Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Odolanów

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63430 Odolanów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11
    63430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Odolanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podział na zadania: 1. Budowa oświetlenia ulicznego w Nastawkach - Grochowiska - etap II 2. Budowa oświetlenia ulicznego w Uciechowie - etap II W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego na drodze gminnej w Grochowiskach - działka nr 374. Do zakresu niniejszego zamówienia należy w szczególności: a) kopanie rowów w celu ułożenia kabli, b) ułożenie rur osłonowych z PCV, c) układanie kabli elektroenergetycznych YAKXS 4x35mm2, d) montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu ZETA 6/1/1 Elmonter na fundamencie B-120, e) montaż opraw oświetleniowych URSA I LED 48 - ROSA, f) wykonanie uziomów pionowych prętowych, oraz badań i inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót. Szczegółowy zakres robót podano w projekcie technicznym i w przedmiarze robót opracowanym przez Krzysztofa Justa. Wykonawca ponadto: 1) dokona niezbędnych uzgodnień przed wykonaniem robót energetycznych z właściwym zakładem energetycznym, 2) poniesie koszty wyłączeń energii elektrycznej - w przypadku wystąpienia takiej konieczności, 3) poniesie koszty zajęcia pasa drogowego, wykonania oznakowania drogowego, zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego na ulicy Czereśniowej i Brzoskwiniowej w Uciechowie. Do zakresu niniejszego zamówienia należy w szczególności: a) kopanie rowów w celu ułożenia kabli, b) ułożenie rur osłonowych z PCV, c) układanie kabli elektroenergetycznych YAKXS 4x35mm2, d) montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu ZETA 8/1/1 Elmonter na fundamencie B-120, e) montaż opraw oświetleniowych LED ALFA HBLED 2M LAURA 90W R, f) wykonanie uziomów pionowych prętowych, oraz badań i inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót. Szczegółowy zakres robót podano w projekcie technicznym i w przedmiarze robót opracowanym przez Krzysztofa Justa. Wykonawca ponadto: 1) dokona niezbędnych uzgodnień przed wykonaniem robót energetycznych z właściwym zakładem energetycznym, 2) poniesie koszty wyłączeń energii elektrycznej - w przypadku wystąpienia takiej konieczności, 3) poniesie koszty zajęcia pasa drogowego, wykonania oznakowania drogowego, zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.). Zaleca się aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złożył oferty w większej niż maksymalna liczba części według następujących zasad: Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: co najmniej 3 osoby, których praca związana jest z wykonaniem instalacji oświetleniowej, montażem słupów i lamp oświetleniowych, zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w przedmiocie niniejszego zamówienia, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: złożenie oświadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczanym w tym wezwaniu terminie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, które dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów/umowy o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów/umowy powinna zostać zanimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zwrotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń , zanimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Przewiduje się następujące sankcje za niespełnienie ww. wymagań Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę zamawiający może się zwrócić o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1.600,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 3.000,00 zł w zakresie zadania nr 2 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 11.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 11.7. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ma być gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego. Tym samym treść zobowiązania gwaranta w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać stwierdzenie, ze na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty pieniężnej z udzielonego zabezpieczenia, nastąpi jego bezwarunkowa zapłata i to bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach