Przetargi.pl
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy – zabudowy hybrydowych i solarnych lamp ulicznych” - Formuła Zaprojektuj i wybuduj

Gmina Bobrowniki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 287-78-87 , fax. 32 287-74-86
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowniki
    ul. Gminna 8
    42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 32 287-78-87, fax. 32 287-74-86
    REGON: 27625787700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy – zabudowy hybrydowych i solarnych lamp ulicznych” - Formuła Zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i budowie oświetlenia hybrydowego (zabudowie kompletnych stanowisk słupowych drogowych z lampami hybrydowymi (łącznie 55 sztuk) na terenie Gminy Bobrowniki, we wskazanych lokalizacjach (przy drogach gminnych): 1) Wymysłów, ul. Prusa - 9 sztuk lamp; 2) Rogoźnik, ul. Narutowicza - 9 sztuk lamp; 3) Rogoźnik, ul. Diamentowa - 4 sztuki lamp; 4) Rogoźnik, ul. Podmiedze - 11 sztuk lamp; 5) Bobrowniki, ul. Szybowa - 11 sztuk lamp; 6) Bobrowniki, ul. Słowików - 11 sztuk lamp. Zamówienie obejmuje: sporządzenie projektu budowlanego oraz STWiORB w zakresie koniecznym do wykonania zadania; uzyskanie akceptacji Zamawiającego co do koncepcji i projektu budowlanego; opracowanie wymaganych ekspertyz i badań technicznych; opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy z zatwierdzeniami; uzyskanie w imieniu Inwestora wymaganych uzgodnień, opinii, warunków technicznych oraz pozwoleń ( w tym pozwolenia na budowę lub innego stosownego dokumentu umożliwiającego wykonanie prac) – zgodnie z obowiązującymi przepisami; wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanego projektu; przeprowadzenie wymaganych prób i badań, w tym rezystancji zerowania; przygotowanie dokumentacji odbiorowej i przekazanie do eksploatacji; przeprowadzenie prześwietlenia gałęzi bądź przycinania koron drzew, jeśli będzie to wymagane; zakup i montaż tablicy informacyjnej dotyczącej zrealizowanego projektu na stelażu metalowym. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości zabudowy drogowych lamp hybrydowych ze względu na ograniczone środki finansowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia – Załącznik nr 6 do SIWZ (Program funkcjonalno-użytkowy). UWAGA: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach zadania: - wytyczenia geodezyjnego robót przed rozpoczęciem robót; - sporządzenia dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; - sporządzenie szkicu geodezyjnego powykonawczego z pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 22.08.2019 r. o godzinie 12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w sekretariacie, pokój nr 13 /I piętro w siedzibie Zamawiającego. 2.2. W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazana w pkt. 1.1. lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. 2.3. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.8. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ; zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu. 4. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt. 2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach