Przetargi.pl
Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Namysłów

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Namysłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest budowa 5. Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Namysłów w następujących lokalizacjach: 1) Rychnów – działki nr 180, 182, 2) Żaba – działka nr 176/3, 3) Pawłowice Namysłowskie – działka nr 110/21, 4) Krasowice – działka nr 91/2, 5) Minkowskie – działka nr 136/1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) dostawa i montaż elementów siłowni plenerowej dla 5 lokalizacji obejmujący dostawę i montaż 4 podwójnych elementów siłowni plenerowej wraz z tablicą z regulaminem siłowni dla 5 lokalizacji, tj.: 1.1) surfer i twister – 5 kompletów (1 komplet dla 1 lokalizacji), 1.2) orbitrek i rower – 5 kompletów (1 komplet dla 1 lokalizacji), 1.3) motyl i wyciąg – 5 kompletów (1 komplet dla 1 lokalizacji), 1.4) prasa nożna i podciąg nóg – 5 kompletów (1 komplet dla 1 lokalizacji), 1.5) tablica z regulaminem siłowni – 5 kompletów (1 komplet dla 1 lokalizacji). 2) dostawa i montaż elementów strefy relaksu (stołu plenerowego do tenisa) dla 5 lokalizacji obejmujący dostawę i montaż elementów strefy relaksu, tj. stołu plenerowego do tenisa – 5 szt. (1 szt. dla 1 lokalizacji), 3) dostawa i montaż elementów strefy relaksu (stołu betonowego z siedziskami do gry w szachy i chińczyka) dla 5 lokalizacji obejmujący dostawę i montaż elementów strefy relaksu, tj. stołu betonowego z siedziskami do gry w szachy i chińczyka – 5 szt. (1 szt. dla 1 lokalizacji), 4) dostawa i montaż elementów strefy relaksu (ławek z oparciami, koszy na odpady i stojaków na rowery) dla 5 lokalizacji obejmujący dostawę i montaż elementów strefy relaksu, tj. ławek z oparciami, koszy na odpady i stojaków na rowery dla 5 lokalizacji: 4.1) ławka z oparciem – 20 szt. (4 szt. dla 1 lokalizacji); 4.2) kosz na odpady – 10 szt. (2 szt. dla 1 lokalizacji); 4.3) stojak na rowery – 5 szt. (1 szt. dla 1 lokalizacji). 5) zagospodarowanie zieleni obejmujące zagospodarowanie zieleni dla 5 lokalizacji, tj.: 5.1) sadzenie drzew liściastych form piennych Acer campestre ‘Elsrijk’ – klon polny ‘Elsrijk’ wysokości Pa 200-220 cm, obwód pnia na wysokości 1 m – 12-14cm, pojemnik C 40 – 15 szt. (3 szt. dla 1 lokalizacji); 5.2) sadzenie krzewów liściastych form naturalnych Spiraea cinerea 'Grefsheim' – tawuła szara 'Grefsheim', wysokości 60-80 cm, pojemnik C 10 – 25 szt. (5 szt. dla 1 lokalizacji). Drzewa i krzewy mają być wyprodukowane w pojemnikach, z dobrze wykształconym, ale nieprzerośniętym systemem korzeniowym i prawidłowo rozwiniętą częścią nadziemną, w dobrej kondycji zdrowotnej, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od szkodników i patogenów. Drzewa mają być przynajmniej 3-krotnie szkółkowane. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie m.in. z:  przedmiarem robót,  specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,  projektami zagospodarowania terenu, oraz  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.),  ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2019 r. poz. 266, z późn. zm.),  wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Uwagi: 1) przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektami objętymi przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny; 2) wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach, opisach rysunków, jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; 4) Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 2 lat (maksymalnie 4 lata) licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach