Przetargi.pl
,,Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Bobrowniki”

Gmina Bobrowniki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 287-78-87 , fax. 32 287-74-86
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowniki
    ul. Gminna 8
    42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 32 287-78-87, fax. 32 287-74-86
    REGON: 27625787700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Bobrowniki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Bobrowniki”. W ramach zadania planowana jest: 1) budowa Otwartej Strefy Aktywności na działce ew. 433/3 w Siemoni. Zakres budowy obejmuje realizację budowy obiektów małej architektury na terenie działki ewidencyjnej nr 433/3 o powierzchni opracowania 813,50 m2. Obiekt zlokalizowano głównie w centralnej części działki ewidencyjnej nr 433/3 przy budynku Szkoły Podstawowej. Projektuje się budowę obiektów małej architektury składających się z: 3 urządzeń sprawnościowych; nawierzchnia bezpieczna (materiał syntetyczny, przepuszczający) pod urządzeniami sprawnościowymi; 6 urządzeń siłowych, które posiadają 10 stanowisk do ćwiczeń. Dodatkowo projektuje się elementy małej architektury, które składają się z: stołu do gry w szachy/warcaby; 4 ławek z oparciem; kosza na śmieci; tablicy z regulaminem; zakup i montaż tablicy informacyjnej dotyczącej zrealizowanego projektu na stelażu metalowym. W centralnej części planowanej inwestycji projektuje się nasadzenia tawuł japońskich w odm 'Goldflame'. Przed przystąpieniem do prac należy usunąć jedenaście ławek, zdemontować część nawierzchni pod urządzenia sprawnościowe oraz pod fundamenty dla czterech urządzeń siłowych. 2) budowa Otwartej Strefy Aktywności na działce ew. 1714 w Bobrownikach. Zakres budowy obejmuje realizację budowy obiektów małej architektury na terenie działki ewidencyjnej nr 1714 o powierzchni opracowania 337,8m2. Obiekt zlokalizowano w południowej części działki ewidencyjnej nr 1714. Inwestycję zlokalizowano na terenie zielonym przylegającym do Szkoły Podstawowej w Bobrownikach. Projektuje się budowę obiektów małej architektury składających się z: 3 urządzeń sprawnościowych; nawierzchnia bezpieczna (materiał syntetyczny, przepuszczający) pod urządzeniami sprawnościowymi; 6 urządzeń siłowych, które posiadają 10 stanowisk do ćwiczeń. Dodatkowo projektuje się elementy małej architektury, które składają się z: stołu do gry w szachy/warcaby; 4 ławek z oparciem; kosza na śmieci; tablicy z regulaminem; zakup i montaż tablicy informacyjnej dotyczącej zrealizowanego projektu na stelażu metalowym. Jako uzupełnienie planowanej inwestycji projektuje się w pobliżu urządzeń siłowych i sprawnościowych nasadzenia tawuł japońskich w odm 'Goldflame'. 3) budowa Otwartej Strefy Aktywności na działkach ew, 1610/10, 1610/19, 1610/23 w Rogoźniku. Zakres budowy obejmuje realizację budowy obiektów małej architektury na terenie działek ewidencyjnych nr 1610/10, 1610/19, 1610/23 o powierzchni opracowania 1012 m2. Obiekt zlokalizowano głównie we wschodniej części działki ewidencyjnej nr 1610/10 oraz centralnych częściach działek ew. 1610/19, 1610/23. Inwestycję zlokalizowano wzdłuż istniejącej ścieżki seniora. Projektuje się budowę obiektów małej architektury składających się z: 3 urządzeń sprawnościowych; nawierzchnia bezpieczna (materiał syntetyczny, przepuszczający) pod urządzeniami sprawnościowymi; 6 urządzeń siłowych, które posiadają 10 stanowisk do ćwiczeń. Dodatkowo projektuje się elementy małej architektury, które składają się z: stołu do gry w szachy/warcaby; 4 ławek z oparciem; kosza na śmieci; 2 tablic z regulaminem; zakup i montaż tablicy informacyjnej dotyczącej zrealizowanego projektu na stelażu metalowym. Ze względów bezpieczeństwa projektuje się ogrodzenie urządzeń sprawnościowych. Od strony północnej planowanej inwestycji projektuje się nasadzenia tawuł japońskich w odm 'Goldflame'. 4) budowa Otwartej Strefy Aktywności na działce ew. 2372/3 w Dobieszowicach. Zakres budowy obejmuje realizację budowy obiektów małej architektury na terenie działki ewidencyjnej nr 2372/3 o powierzchni opracowania 299,4m2. Obiekt zlokalizowano w południowo-zachodniej części działki ewidencyjnej nr 2372/3. Inwestycję zlokalizowano na terenie zielonym przylegającym do Szkoły Podstawowej w Dobieszowicach. Projektuje się budowę obiektów małej architektury składających się z: 3 urządzeń sprawnościowych; nawierzchnia bezpieczna (materiał syntetyczny, przepuszczający) pod urządzeniami sprawnościowymi; 6 urządzeń siłowych, które posiadają 10 stanowisk do ćwiczeń. Dodatkowo projektuje się elementy małej architektury, które składają się z: stołu do gry w szachy/warcaby; 4 ławek z oparciem; kosz na śmieci; tablica z regulaminem; zakup i montaż tablicy informacyjnej dotyczącej zrealizowanego projektu na stelażu metalowym. Jako uzupełnienie planowanej inwestycji projektuje się w pobliżu urządzeń siłowych i sprawnościowych nasadzenia tawuł japońskich w odm 'Goldflame'. UWAGA: Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach zadania: - wytyczenia geodezyjnego robót przed rozpoczęciem robót; - sporządzenia dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; - sporządzenie szkicu geodezyjnego powykonawczego z pomiarów. UWAGA: Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. – jeżeli nie zadeklaruje bezpłatnego serwisu oraz przeglądu. 2. Podstawowe założenia techniczno – materiałowe urządzeń sprawnościowych placu zabaw oraz urządzeń siłowych: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć z dokumentacją odbiorową zadania autoryzację producenta, karty techniczne, certyfikat bezpieczeństwa urządzeń; ponadto Wykonawca dostarczy z dokumentacją odbiorową zadania instrukcję użytkowania i konserwacji urządzeń. Instrukcje powinny spełniać następujące wymagania: powinny być napisane czytelnie i w prostej formie, gdzie tylko to jest możliwe, powinny zawierać rysunki, ilustracje. 3. Wykonawca po podpisaniu umowy winien dostarczyć do Zamawiającego niezwłocznie na etapie przygotowania realizacji urządzeń następujące dokumenty zgodne z projektem: karty techniczne produktu z parametrami technicznymi proponowanych urządzeń sprawnościowych placu zabaw oraz urządzeń siłowych w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzeń; Certyfikat zgodności z EN 1176 wydany przez akredytowaną jednostką; autoryzację producenta wystawioną na przedmiotowe zadanie z potwierdzeniem udzielonej gwarancji; Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny i certyfikat bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznej, Zamawiający w terminie do 5 dni od otrzymania powyższych dokumentów dokona ich weryfikacji i akceptacji, po której będzie możliwa realizacja zamówienia/produkcja urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 6; STWiORB – Załącznik nr 7; Przedmiary robót – Załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37440000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy zł 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 21.08.2019 r. o godzinie 12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Będzin 45 8438 0001 0000 0143 2016 0004 UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu). 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w sekretariacie, pokój nr 13 /I piętro w siedzibie Zamawiającego. 2.2. W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazanaw pkt. 1.1. lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. 2.3. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.8. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: (a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; (b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ; (c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu. 4. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt. 2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach