Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Biestrzyków ul. Parkowa i Akacjowa, gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Biestrzyków ul. Parkowa i Akacjowa, gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Biestrzyków w ul. Parkowej i Akacjowej.1)Celem inwestycji jest rozwój oświetlenia w miejscowości Biestrzyków. Przedmiotowa budowa obejmuje linie kablowe L1 i L2 oświetlenia drogowego wraz z ich zasilaniem poprzez szafkę sterowniczo-zasilającą, zasilające słupy oświetleniowe oświetlenia drogowego. W ramach inwestycji planuje się wykonanie: w zakresie przyłączanych urządzeń - z zestawu złączowo-pomiarowego wykonać zasilanie projektowanej szafki sterowniczo-zasilającej oświetlenie,w zakresie oświetlenia drogowego - z szafki sterowniczo-zasilającej wykonać zasilanie dwóch linii kablowych L1 i L2,linia L1 zasilająca 19 słupów o wys. 7,0m z wysięgnikiem o wys. 1,180m i dł. 1m (z pominięciem słupa L1/20 wg projektu) o łącznej dł. 731mb, linia L2 zasilająca 3 słupy o wys. 7,680m z wysięgnikiem 1,1m o łącznej dł. 91mb.2)Zakres robót obejmuje w szczególności następujące zadania: a)Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w zakresie drogi powiatowej i gminnej,b)Wykonanie robót przygotowawczych w tym przycinka gałęzi istniejących drzew na ul. Akacjowej przy ul. Kalinowej (dla proj. słupa linii L2 - L2/3), na odcinku ul. Akacjowej, pomiędzy ul. Lipową a ul. Parkową (dla proj. słupa linii L1 - L1/3, rów kablowy w pobliżu proj. słupa linii L1 - L1/11), na skrzyżowaniu ul. Akacjowej i ul. Parkowej (dla proj. słupa linii L1 - L1/12) oraz wycinka istniejącej trawy wzdłuż rowu kablowego na odcinku ul. Akacjowej od skrzyżowania z ul. Parkową do ul. Lipowej.c)Budowa szafki sterowniczo-zasilającej oświetlenie wraz z jej zasilaniem ze złącza kablowego wg Warunków Przyłączenia.d)Wytyczenie trasy linii kablowych. e)Wykonanie robót ziemnych - wykopów pod kable i słupy.f)Ułożenie kabli, rur osłonowych i bednarki, (kabel w ul. Parkowej na całej długości układać w rurze ochronnej wodoszczelnej, kabel w miejscach zbliżenia z istniejącymi drzewami układać w rurze ochronnej, na skrzyżowaniach z istniejącą infrastrukturą podziemną oraz na przejściach przez drogi i wjazdy układać w rurze ochronnej, wszędzie stosować zabezpieczenia przed przedostaniem się wody i mułu do wnętrza rur).g)Przejścia kabli przez ul. Parkową i Akacjową wykonać metodą bezrozkopową - przewiertu sterowanego.h)Rozwiązanie wszelkich kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu.i)Posadowienie fundamentów pod słupy.j)Montaż słupów oświetleniowych. k)Zasypanie i utwardzenie wykopów wraz rekultywacją terenu po robotach. l)Odtworzenie nawierzchni.m)Montaż opraw oświetleniowych.n)Wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych.o)Wykonanie pomiarów sprawdzających - rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, uziemienia.p)Odbiór roboczy wykonanego oświetlenia.q)Zgłoszenie zakończenia robót.r)Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z procedurą WIK (w załączeniu)3)Opis stanu istniejącego: Ulica Parkowa znajduje się w pasie drogi powiatowej nr 1939D oraz posiada nawierzchnię asfaltową wraz z wydzielonym chodnikiem. Ulica Akacjowa znajduje się w pasie drogi gminnej, posiada nawierzchnię z kruszywa, częściowo nawierzchnię asfaltową z wydzielonym chodnikiem pomiędzy ul. Lipową a ul. Parkową. Na ul. Akacjowej przy ul. Kalinowej (dla proj. słupa linii L2 - L2/3) znajduje się kasztanowiec zwyczajny, którego korona jest w zasięgu projektowanego słupa i wymaga przycięcia. Na odcinku ul. Akacjowej, pomiędzy ul. Lipową a ul. Parkową (dla proj. słupa linii L1 - L1/3, rów kablowy w pobliżu proj. słupa linii L1 - L1/11) znajduje się młoda lipa i młoda wierzba mandżurska, których gałęzie wymagają przycięcia. Na skrzyżowaniu ul. Akacjowej i ul. Parkowej (dla proj. słupa linii L1 - L1/12) znajduje się młody platan klonolistny oraz dwie młode wierzby mandżurskie, których gałęzie wymagają przycięcia.Wszystkie projektowane słupy posadowione są na gruncie ziemistym z istniejącą trawą do przycinki.4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zakres robót budowlanych do wykonania jest następujący:Przycinki gałęzi istniejących drzew:a)dla proj. słupa linii L2 - L2/3 - dopuszczalna przycinka gałęzi konaru kasztanowca do maksymalnej średnicy 10cm i do maksymalnej długości 2m licząc od zewnętrznej strony korony. Rany po odcięciu gałęzi należy zabezpieczyć preparatem grzybobójczym,b)dla proj. słupa linii L1 - L1/3 - dopuszczalna przycinka bocznych gałęzi młodej lipy o średnicy 3-5cm i długości 1,5m licząc od zewnętrznej strony korony. Rany po odcięciu gałęzi należy zabezpieczyć preparatem grzybobójczym,c)rów kablowy w pobliżu proj. słupa linii L1 - L1/11 - dopuszczalna przycinka bocznych gałęzi młodej wierzby mandżurskiej o średnicy 2-3cm i długości 1m licząc od zewnętrznej strony korony. Rany po odcięciu gałęzi należy zabezpieczyć preparatem grzybobójczym,d)dla proj. słupa linii L1 - L1/12 - dopuszczalna przycinka gałęzi młodego platanu klonolistnego o średnicy 1-2cm i długości 1m licząc od zewnętrznej strony korony. Dopuszczalna przycinka gałęzi młodej wierzby mandżurskiej o średnicy 1-2cm i długości 1m licząc od zewnętrznej strony korony. Dopuszczalna przycinka gałęzi wierzby mandżurskiej stojącej na prywatnej posesji (dz. nr 17/10), wrastających w pas drogi do granicy działki.Rany po odcięciu gałęzi należy zabezpieczyć preparatem grzybobójczym.Roboty ziemne.Montaż szafki sterowniczo-zasilającej wraz z jej zasilaniem.Montaż słupów i opraw oświetleniowych.Wykonanie wszelkich połączeń elektrycznych.Wykonanie pomiarów sprawdzających.Odtworzenie istniejących nawierzchni.Odtworzenie zieleni (posianie trawy) w pasie drogowym wykorzystanym do prowadzenia robót. Wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu.Usuwanie wszelkich kolizji w toku realizacji robót budowlanych.Uzyskanie wszelkich pozwoleń, zezwoleń, zgód i opinii niezbędnych w toku realizacji robót, m.in. na zajęcie pasa drogowego, przejęcie i zwrotne przekazanie pasa drogowego po zakończonych robotach zarządcy drogi (po stronie Wykonawcy są opłaty za zajęcie pasa drogowego w drodze powiatowej, droga gminna zwolniona jest z ww opłaty). Uporządkowanie terenu prowadzenia robót i zaplecza budowy.Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej (3 egz. w formie papierowej) i elektronicznej w formacie PDF (2 egz. płyt CD). UWAGA: Zakres prac niezbędnych do wykonania został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej autorstwa projektanta mgr inż. Joachima Borowskiego z firmy ELWIBOR, marzec 2016r. której wykaz zamieszczono poniżej.5)Zamawiający informuje , że posiada i udostępnia następujące opracowania projektowe:a)Zgłoszenie przystąpienia do budowy lub wykonania robót budowlanych z dnia 28.04.2016r. w odniesieniu do którego Starostwo Powiatowe we Wrocławiu nie wniosło sprzeciwu.b)Projekt budowlano-wykonawczy autorstwa mgr inż. Joachima Borowskiego z uzgodnieniami.c)STWIORB autorstwa projektanta mgr inż. Joachima Borowskiego z firmy ELWIBOR.d)Przedmiar robót - przedmiar nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i ma charakter pomocniczy.Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy opracowania i dokumenty wymienione w pkt 1-4 po 1 egz.6)WARUNKI REALIZACJI ROBÓT a)Roboty budowlane należy wykonać wg zakresu i w sposób zgodny z dokumentacją projektową wymienioną w pkt 1-4 szczegółowego opisu przedmiotu Zamówienia. b)Inwestycja zwolniona jest z opłat za zajęcie pasa drogowego drogi gminnej. c)Wykonawca w cenie ryczałtowej powinien uwzględnić opłaty za zajęcie pasa drogi powiatowej. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy - sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji.Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie opisane Dokumentacją projektową oraz STWiORB roboty budowlane, niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik do niniejszej SIWZ. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez wykonawcę Zamawiający załącza przedmiary robót. Przedmiary te stanowią jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty. W sytuacji gdy na etapie realizacji zadania okaże się, że rozwiązania zawarte w projekcie wykonawczym są sprzeczne lub niezgodne z projektem budowlanym, nie mogą być uznane za wiążące. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym a wykonawczym należy zawsze uznać, że projekt wykonawczy jest obarczony błędem i należy go doprowadzić do zgodności z projektem budowlanym. Zmiana projektu wykonawczego w tym zakresie nie jest zmianą przedmiotu umowy lecz usunięciem rozbieżności między dokumentem wyższego rzędu (projekt budowlany) a dokumentem pochodnym (projekt wykonawczy). W związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Analogiczna relacja nadrzędności zachodzi między projektem wykonawczym a przedmiarem. Projekt wykonawczy jest uszczegółowieniem projektu budowlanego i stanowi podstawę opracowania przedmiaru. Przedmiar stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonywanych na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru nie jest opisanie robót lecz umożliwienie ich wyceny. W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym, projektem wykonawczym a przedmiarem bezwzględnie pierwszeństwo należy przyznać projektowi budowlanemu i wykonawczemu. Wynika z tego, że konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, które nie zostały ujęte w przedmiarze lub zostały ujęte w mniejszym zakresie - nie jest zmianą przedmiotu umowy i nie wymaga podpisania aneksu zmieniającego przedmiot umowy. Wykonanie takich robót nie jest również zamówieniem dodatkowym.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika robót koniecznego do realizacji zamówienia jak również jego codzienną obecność podczas wykonywania robót.Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji projektowej i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania robót do czasu odbioru końcowego.Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 12.07.2016 r. w godz. 9:00 - 10:00, ul. Akacjowa Biestrzyków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie czasu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach