 5. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia w sposób zwyczajowo przyjęty pisemnie mieszkań-ców i właścicieli przyległych nieruchomości o terminie rozpoczęcia robót z 7-dniowym wyprzedzeniem, a także umożliwi odbiór nieczystości stałych z kontenerów umieszczonych na terenie przyległych nieruchomości. 6. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16 kwietnia 2004r. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek urządzeń i materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku wątpliwości co do jakości zastosowanych urządzeń lub materiałów Zamawiający ma prawo przekazać urządzenie ilub materiał do badań laboratoryjnych. Negatywny wynik badań spowoduje wstrzymanie odbioru przez zamawiającego. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały lub urządzenia nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. 7. Wszelkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Traktować je należy jako przykładowe informacje. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości i bezpieczeństwa. Materiały muszą gwarantować realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych tj. takich samych lub lepszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: - roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, - odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres 4 lat, liczonej od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót. 10. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, mieszkańców jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będą kierowane do Wykonawcy w celu ich wyjaśnienia lub załatwienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach