Gmina Grodziec ogłasza przetarg
- Adres: 62-580 Grodziec, Główna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
Główna 17
62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
REGON: 31101908800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa otwartej strefy aktywności (OSA) w miejscowości Mokre” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa otwartej strefy aktywności (OSA) w miejscowości Mokre”. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie terenu z przeznaczaniem na rozwój ruchowy, rekreację, edukację w miejscowości Mokre, działka nr 486/2 obręb Junno. Zakres prac obejmuje m. in.: a) montaż urządzeń siłowni plenerowej – 6 szt., b) montaż elementów strefy relaksu i elementów małej architektury (m. in. ławki parkowe – 4 szt., stół rekreacyjny do gier –1 komplet, stojak na rowery – 1 komplet, kosz na śmieci – 1 szt, tablica informacyjna dwustronna – 1 komplet), c) montaż urządzeń placu zabaw – 3 szt. wraz nawierzchnią bezpieczną wykonaną z piasku (około 35 m3), d) powierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm – około 79 m2, e) ogrodzenie placu zabaw wraz z furtką – około 63 mb, f) nasadzenia krzewów (20 sztuk bukszpanów o średniej wysokości 20-40 cm), g) prace porządkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: a) karty techniczne urządzeń oraz atesty i/lub certyfikaty zgodności z normą PN-EN 16630:2015-06 oraz PN-EN 1176:2009 wydane przez jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji w przedmiotowym obszarze (w danym programie certyfikacyjnym); 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; 3) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
Dodano: 2024-05-29 - Utworzenie sprawnej sieci komunikacyjnej poprzez budowę i modernizację dróg na terenie gminy Pyzdry
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
Dodano: 2024-05-28 - Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych
Dodano: 2024-05-27 - Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
Dodano: 2024-05-27 - rozbudowa ulicy Batorowskiej w Wysogotowie
Dodano: 2024-05-27 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-05-27