Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego ulicy Prawocińskiej w Siechnicach na działkach nr 30/16; 30/18; 33/4; 38/5; 41/3; 83; 84/2; 55/2; 88, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 3377/2010 z 23.11.2010 r., gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego ulicy Prawocińskiej w Siechnicach na działkach nr 30/16; 30/18; 33/4; 38/5; 41/3; 83; 84/2; 55/2; 88, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 3377/2010 z 23.11.2010 r., gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia drogowego ulicy Prawocińskiej w Siechnicach na działkach nr 30/16; 30/18; 33/4; 38/5; 41/3; 83; 84/2; 55/2; 88, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 3377/2010 z 23.11.2010 r., gmina Siechnice, w szczególności wykonanie następujących robót: Słupy aluminiowi o długości 10 m z wysięgnikami 1,5 m o nachyleniu 50 - 13 szt. np. słupy typu SAL-10 z wysięgnikami Wł 1/1,5/37/5 prod. Rosa; Słupy aluminiowe o długości 12 m z wysięgnikami 1,5 m o nachyleniu 50 - 4 szt. np. słupy typu SAL -12 z wysięgnikami WŁ 1 /1,5/3,7/5 prod. Rosa; Fundamenty prefabrykowane - 17 szt. np. typu B-70 do słupów typu SAL prod. Rosa; Tabliczki bezpiecznikowe typu ,Winel - 17 szt; Oprawy oświetleniowe Ambar 2 -100W 17 szt; Linia kablowa typu YAKYżo 4X120; 0,6/1 kV długość trasy 6 m; Linia kablowa typu YAKYżo 4x35; 0,6/1 kV- długość trasy 685 m; Szafka oświetleniowa z pomiarem energii elektrycznej (np. H. Sypniewski) - l kpl; Uziemienie PA-8,5 - 7 szt; Pomiary elektryczne eksploatacyjne; Obsługa geodezyjna; W zakresie zadania do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego oraz Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę nr 3377/2010 z 23.11.2010 r. Na wniosek Zamawiającego sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126) oraz wymaganiami Prawa budowlanego. Opracowanie dokumentacji projektowej organizacji ruchu zastępczego (jeżeli dotyczy). Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie wymaganych zatwierdzeń organizacji ruchu zastępczego (jeżeli dotyczy). Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy, w wersji papierowej i elektronicznej (w ciągu 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy). W zakresie robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z uwzględnieniem dodatkowych wytycznych podanych w SIWZ. Umożliwienia przejazdu (zaopatrzenie, służby komunalne, służby ratownicze itp.), dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów i posesji zlokalizowanych w rejonie budowy; wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorami tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonać pod nadzorem użytkowników tych sieci. Jeżeli dotyczy - zawiadamianie Zamawiającego, Zarządcy Drogi oraz właściwego organu policji o terminach rozpoczęcia robót i wprowadzenia zmian organizacji ruchu z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem. Wszystkie materiały dotyczące wykonania zadania zapewnia wykonawca. Zamawiający dopuszcza zastosowanie słupów aluminiowych i opraw oświetleniowych innego producenta niż wskazane w dokumentacji jako określenie parametrów i właściwości, które zastosowany wyrób musi spełniać lub je przewyższać i spełnić wymogi określone w technicznych warunkach projektu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie słupów aluminiowych i opraw innego producenta niż wskazany w dokumentacji jako określenie parametrów i właściwości, które zastosowany wyrób musi spełniać lub je przewyższać i spełniać wymogi określone w technicznych warunkach projektu. Wykonawca zapewnienia bieżącą obsługę geodezyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymga wniesienie wadium wysokości 1 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach