Przetargi.pl
Budowa P&R i B&R w Czernej

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa P&R i B&R w Czernej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu Parkuj i Jedź (P&R) wraz z miejscami dla rowerów (B&R) w miejscowości Czerna na działce nr 57/2. Zamówienie obejmuje branże drogową, sanitarną i elektryczną. Branża drogowa: Dla przedmiotowej jezdni manewrowej oraz miejsc postojowych przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: warstwa ścieralna - kostka bet. typu behaton, szary - 8 cm, podsypka z miału kamiennego - 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm - 10 cm, stabilizacja cementem o Rm=2,5-5,0MPa (nasyp z gruntu o grupie nośności G1 ~gr.60cm, po uprzednim usunięciu warstwy gleby ~gr.25cm) – 35 cm. W ramach prac ziemnych należy usunąć istniejącą warstwę gleby, o miąższości ok.25cm. Następnie należy dogęścić istniejące podłoże oraz wykonać roboty ziemne w postaci nasypu z gruntu o grupie nośności G1, średnia miąższość 60cm do spodu warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego. Następnie należy wykonać warstwę wzmacniającą, poprzez wykonanie stabilizacji cementem o Rm 2,5-5,0MPa na głębokość 35cm. Przyjęto jezdnię manewrową szerokości 5,50m, długości 62,7m od miejsca włączenia do istniejącego zjazdu z drogi gminnej. Miejsca postojowe zaprojektowano po obu stronach jezdni manewrowej, w układzie prostopadłym, o wymiarach 2,50x5,00m każde. Po stronie południowej zaprojektowano 15 miejsc, po stronie północnej 18 miejsc oraz 2 dodatkowe miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, o wymiarach 3,60x5,00m każde. Miejsca postojowe należy wydzielić białą linią segregacyjną. Powierzchnię miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych należy oznakować kolorem niebieskim wraz z umieszczeniem malowanki w postaci znaku P-24. Projektowana nawierzchnia parkingu zamknięta po obwodzie krawężnikiem betonowym 15x30cm, wystającym (światło 12cm), układanym na ławie betonowej (C12/15) gr.15cm z oporem. Za krawężnikiem przewidziano umocnienie skarp nasypu matą przeciwerozyjną wraz z humusowaniem i obsianiem mieszankami traw. Dodatkowo po stronie południowej przewidziano miejsce dla dwóch wiat zadaszonych wraz ze stojakami dla rowerów. Wiaty o wymiarach 6,30x2,0m, wysokości 2,20m-1,90m, mieszczące do 18 rowerów każda. Należy zastosować wiaty stalowe, w kolorze szarym, malowane proszkowo, z wypełnieniem ścian bocznych i tylnej z poliwęglanu oraz dachem z blachy falistej. Stojaki na rowery z rur aluminiowych (60mm) o wymiarach szer./wys. 60cm/80cm, po 8 stojaków pod każdą wiatą. Wiaty oraz stojaki należy zamontować poprzez wbetonowanie przedłużonych słupków. Wody opadowe odprowadzane są poprzez projektowane wpusty betonowe wpusty drogowe D500mm, z osadnikiem głębokości 1,0m oraz rusztem żeliwnym klasy D400 do projektowanej kanalizacji deszczowej (opracowanie branży sanitarnej). W celu usprawnienia spływu wód deszczowych, przewidziano wykonanie wzdłuż północnej krawędzi parkingu ścieku przykrawężnikowego, 1-rzędowego, z kostki betonowej 16x16x14cm, układanej na ławie betonowej (C12/15). Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej:  roboty ziemne - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;  ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej (C12/15) gr.15cm z oporem  wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej 16x16x14cm, układanego na ławie betonowej (C12/15) gr.10cm  wzmocnienie istn. podłoża - stabilizacja cementem o Rm 2,5 do 5,0MPa gr. 35cm;  wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm gr.10cm  ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowej typu behaton, gr.8cm na podsypce z miału kamiennego, gr.4cm;  wykonanie terenów zielonych;  wykonanie oznakowania miejsc postojowych;  montaż wiat i stojaków na rowery;  regulacja urządzeń - w pasie wykonywanych robót. Branża sanitarna: Odprowadzenie wód opadowych zaprojektowano do istniejącego systemu odwodnienia poprzez instalację De250/300mm poprzez zabudowę studni rewizyjnych. Z uwagi na zły stan przepustu na trasie rurociągu przewidziano jego wymianę na rurociąg korugowany DN300 SN10. Zestawienie uzbrojenia podziemnego 1. Odcinki kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur korugowanych PP DN300 mm SN10 - 19,9 mb 2. Odcinki kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur korugowanych PP DN250 mm SN10 - 30,0 mb 3. Odcinki kanalizacji deszczowej grawitacyjnej z rur litych PCW De160 mm SN8 - 1,8 mb 4. Studnia rewizyjna włazowa betonowa o średnicy 1000 mm z włazem fi600 klasy D400 – wariantowo z PP (D-03) - 1 kpl. 5. Studnia rewizyjna niewłazowa PP o średnicy 600 mm z włazem fi600 klasy D400 (D-01, D-02) - 1 kpl. 6. Wylot prefabrykowany wg KPED 02.16 dla rury korugowanej DN300 (Wyl-1) - 1 szt. 7. Wpust deszczowy z kręgów betonowych fi500 mm z rusztem żeliwnym klasy D400 z pierścieniem odciążającym i częścią osadową na piasek (WD1, WD2) - 2 kpl. Branża elektryczna: Prace obejmują budowę nowego oświetlenia zasilanego panelami fotowoltaicznymi w miejscowości Czerna. W ramach przedsięwzięcia przewiduje się: 4 latarnie uliczne oświetleniowe z oprawami LED, zasilane panelami fotowoltaicznymi, np. typu Protos 400, o całkowitej wysokości słupa 6,3m; wysokości zawieszenia oprawy 4,8m. Latarnia posadowiona na fundamencie dedykowanym prefabrykowanym. Zakres robót:  Roboty ziemne: wykonywanie wykopów pod fundamenty słupów oświetleniowych;  Montaż słupów oświetleniowych, opraw oświetleniowych, akumulatorów oraz paneli fotowoltaicznych, uziemień; Kolejność realizacji:  Wykonywanie wykopów pod fundamenty słupów oświetl.;  Posadowienie fundamentów pod słupy oświetl.;  Zasypywanie wykopów wraz z zagęszczaniem i odtwarzaniem nawierzchni;  Roboty montażowe: montaż słupów, opraw oświetl., akumulatorów, paneli PV;  Prace pomiarowe oraz porządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW) 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalane wg kalkulacji własnej wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) Wnieść wadium. 4) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby. realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach