Przetargi.pl
Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu

Gmina Międzychód ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 488 100 , fax. 957 488 134
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzychód
    ul. Piłsudskiego 2
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 488 100, fax. 957 488 134
    REGON: 52459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzychod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania pod nazwą: Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu (w tym zakup i montaż agregatu zasilania rezerwowego dla Urzędu wraz z obudową zewnętrzną). Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: 1. Instalacja okablowania strukturalnego wraz z instalacją sprzętu aktywnego w Urzędzie: a) Montaż szaf dystrybucyjnych - montaż szaf serwerowych: 19’’ 42U, 19’’ 32U, 19’’ 24U - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – panel wentylacyjny, listwa zasilająca, organizator kabla - montaż paneli rozdzielczych w przygotowanych stelażach 19’’ b) Montaż okablowania strukturalnego - przebijanie otworów śr. 100 mm w ścianach lub stropach z cegły, - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 230 mm – podłoże inne niż betonowe, - układanie pionowego okablowania strukturalnego – odcinek poziomy, 1 kabel - montaż złącza na skrętce 4-parowej ekranowanej STP/FTP, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – kabel krosowy w urządzeniu aktywnym, - montaż przełącznic światłowodowych 12j i 24j - układanie poziomego okablowania strukturalnego – odcinek poziomy, kabel światłowodowy, - spawanie kabla światłowodowego jednomodowego w kasetach światłowodowych, - spawanie kabla światłowodowego w kasetach światłowodowych – dodatki: za założenie osłony termicznej spawu, montaż w mostku z pokrywami na spawy, montaż pokrywy kasety w panelu c) Montaż osprzętu aktywnego - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – urządzenia aktywne - montaż uchwytu kablowego d) Dostawa i montaż depozytora do kluczy wraz z oprogramowaniem - stalowy depozytor na min. 100 kompletów kluczy, - w cenie kompletne oprogramowanie kompatybilne z systemem Windows, o ile urządzenie wymaga specjalnego oprogramowania, - w cenie: dostawa urządzenia wraz z montażem, czytnik kart zbliżeniowych, szkolenie i wdrożenie. 2. Instalacja okablowania strukturalnego wraz z instalacją sprzętu aktywnego w Ośrodku Pomocy Społecznej: a) Montaż okablowania strukturalnego - przebijanie otworów śr. 100 mm w ścianach lub stropach z cegły, - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 230 mm – podłoże inne niż betonowe, - układanie pionowego okablowania strukturalnego – odcinek poziomy, 1 kabel - montaż paneli rozdzielczych w przygotowanych stelażach 19’’ - montaż złącza na skrętce 4-parowej ekranowanej STP/FTP, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – kabel krosowy w urządzeniu aktywnym, b) Montaż osprzętu aktywnego - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – urządzenia aktywne - montaż uchwytu kablowego 3. Instalacja okablowania strukturalnego wraz z instalacją sprzętu aktywnego w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty: a) Montaż okablowania strukturalnego - przebijanie otworów śr. 100 mm w ścianach lub stropach z cegły, - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 230 mm – podłoże inne niż betonowe, - układanie pionowego okablowania strukturalnego – odcinek poziomy, 1 kabel - montaż paneli rozdzielczych w przygotowanych stelażach 19’’ - montaż złącza na skrętce 4-parowej ekranowanej STP/FTP, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – kabel krosowy w urządzeniu aktywnym, b) Montaż osprzętu aktywnego - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19’’ – urządzenia aktywne - montaż uchwytu kablowego 4. Dedykowana instalacja elektryczna do zasilania urządzeń teleinformatycznych w Urzędzie: a) Rozdzielnice elektryczne b) Agregat prądotwórczy: - wykopy fundamentowe ręczne w gruncie kat. III z transportem na odległość do 0,5 km, - ręczny zasyp wykopów ze skarpami z przerzutem do 3 m gruntu kat 1-3, - podkłady na podłożu gruntowym z kruszywa naturalnego grub. 20 cm i fundament pod agregat, - montaż agregatu prądotwórczego 109 kVa/87kW w obudowie zewnętrznej wraz z uruchomieniem i próbą zespołu prądotwórczego oraz z dokonywaniem przeglądów w ciągu 3 lat od zakończenia realizacji zadania i dwuletnią gwarancją, - wykonanie przepustu gazoszczelnego, - rozebranie nawierzchni z betonu grub. 15 cm ręcznie, - wykonanie ręczne rowu dla kabli, nasypanie piasku na dnie rowu, ułożenie rur osłonowych i ręczne zasypanie rowów, - odtworzenie nawierzchni z betonu grub. 12 cm, - układanie kabli w rowach kablowych ręcznie i w budynkach - uziom ze stali metodą udarową. c) Zasilacze UPS: - montaż 5 zasilaczy UPS 10k VA/4 min wraz z dokonywaniem przeglądów w ciągu 3 lat od zakończenia realizacji zadania i dwuletnią gwarancją oraz 5 szt. BY-PASS zewnętrznego - przewód izolowany jednożyłowy LgY 6,0 i 10,0 - układanie kabla w rowach kablowych ręcznie oraz przewodów w listwach, - montaż przycisku PWP 6r i puszki E190. d) WLZ: - przebijanie otworu w stopie, - układanie kabla YKY w budynkach oraz przewodów w listwach i korytkach. e) Instalacja gniazd wtykowych DATA - układanie kabli w listwach, - montaż w listwach uchwytu osprzętowego DLP 4-modułowego, - gniazdo wtyczkowe w kanale i puszce podłogowej. f) Instalacja uziemiająca - układanie przewodów, - montaż szyny uziemiającej GSU. g) Pomiary - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz i 3 faz, - badanie linii kablowej N.N. o ilości 3 żył, - sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania. 5. Dedykowana instalacja elektryczna do zasilania urządzeń teleinformatycznych w Ośrodku Pomocy Społecznej a) Instalacja gniazd wtykowych DATA - układanie kabli w listwach, - montaż w listwach uchwytu osprzętowego DLP 4-modułowego, - gniazdo wtyczkowe w kanale b) Pomiary - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz 6. Dedykowana instalacja elektryczna do zasilania urządzeń teleinformatycznych w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty: a) Rozdzielnica elektryczna b) WLZ - układanie przewodów w listwach c) Instalacja gniazd wtykowych DATA - układanie kabli w listwach, - montaż w listwach uchwytu osprzętowego DLP 2- i 4-modułowego, - gniazdo wtyczkowe w kanale b) Pomiary - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz. 7. Instalacja klimatyzacji serwerowni głównej: a) Rurociągi: - montaż rurociągów z PCW o śr. 25 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - pompka skroplin – zgodnie z dokumentacją projektową. b) Rurociągi oraz izolacja: - rurociągi miedziane – rura miedziana chłodnicza – 9,52 mm i 15,88 mm zgodnie z zaleceniami producenta, - izolacja rurociągów otulinami kauczukowymi - przedmuchanie sprężonym powietrzem urządzeń i instalacji chłodniczych wewnątrz – obieg bezpośredni, - próba szczelności urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników, - napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym, - uruchomienie i uzyskanie niskich temperatur. c) Urządzenia - agregat freonowy z pełną automatyką i okablowaniem z wkładką bezpiecznikową kabla zasilającego razem z jednostką freonową wewnętrzną - obudowa zewnętrzna agregatu. - w cenę urządzenia należy wliczyć koszt corocznych przeglądów przez okres 3 lat od zakończenia realizacji zadania. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający zastrzega, iż prace związane z realizacją niniejszego zadania inwestycyjnego będą prowadzone podczas normalnej pracy Urzędu, tj. w godzinach wskazanych w punkcie 1 SIWZ, a także w godzinach późniejszych w dni powszednie do godz. 21.00. Prace mogą być prowadzone wyjątkowo po wcześniejszym uzgodnieniu w dni wolne od pracy (tj. soboty i niedziele). Zamawiający nie dopuszcza przerw w dostawie energii elektrycznej oraz Internetu podczas godzin urzędowania, wskazanych w punkcie 1 SIWZ. Projekt wykonawczy jest dostępny dla Wykonawców do wglądu w siedzibie Urzędu podczas wizji lokalnej. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz na podstawie projektu wykonawczego (do wglądu w siedzibie Urzędu podczas wizji lokalnej), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Z uwagi na stopień skomplikowania przedsięwzięcia i konieczność zapewnienia normalnego funkcjonowania Urzędu, a także w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót elektrycznych szczegółowo określonych w przedmiarach robót – załącznik nr 9 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b.) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierowników robót, geodety. c.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b)tiret 5 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 95 1020 4027 0000 1802 1219 3944, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik 1 do SIWZ, c) tabelaryczne zestawienie kosztów budowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ oraz przedmiarów robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe e) oryginał gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych zabezpieczenia zapłaty wadium. f) oryginał zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów w celu wykazania spełnienia warunków w prowadzonym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach