Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 62530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 632 411 210 , fax. 632 411 215
- Data zamieszczenia: 2018-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
Plac Wolności 1
62530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
tel. 632 411 210, fax. 632 411 215
REGON: 541196 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierz-biskupi.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa rewitalizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Kazimierzu Biskupim”- w ramach I etapu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z Kompleksowa rewitalizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Kazimierzu Biskupim- w ramach I etapu 2. Zakres opracowania obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - przygotowanie starego podłoża pod malowanie zewnętrzne oraz docieplenie, - wykonanie docieplenia ścian i uzupełnienie tynków zewnętrznych, - malowanie elewacji, - uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników, gzymsów i pasów elewacyjnych, - wykonanie orynnowania, - wykonanie instalacji odgromowej. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarach robót [Załączniki Nr 3 do SIWZ),dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 2 do S1WZ]oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót [Załącznik Nr 1 do SIWZ) 4. Wszelkie użyte w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i technicznej nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych. 5. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: prace fizyczne objęte przedmiarem robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 7. Wykonawca oraz Podwykonawca zobowiązany jest złożyć imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności określone w ust 7 w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy oraz każdorazowo przedkładać Zamawiającemu zaktualizowaną listę zatrudnionych osób w przypadku zmiany. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji robót w celu zweryfikowania czy osoby wykonujące czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ustępie 8 jeżeli Zamawiający o to wystąpi. 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Powiatową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6 b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.]. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Konin o / Kazimierz Biskupi nr 60 8530 0000 0200 0374 2000 0015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Kazimierz Biskupi (godziny otwarcia 800 – 1400). 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b] ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 24 ust. 11 ustawy] Wykonawca bez wezwania ze strony Zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tei samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich elewacji zewnętrznych Zamku w Gołuchowie, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
Dodano: 2024-03-07 - Wykonanie robót budowlano – konserwatorskich w Muzeum Etnograficznym, oddziale MNP polegających na odnowieniu elewacji, montażu iluminacji oraz zmianie zagospodarowania terenu.
Dodano: 2024-02-01 - Rozbiórka i budowa budynku dydaktyczno - socjalnego do obsługi pawilonu dydaktyczno - szkoleniowego ZSCKR w Marszewie. ETAP III – ELEWACJE.
Dodano: 2023-10-09 - Zaprojektowanie modernizacji okien i wykonanie w tym zakresie robót budowlanych w budynkach komunalnych, w podziale na 5 części.
Dodano: 2021-04-20 - Przebudowa budynku przy ul. Tuwima 2 w Kaliszu – ETAP I
Dodano: 2020-09-22 - Remont elewacji i pokrycia dachowego budynku biurowca oraz budynku socjalno - warsztatowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-30 - Remont elewacji i pokrycia dachowego budynku biurowca oraz budynku socjalno–warsztatowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lwówku sp. z o.o.
Dodano: 2020-05-29 - Adaptacja obiektu pofabrycznego przy ul. Mała Klasztorna 3 w Środzie Wielkopolskiej na cele mieszkalnictwa chronionego i wspomaganego - etap I - elewacja
Dodano: 2020-05-01 - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Handlowych w Poznaniu (etap II)
Dodano: 2019-10-04 - Rewitalizacja elewacji zabytkowego budynku Szkoły w Murowanej Goślinie.
Dodano: 2019-07-25