Przetargi.pl
„Przebudowa, remont i adaptacja zdegradowanego budynku po byłej plebanii przy Parafii Św. Bartłomieja w Lipowej na Centrum Usług Społecznościowych wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu i zakupem niezbędnego wyposażenia" w formule zaprojektuj i wybuduj

Urząd Gminy w Lipowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-324 Lipowa, Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. -, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lipowej
    Wiejska 44
    34-324 Lipowa, woj. śląskie
    tel. -, , fax. -
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa, remont i adaptacja zdegradowanego budynku po byłej plebanii przy Parafii Św. Bartłomieja w Lipowej na Centrum Usług Społecznościowych wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu i zakupem niezbędnego wyposażenia" w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje adaptację i dostosowanie pomieszczeń parteru budynku dawnej plebanii i zagospodarowanie otoczenia dla potrzeb Centrum Usług Społecznościowych. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace projektowe oraz wszelkie roboty rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, konserwatorskie, instalacyjne i wykończeniowe w obiekcie, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia należy zaplanować i zrealizować w taki sposób, aby funkcje techniczno-gospodarcze zlokalizowane były w piwnicy oraz by w przyszłości możliwa była adaptacja poddasza na cele użytkowe. Obiekt położony w granicach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lipowa (Uchwała Rady Gminy nr L/359/18 z dnia 28 czerwca 2018r.) w jednostce oznaczonej na rysunku planu symbolem A-7MN/U2. Budynek plebanii jest objęty ochroną konserwatorską. Wpis do Gminnej Ewidencji Zabytków nr 2/24. Wpis do rejestru zabytków pod nr A-608/89 na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Bielsku-Białej z dnia 05.10.1989r. Obecnym właścicielem obiektu wraz z przyległym terenem jest Parafia rzymsko-katolicka pod wezwaniem Św. Bartłomieja w Lipowej. Ze względu na zadanie związane z rewitalizacją zabytkowego, zdegradowanego obiektu, w którym szczegółowe przewidzenie kosztów, bez właściwego rozeznania stanu technicznego obiektu, może być obarczone znacznym ich niedoszacowaniem oraz w trosce o właściwe zaplanowanie harmonogramu robót - proponuje się podział przedmiotu zamówienia na etapy: - 1 etap - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i decyzji administracyjnych, - 2 etap - wykonanie robót budowlanych i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych). 3. Forma wadium: 1) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310), 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawca), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub inwestycji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: „- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”, g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa: wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium; gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego , i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania z ofertą, 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Żywcu, nr rachunku: 81 8137 0009 0000 2538 2000 0030. Oryginał dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty. 3) W przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców. 5. Termin wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, 3) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, 4) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert, 5) Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku, wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Utrata wadium: 1). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci 4. Dowód wniesienia wadium 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 6. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale Podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zadania) wykonywać będzie w jego imieniu Podwykonawca oraz podać dane Podwykonawcy o ile są już znane. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach