Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego w ciągu dróg osiedlowych w miejscowości Tyniec Mały - na podstawie dokumentacji projektowej oraz w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2013-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobierzyce.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego w ciągu dróg osiedlowych w miejscowości Tyniec Mały - na podstawie dokumentacji projektowej oraz w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa oświetlenia drogowego w ciągu dróg osiedlowych w miejscowości Tyniec Mały - na podstawie dokumentacji projektowej oraz w systemie zaprojektuj i wybuduj./ A) Przedmiot zadania przewidziany do realizacji w systemie /wybuduj/ składa się z realizacji w Tyńcu Małym: 1) ul. Zielona (dz. nr 153/8) - długość linii kablowej ok. 120,00 m, ilość słupów 6 szt. 2) ul. Zachodnia (dz. nr 132/1, 133/8) - długość linii kablowej ok. 255,00 m, ilość słupów 11 szt. 3) ul. Radosna (dz. nr 133/22, 134/14) - długość linii kablowej ok. 250,00 m, ilość słupów 12 szt. 4) ul. Kwiatowa (dz. nr 136, 133/22, 134/14) - długość linii kablowej ok. 115,00 m, ilość słupów 7 szt. (UWAGA! mniej niż w projekcie) 5) ul. Dębowa (dz. nr 160/7) - długość linii kablowej ok. 80,00 m, ilość słupów 5 szt. (UWAGA! mniej niż w projekcie) 6) ul. Fiołkowa (dz. nr 172/5) - długość linii kablowej ok. 80,00 m, ilość słupów 4 szt. 7) ul. Ogrodowa (dz. nr 259/7) - długość linii kablowej ok. 50,00 m, ilość słupów 2 szt. Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania, oprócz opisu przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: a) Projekt budowlany - branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna /Przebudowa dróg wraz z ich odwodnieniem i oswietleniem w miejscowości Tyniec Mały - ul. Zachodnia, Radosna, Wiosenna, Słoneczna, Krótka, Kwiatowa, Zielona, Polna, Dębowa, Sezamkowa, Fiołkowa, Parkowa, Warsztatowa, Ogrodowa/ b) Projekt wykonawczy - branża elektryczna /Przebudowa dróg wraz z ich odwodnieniem i oswietleniem w miejscowości Tyniec Mały - ul. Zachodnia, Radosna, Wiosenna, Słoneczna, Krótka, Kwiatowa, Zielona, Polna, Dębowa, Sezamkowa, Fiołkowa, Parkowa, Warsztatowa, Ogrodowa/ c) SST - branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna /Przebudowa dróg wraz z ich odwodnieniem i oswietleniem w miejscowości Tyniec Mały - ul. Zachodnia, Radosna, Wiosenna, Słoneczna, Krótka, Kwiatowa, Zielona, Polna, Dębowa, Sezamkowa, Fiołkowa, Parkowa, Warsztatowa, Ogrodowa/ d) Organizacja Ruchu Stałego - branża drogowa W/w dokumentacja projektowo-techniczna została wykonana przez: Kempa Spółka Inżynierska Sp. z o. o. 53-611 Wrocław ul. Strzegomska 42, i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. B) Przedmiot zadania przewidziany do realizacji w systemie /zaprojektuj i wybuduj/ składa się z dwóch części: - opracowania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem - wykonania oświetlenia drogowego następujących niżej wymienionych ulic Zakres inwestycji: Budowa oświetlenia drogowego w m. Tyniec Mały według poniższego zestawienia lokalizacji: - ul. Dolna - dz. nr 380/2 - ul. Piaskowa - dz. nr 355, 357/3, 425/33, 367/5 - ul. Akacjowa - dz. nr 350 - ul. Sportowa - dz. nr 343 - ul. Zdrowa - dz. nr 338/2 - ul. Kresowa - dz. nr 55 - ul. Magnoliowa - dz. nr 83/9 - ul. Tarnopolska - dz. nr 82 - ul. Fatimska - dz. nr 108 - ul. Zielonego Dębu - dz. nr 38 - ul. Boczna ( sięgacz) - dz. nr 82 - ul. Racławicka - dz. nr 9/19 - ul. Wesoła - dz. nr 139/6, 121/7 - ul. Parkowa - dz. nr 380/2 - ul. Sosnowa - dz. nr 354/5, 448/1; zgodnie z załącznikiem graficznym - poglądowym nr 10 do SIWZ. 2. Wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia 2.1. Wymagania do dokumentacji Dokumentacja, na podstawie której będzie realizowana budowa winna składać się następujących opracowań i projektów: 1. Projektu budowlanego wykonania oświetlenia drogowego w miejscowości Tyniec Mały zlokalizowanego w w/w ulicach. 2. Inne opracowania - opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji inwestycji z uwzględnieniem obowiązujących przepisów - pełnienie nadzoru autorskiego. 3. Inne informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych ( do zrealizowania przez Wykonawcę ) Uzyskanie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 1) wypisy z ewidencji gruntów i MPZP, 2) uzgodnienia, zgody, pozwolenia, warunki techniczne przyłączania, projektowanych obiektów niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji robót leżą po stronie Wykonawcy. Niezbędne uzgodnienia wykonuje Wykonawca na swój koszt. Dokumentację przed rozpoczęciem robót należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w formie pisemnej i elektronicznej. UWAGA: Koncepcję projektu należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. Szczegółowy zakres robót, opis rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych służących do wykonania zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Załącznik graficzny poglądowy dołączony do SIWZ wskazuje lokalizację realizacji. 2.2.Wymagania w stosunku do realizacji zadania Wytyczne do realizacji inwestycji Oświetlenie należy wykonać zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, ustawą Prawo Energetyczne oraz aktami wykonawczymi wydanymi do w/w aktów prawnych, odpowiednimi normami PN-EN oraz wytycznymi koordynacyjnymi Urzędu Gminy Kobierzyce Przy wykonaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić przewidzenie zapasu linii kablowej, koniecznej w przypadku przyszłej kompleksowej przebudowy ulic, których inwestycja dotyczy. Słupy: Rozstaw słupów dopasować do konkretnej lokalizacji ich posadowienia (zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi natężenia i jakości oświetlenia). Należy zastosować słupy oświetlenia drogowego z wysięgnikiem stalowe ocynkowane o wysokości 6,00 m. Przykładowy producent słupów: VALMONT, EUROPOLES, KROMISS-BIS lub /równoważne/ Słupy zamontować na fundamentach prefabrykowanych. Oprawy oświetleniowe: Zastosować należy oprawy oświetleniowe o następujących parametrach: - Oprawa sodowa energooszczędna 70W - Szczelność komory optycznej: min. IP 65 - Szczelność komory osprzętu: min. IP 65 - Konstrukcja oprawy: aluminium i szkło - Możliwość zamontowania źródła światła do 150W - Klasa ochronności elektrycznej: I lub II - Napięcie zasilania: 230 V/50 Hz Przykładowe oprawy: Schreder Ambar2, Thorn Civic1, Rosa Magnolia lub /równoważne/ Należy przewidzieć i zaprojektować najbardziej optymalny sposób zasilania budowanego oświetlenia w pierwszej kolejności uwzględniając możliwość podłączenia projektowanego oświetlenia na zasadzie rozbudowy już istniejącego, stanowiącego majątek Gminy wraz z uwzględnieniem zmian wartości mocy przyłączeniowych. W przeciwnym wypadku należy uwzględnić dogodną lokalizację szaf pomiarowo - sterowniczych. Szafy oświetlenia drogowego winny być wyposażone w urządzenia sterownicze (zegar astronomiczny) z możliwością dostępu do interfejsu poprzez stronę internetową. W przypadku kontynuacji istniejącego oświetlenia drogowego lub do niego nawiązania, zastosować należy słupy oraz oprawy o wyglądzie zbliżonym do istniejących. 3. Wielkości charakteryzujące przedmiot zamówienia /zaprojektuj i wybuduj/ L.p. Ulica/ Lokalizacja/ Przybliżona długość linii kablowej [m]/ Przybliżona ilość słupów [szt.]/ 1 ul. Dolna / od ul. Wrocławskiej do ul. Spokojnej/ 470/ 16/ 2 ul. Piaskowa/ od ul. Sportowej do końca zabudowy działki nr 425/46/ 805 / 27/ 3 ul. Akacjowa /od ul. Piaskowej do ul. Domasławskiej/ 455/ 15/ 4 ul. Sportowa /od ul. Nowej do ul. Zdrowia /100 /4/ 5 ul. Zdrowa /od ul. Świdnickiej do ul. Zdrowia/ 170 /6/ 6 ul. Kresowa /od ul. Domasławskiej do ul. Tarnopolskiej/ 210/ 7/ 7 ul. Magnoliowa /cała ulica /185 /6/ 8 ul. Tarnopolska /od ul. Zielonego Dębu do końca zabudowy/ 575/ 19/ 9 ul. Fatimska /od ul. Tarnopolskiej do ul. Kościelnej /130 /5/ 10 ul. Zielonego Dębu /cała ulica /130 /5/ 11 ul. Boczna / ( sięgacz)- cały sięgacz / 50 / 3/ 12 ul. Racławicka /od ul. Żernickiej do ul. Świdnickiej /265 /9/ 13 ul. Wesoła / cały sięgacz/ 95 /3/ 14 ul. Parkowa /od mostku do obwodnicy Tyńca /330/ 14/ 15 ul. Sosnowa /od ul. Domasławskiej do ul. Piaskowej / 300/ 12/ RAZEM /4.270/ 151/ Lokalizacje zostały przedstawione na załączniku graficznym poglądowym nr 10 do SIWZ. Do Wykonawcy należy ponadto (w pełnym zakresie zadania): 1) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl. 2) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: - wytyczenie projektowanych elementów w terenie - kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych) - w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów - pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej; 3) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasów dróg. 4) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej, wykonania dokumentacji projektowo-technicznej (część zaprojektuj i wybuduj) jak również inne koszty towarzyszące np: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, ostatecznego pozwolenia na budowę itd. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych działkach. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 1-tygodniowym wyprzedzeniem a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zadania Wykonawca zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzonymi robotami; 7) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. 8) Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce ). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Wykonawca wystawiając faktury VAT uwzględni okoliczność, że Zamawiający przeznaczy na finansowanie realizacji przedmiotu zamówienia nie więcej niż: w roku 2013 - 330.000,00 zł, a reszta w 2014 r. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium - w kwocie 19.000,00 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach