Przetargi.pl
Instalacja systemu okablowania strukturalnego w budynku Collegium Altum na piętrach od 5 do 17

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
    REGON: 000001525
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja systemu okablowania strukturalnego w budynku Collegium Altum na piętrach od 5 do 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja systemu okablowania strukturalnego w budynku Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Swoim zakresem zamówienie obejmuje: - dostarczenie materiałów i osprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia; - instalację tras kablowych, okablowania poziomego i osprzętu sieci teleinformatycznej i dedykowanej sieci zasilającej na poszczególnych piętrach; - instalację okablowania pionowego sieci teleinformatycznej; - instalację nowych węzłów okablowania we wskazanych miejscach i rozszycie poszczególnych przewodów sieci na odpowiednich panelach krosowniczych - wykonanie pomiarów tras transmisyjnych oraz pomiarów sieci zasilającej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac oraz wymagań zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ – Specyfikacja techniczna ,Zasady świadczenia Opieki Powdrożeniowej, Gwarancji Jakości oraz usługi Utrzymania Systemu zawarto w Umowie. 2. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 18 miesięcy przed datą dostarczenia. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania i przekazania Zamawiającemu co najmniej 25-letniej gwarancji systemowej producenta na cały wykonany system transmisyjny. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich wymogów nakładanych przez producenta systemu na instalatorów wykonujących prace. Jeżeli producent systemu wymaga wykonywania instalacji przez certyfikowanych instalatorów, przed podpisaniem umowy Wykonawca zostaje zobowiązany do przedłożenia odpowiednich certyfikatów poświadczających ukończenie odpowiedniego kursu certyfikacyjnego, wydanych terminowo przez producenta (a nie w imieniu producenta). 4. Kolejność i rodzaj przeprowadzania prac na poszczególnych piętrach budynku należy uzgodnić z Zamawiającym w oparciu o harmonogram (etapowanie) zamieszczony w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz kalkulacji ceny. 5. Opis przedmiotu zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 11 do SIWZ, oraz w załączniku nr 12 (trasy teletechniki),w załączniku nr 13 do SIWZ (rzuty pięter) i w załączniku nr 14 (zestawienie gniazd abonenckich) i załączniku nr 15. 6. Prace instalacyjne będą wykonywane w budynku dydaktyczno-administracyjnym, funkcjonującym. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd utrudnienia i zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający czynniki zakłócające funkcjonowanie obiektu. W budynku tym prowadzone będą równolegle inne prace budowlane. Wykonawca musi w sposób ciągły koordynować prace z pozostałymi wykonawcami oraz użytkownikami i współpracować z nimi oraz być w stałym kontakcie z wskazanymi przedstawicielami Uczelni. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia innemu Wykonawcy części placu budowy bez wpływu na zmianę terminu wykonania i wartości zamówienia. 8. Fakt, że prace będą wykonywane w użytkowanym obiekcie, powoduje obowiązek: a) wykonywania przez Wykonawcę prac uciążliwych (np. powodujących istotny hałas, zapylenie) w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, również popołudniami, wieczorami, w nocy, w dni wolne od pracy, b) przedłożenia Zamawiającemu uzgodnionego z nim harmonogramu realizacji zamówienia, c) przedkładania Zamawiającemu z odpowiednim wyprzedzeniem planów robót na najbliższy tydzień. d) przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji materiałów, które zostaną zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi atestami, certyfikatami, deklaracjami i specyfikacjami technicznymi. Potwierdzeniem akceptacji przez zamawiającego danego materiału będzie podpisanie przez niego wniosku materiałowego, e) przerywania na żądanie Zamawiającego prac powodujących uciążliwość niemożliwą wcześniej do przewidzenia (np. wynikającą z przenoszenia hałasu, drgań itp. po konstrukcji budynku, nałożenia się prac różnego rodzaju), f) zapewnienia działania w niezbędnym zakresie istniejących systemów i instalacji, w tym przede wszystkim systemów i instalacji teletechnicznych oraz przeciwpożarowych. Wszelkie wyłączenia muszą być uzgadniane z Zamawiającym. Wykonawca musi wykonać niezbędne, tymczasowe przełączenia dla zapewnienia funkcjonalności pozostałych części systemów i instalacji. Przełączenia te mogą wynikać z przyjętej przez Wykonawcę technologii wykonywania prac. Trasy kablowe, lokalne punkty dystrybucyjne, centrale, czujki, itp. należy bezwzględnie zabezpieczyć przed bezpośrednim lub pośrednim zniszczeniem (kurz, gruz, zanieczyszczenia). 9. W budynku funkcjonuje system sygnalizacji pożarowej (DSO, SSP, itp.). Wykonawca musi prowadzić swoje prace w taki sposób, aby nie doprowadzić do jego bezpodstawnego uruchomienia. W przypadku wywołania alarmu pożarowego wykonawca zostanie obciążony karami i kosztami ewentualnej ewakuacji budynku i przyjazdu PSP zgodnie z zapisami umownymi. 10. Inne, niezbędne usługi konieczne do wykonania zamówienia: a) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek i demontaży, b) budowa tymczasowych przegród i osłon zabezpieczających przed rozprzestrzenianiem się pyłu budowlanego i innych zanieczyszczeń w trakcie wykonywania robót, c) utrzymanie czystości w całym obiekcie a w szczególności na drogach komunikacyjnych w trakcie wykonywania robót, 11. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych związanych z jego realizacją 12. Po zakończeniu prac instalacyjnych i konfiguracyjnych systemu Wykonawca przekaże Inwestorowi dokumentację powykonawczą. Wymagana jest postać elektroniczna (edytowalne pliki dwg, doc, xls) zawierająca: a) plany poszczególnych pięter z naniesionymi elementami instalacji (trasy okablowania, przyłącza logiczne i elektryczne, węzły sieci i rozdzielnie elektryczne dla dedykowanej instalacji zasilającej) b) schematy połączeń międzywęzłowych, schematy rozszycia poszczególnych przewodów na panelach krosowych itp.; 14 Klauzula społeczna – dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 7.2.3.3 SIWZ w trakcie realizacji zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudniana osób o których mowa w pkt. 5.12.1 SIWZ oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. wymagań dotyczących zatrudnienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załączniki nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert – w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium można wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w Santander Bank Polska S.A, 4 Oddział Poznań 08 1090 1476 0000 0001 4228 6053.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 do SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium 3.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert). 4.Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji ceny – załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach